Voisiko joku suositella hyvää Lieksalaista nsinööritoimistoa?
Insinööritoimisto Lieksassa?
18
204
Vastaukset
- kyllälöytyy
Voisi. Kysele Reunatieltä, siellä pitää toimistoa useampi kymmenen koneinssiä. Ota Aapinen mukaan, siitä on inssille apua, jos joutuu sopparia rustaamaan.
- Hurra-Anni
Ei ole Lieksassa yhtään nsinööritoimistoa. Ja suosittelen aloittajalle opettelemaan kielioppia, koska lieksalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Sama höounä jatkuu.
🐃... ... ...😲- piilopeukut.pumpulle
Kas, pääpumppu on rekisteröinyt nikkensä. Se on ihan järkevä teko. Kohta saammekin sitten hänen kohdallaan ihailla kahta peukutusta yhden sijasta. Kun vielä saisi muuta järkeä noihin kommentteihisi.
- älämölöä
Koneinsinöörit osaa kirjoittaa isoilla ja pienillä kirjaimilla, mutta kirjaimet saattaa olla siinä järjestyksessä ettei sitä kaikki ymmärrä!
- oikolukija
Näillä palstoilla hääräilee useampikin äidinkielen opettaja. Ihmettelen, eikö heille riitä hommia vaikka karvaranteiden opettajina, kun pitää puuttua joka pieneen ja isoon kirjaimeen. Antaapa kunkin kirjoitella ihan omaan tyyliinsä ja tapaansa, ei ole pakko lukea, jos niin paljon närästää.
Koneinssit ovat sairaan mielikuvituksenne tuotett.
Pydytäänpä asualinjalla.
🐃... .. ...😲- kjedhtjhdhgh
Asualinjan mukaan koneinsinöörejä piisaa, joten pydytään vaan! Lopetä huumeiden käyttö arvoisa kusipumppu!
- Nauravasomali
Kone ja metallitekniikan osaajia huhujen mukaan on kaupungissa useita,jos kellä sen alan tarvista on.
- Samulokotilas
Pitää se uskoa kun itse Soile Syrjäläinen niin kertonut ! Lieksassa on yhä kone-insiinööreitä pilvin pimein! He tosin opiskelevat luku ja kirjoitustaitoa, kylänlahden kristillissä opistolla! Seuraava polvi, noin 20 vuoden päästä kai jo puhuu täyttä suomea! Tuolloin heidän joukosta voi löytyä ehkä jopa yksi, suomalaisen tutkinnon saanut...oikea ja tutkintopaperit omaava ,,,Koneinsinööri!
- insinöörinisse
Mutka -talolla Mähköllä on varsinainen insinöörikeskittymä. Sinne vaan apua saamaan vaikeissa teknisissä kysymyksissä.
- savolaiset.juntti.inssit
Ei taida niin yksinkertaista ongelmaa löytyä minkä lieksalainen koneinssi osaisi ratkaista.
Osaavatko itse laittaa fillarin ketjut takaisin paikoilleen?
HAHAHAHAHA!!!!! - Voetokkiisa
Rantalassa on tosiaankin metka-niminen yritys jossa tiettävästi useita konealaninsinöörejä,kannattaa kysellä sieltä,jospa ne asiat selvii sitten etiäpäin.
Koittakaapa oysyä asiassa ja lopettakaa tuo lapsellinen koneinsseily. Ettekö muuta osaa?
🐃... ... ...😲- ipohjakosketus
Lopeta sinä se naurettava isäily, et ole opettaja etkä johtaja. Olet naurettava isää leikkivä nilkki. Seuraa sikaasi, joka on kaulassasi kiinni ja yrittää sekin sinusta poispäin.
Menkää sanomaan niille jouta haukutte asianne ihannitselleen. Turhaan täällä jupisette.
🐃... ... ...😲- outoeläjä
Pääpumppu kirjoitti:
Koittakaapa oysyä asiassa ja lopettakaa tuo lapsellinen koneinsseily. Ettekö muuta osaa?
🐃... ... ...😲On meillä tässä melkoinen mölli, päivät pitkät päivystää. Mikä lienee agitaattori.
- voee-jotas-sanonkos
Hyvin ovat miniosaaja ins.-ssit pyöräyttäneet taidoillaan liekaan, kun on vuosikymmeniä mitään tekemättä kaikki hyveet näille pukattu mitään vastinetta saamatta.
Kyllä lieka on hyvä kasvattamo näille, -näilläkös suomi yhteiskunta jotain saavuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924