Terve!
Löytyykö Hämeenlinnasta ilmaista kuntosalia tai vaihtoehtoisesti erittäin halpaa kuntosalia. Mieluiten keskustan läheisyydessä. Mukavaa olisi sali hinnan puolesta myös se, että olisi hyvä ilmapiiri ilman hormoniheikkejä valittamassa laitteiden käytöstä(kokemusta on). Ei siis mitään heitä vastaan mutta turhanpäiväisen kitinän ja kingeilyn voi jättää salin ulkopuolelle. Tottakai saa huomauttaa jos ryhdit väärät yms ja antaa vinkkejä. Ei kiinnosta isot kuntosaliketjut eikä sitoutuminen vuodeksi ym vastaavat. Eli pikkusali hyvällä asenteella haussa. Vastauksia otetaan vastaan. Kiitos.
Ilmainen/halpa kuntosali
11
2105
Vastaukset
- Painuvittuunhämeestä
Ei ole olemassa ilmaisia kuntosaleja pelle.
- vähänvoinäppejäpaleltaa
Apparan pururadan pohjoispäässä on hyvä ulkosali sinunlaisille jumppaajille. Ei ole elvistelijöitä eikä ruuhkaa koskaan.
- juurimuuttanut
Taitaa tämä painuvittuunhämeestä itse olla hormoonivittupää ;) On ilmaisia saleja olemassa ''pelle''
- Anonyymi
ilmasia kuntosaleja on mm. porissa 4kpl, että kyllä niitäkin löytyy...
- Nonniinsesiitä
Uimahallilla on hyvä sali. Pääsee samaan hintaan uimaankin. Toki siis ei ole ilmainen...
- Euronpeli
Halpuus on suhteellista, himotreenaajalle 20€ kuussa ei ole paljon, kun käy usein... eli euron käynti.
- ettäsilleeen
Rantareitti ei maksa mitään. Itselle ei ole maksanut kun lenkkarit kerran vuodessa.
- Tarvehierarkiaa
Kylmä ja märkä kuntosaliksi
- Anonyymi
Millainen pattijalka saa käveltyä lenkkarit piloille joka vuosi?
- Anonyymi
mulla olis,muttei ihan ilmainen-mut huntilla olisit saanut.
- Anonyymi
Kotona on ilmainen sali. No eihän sekään nyt mikään ilmainen ole todellakaan. Italiassa kodit on ilmaisia kun me ollaan ne maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916