Kuinka usein lavuaarin yläpuolella oleva kylpyhuoneen peilikaappi olisi siivottava sisältä. Olen siivonnut sen joka viikko mutta ajatellut harventaa sen siivousta. Elän kiireistä aikaa. On hirveä aikapula. Muutin vasta uuteen asunton. Viimeksi kun asuin asunnossa jossa on peilikaappi kylpyhuonessa olin pieni alakouluikäinen lapsi. Ei äiti silloin peilikaappia joka viikko puhdistanut jos oikein muistan. Meillä miehillä kotityöt ei ole geeneissä .
Peilikaapin siivous
Fillarillatöihin
3
198
Vastaukset
- voi_kiesus
On sullakin murheet. :D Jos se ei ole paskainen niin mitä sitä turhaan puunaamaan.
- hsssssssssssss
heh heh, hih hih ;> Mietippä sitä.
- hyväkysymysoli
Itse siivoan noin pari kolme kertaa vuodessa. Eipä se sieltä niinkään likaannu. Ainahan jos jotain tuhriintuu, niin voi sitten tarvittaessa pyyhkäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2413074Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221414- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952