Hei ystävät, missä glubeissa Te herrasmiehet käytte, suosituksia pliis ja vain asianmukaisia vastauksia.
https://news.lovepattayathailand.com/local/video-popular-bar-club-4-raided-once-again-by-pattaya-police/
Herrasmiesklubit Pattayalla.
16
234
Vastaukset
- Clubilainen
Olen siirtojäsenenä LC:ssä ja Rotareissa.
- JarillaOnHame
Ladys circle, hyvä, niin arvelinkin että Perskärpänen on nainen ja siirtojäsenenä siirretty.
Herrasmiesklubilaisethan tekevät siirtojäseniä niistä jotka marinoituina popsivat omat pikkupallinsa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ladies’_Circle
- BellaFani
Lahden LC:ssä on siirtojäsenenä Jari Marinadi Bella Bambi Vuodesta 2010.
Mikes GayClub ehdottomasti Pattayan kuumin menomesta kaikille herrasmiehille 😍
- LerpanClubi
Tuollainen Club on vain lerpalle sopiva.
- vapaarappari
Pattayan vapaamuurareiden loossissa käyn.
- RappaaKemijärvellä
Ymmärsit väärin, tämä keskustelu on herrasmiehille, ei aivokuolleille.
Muurarit ei tätä palstaa lue. - Yksiveljistä
RappaaKemijärvellä kirjoitti:
Ymmärsit väärin, tämä keskustelu on herrasmiehille, ei aivokuolleille.
Muurarit ei tätä palstaa lue.Helsingin erääseen loosiin kuuluvana, voin kertoa, että erehdyt, kyllä joku meistäkin lukee, myös toisaalta Suomesta tiedän muurariveljiäni, jotka joskus käyvät sivustolla.
Loosini numero jääköön Teille arvoitukseksi. - hyvintyhjenee
Eihän pattayalla käy herrasmiehiä. Olen tavannut ainoastaan luusereita ja pallomahoja.
- JunttilanMuumimaailma
Yksiveljistä kirjoitti:
Helsingin erääseen loosiin kuuluvana, voin kertoa, että erehdyt, kyllä joku meistäkin lukee, myös toisaalta Suomesta tiedän muurariveljiäni, jotka joskus käyvät sivustolla.
Loosini numero jääköön Teille arvoitukseksi.NYT ON MUUMIMAAILMA PARHAIMMILLAAN.
Pattayan eliittirakkaiden idioottiryhmään kuuluu jo useampi vapaamuurarikin.
Turha lienee kysyä enään paraneeko bablagagaa tuuba...... kyllä paranee kun vain hieman porkkanaa antaa.
- tosiasiaaa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005532603.html
Tämän takia "herrasmiehet" matkustavat Pattayalle.
Seksin ostaminen halutaan kriminalisoida
”Valtaosa poliiseista mukana
Thaimaan seksibisneksessä”
15:35 Prostituutio on Thaimaassa laitonta, mutta yleistä. Osa prostituoiduista tekee työtään vapaaehtoisesti, mutta suurimmalle osalle vapaus on vain näennäistä. Lue lisää ›- hienoammatti
Varakkaat herrasmiehet voi tehdä mitä vaan missä vaan.
Suomessa suurin osa suomalaisista käy töissä vapaaehtoisesti, mutta ison osan on pakko käydä töissä, vaikka ei haluaisi.
Jos perseelläni tienaisin suomessa kymppitonnin kuussa, niin tervetuloa jörnimään everybody! - Saasnähä
Eri asia kuinka moni haluaa kriminalisoida asian, ainahan löytyy muutama hörhö jotka ovat valmiita kriminalisoimaan vaikka ihan kaiken mahdollisen.
- 365x
hienoammatti kirjoitti:
Varakkaat herrasmiehet voi tehdä mitä vaan missä vaan.
Suomessa suurin osa suomalaisista käy töissä vapaaehtoisesti, mutta ison osan on pakko käydä töissä, vaikka ei haluaisi.
Jos perseelläni tienaisin suomessa kymppitonnin kuussa, niin tervetuloa jörnimään everybody!Arvelen peppusesi arvon jonkun kaltaisesi paniikkihäiriöisen piripään mielestä olevan 50 laaki.
Tekee 200 laakia.
20 Mattomiehen pomon työpäivää kuussa taas tekee 10 pyllistystä päivässä.
Hyvä Bella-Maija-2010 anna palaa everybody. - semihuora
365x kirjoitti:
Arvelen peppusesi arvon jonkun kaltaisesi paniikkihäiriöisen piripään mielestä olevan 50 laaki.
Tekee 200 laakia.
20 Mattomiehen pomon työpäivää kuussa taas tekee 10 pyllistystä päivässä.
Hyvä Bella-Maija-2010 anna palaa everybody.Ei se hassumpi duuni olis. Mutta olen 105 kiloinen karvainen mies. Ei maksa monikaan minulle jörnimisestä. Sama kohtalo kuin sika-amalialla. Onneksi on kaunis, hoikka ja nuori tyttöystävä, joka pomppii päälläni ja allani ilmaiseksi, niin ei tarvi räpeltää itseään sormilla kuten sika-amalia tekee.
- tuoksutkiihottavalta
semihuora kirjoitti:
Ei se hassumpi duuni olis. Mutta olen 105 kiloinen karvainen mies. Ei maksa monikaan minulle jörnimisestä. Sama kohtalo kuin sika-amalialla. Onneksi on kaunis, hoikka ja nuori tyttöystävä, joka pomppii päälläni ja allani ilmaiseksi, niin ei tarvi räpeltää itseään sormilla kuten sika-amalia tekee.
Hah. Älä menetä toivoasi, tuhansilla suomalaisilla chiangmain onnellisen aviomiehen kaltaisilla jannuilla on " rekkakuski fetissi" ei muutakun numeroo nettiin, yllätyt yhteydenottojen määrästä ja rahahuolet ovat kohdallasi ohi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756