Opettele ajamaan autolla ensin
taksikuski ei oo varakas, joten työpäivän päätteeksi syödään työkortti(muista laittaa voita, makkaraa ja juustoa kortin päälle, jotta makuelämys on siedettävä)
muista sinä olet Jumala ja asiakas on palvelija
tämä tarkottaa sitä, että asiakas ajaa taksilla määränpäähän ja taksikuski on takapenkillä
takapenkillä voit sitten panna asiakkaan puolisoa
opetella heittämään asiakas autosta ulos
joskus ehkä niskalaukauksella
muista suuveden käyttö ja hampaiden harjaus
muista hyvä musiikki, asiakas saa raivarin jos paskaa musaa
tosin tämä tarkottaa aina sitä, että taksikuski kuuntelee juuri sitä mitä itse haluaa
viimeinenki asiakas poistuu autosta tai poistuu asiakas kuskin paikalta, kun itse taksikuski on takapenkillä ja vielä paskaa musiikkia soi radiosta ja taksimies hässii asiakkaan vaimoa
muista harrastaa liikuntaa, perseluut hellenä
huuda asiakkaille, älä koskaan pehmoile
kovistele, röyhistä rintaasi, isottele, uhoa ja hakkaa nynnyt nyhveröt
aja lujaa autolla, aja aina ylinopeutta
mitä häijympi taksikuski, sen parempi uskottavuus
mutta aina siis se sama laki että asiakas on palvelija eli taksikuski istuu takapenkillä
ryyppää milloin haluat, myös ajaessa tai istuessa penkillä
lopulta kukaan ei halua tulla kyytiisi, joten joudut ajamaan vain ympäri kaupunkia toimettomana
Taksikuskin oppikurssi
Juhapetsimulkku
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780