Ja tää on sitten tosi tarina. Mentiin kaverini kanssa hissiin ja kolmanneksi tuli tyylikäs abaut 50 v. nainen. Puolessa välissä valot sammuivat ja hissi pysähtyi. Soitin kännykällä hississä olevaan numeroon, ja sieltä vastasi huolto, joka kysyi missä olimme ja montako meitä on.. ja vielä, onko ok. jos apu tulee 15 min kuluttua. Vastasin, että on, odotamme täällä... kun emme pääse poiskaan.
Hississä ollut nainen kysyi, mitä tehtäisiin tuo 15 min. ? Katsoimme toisiamme ja nainen jatkoi, olemme sen ikäisiä, että ei kannata enempää leperrellä, mennään suoraan asiaan. Hän nosti hameenhelmaansa ja nojasi käsillään hissin seinään. No, eikö kiinnosta. Ja kiinnostihan se, kumpikin julli työnsi kyrpänsä naiseen takaapäin. Oli melko kiihottava kokemus, siinä kännykän valossa. Ei siinä kyselty kortsua tai ehkäisyjä. Sisään laskettiin, niin että litisi.
Nainen laski mekkonsa alas ja oli tyytyväisen näköinen. Sitten kilahti ja valot tulivat, huoltomies tuli avaamaan oven. Ei kyselty nimiä, eikä puhelinnumeroita. Se oli siinä.
Kolmisin hississä.
Marajasenkaveri
2
10989
Vastaukset
- pottukukko1
Fantastinen fantasia, hi, hiiiii
- naurattaa
Kyllä oli hlpeä kirjoitus. Hissin pimeässä oli hilpeä tunnelma. Kyllä ei pysty olemaan naama näkkärillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023