ihminen siinä vaan sekoo ja miettii sitä kohdetta yökaudet. Ihailen kyllä sellasia, jotka eivät kauheesti tunteile, tai ylipäätään ihastu kovin helposti.
Ihastuminen ja rakastuminen on ihan pyllystä
7
462
Vastaukset
- Ahahahhaahasd
Joo lisää tunnekylmyyttä jo varsin kylmään maailmaan.
- Juupajoooo
Tunne kylmä psykopaatti tai ehkä narsisti olis parasta olla.. heh
- 5cardcharlie
Mutta noniin, ei noin kylmiä ajatuksia, minun elämänkokemuksella, voisin sanoa että kyllä tytöt aina auttavat loppupeleissä sitten, jos tulee oikein paha olo, ellei kyseinen tyttö ole sitten joku sosiopaatti.
- niinseon_
Ja vielä yksipuolinen sellainen...
- Xnnfmcmc
Niinpä..
Mutta noin voi käydä sellasellekin joka ei yleensä paljoa tunteile ja/tai ihastu helposti. - jokutolkkuollapitää
Jotkut ihastuu toiseen ihmiseen kuten jotkut viinaan. Virittelevät toistuvaa nousuhumalaa. Sitten on miehiä ja naisia jotka eivät juo humalahakuisesti eikä ihastuminenkaan saa aikaan sekoilua saati riippuvuuskäytöstä. Aloittaja kuulunee näihin sekoileviin riippujiin.
- SolitaryMan-E12
Itse olen sellanen etten ihastu helpolla, eikä se kyllä mitään hauskaa ole.
Kerrankin kun ihastuu jostain kumman syystä niin ei saa vasta kaikua.
Ei saa nukuttua, mistään ei tuu mitään ja jatkuvasti tuntuu että hajoo ihan just.
Kattella vaan vierestä kun muilla on hauskaa, pala kurkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920