Meinaattekos antaa äänenne?

Siis pressanvaaleissa? :)

Jos äänestätte, niin onko ehdokas jo tiedossa?

111

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FariseusII

      Aattelin taas piirustella sen kirkkoveneen....en nyt tiedä lasketaanko se Lauran vai Tuulan ääneksi. Vanahoja kikkeleitä en piirrä.

      • Vain täysi-ikäiset saa äänestää..


    • talvisia_mietteitä

      Toki äänestän. Voittaja lienee jo selvillä, nyt jännätään vaan että tuleeko toista kierrosta. Noh, heitetään kysymys Tintulle takaisin, äänestätkö ja onko sopiva ehdokas löytynyt?:)

      • Voittaja on EHKÄ jo selvillä ;)
        Ja juu, kyllä mä äänestän, mut rimpuloin kahen välillä.. :]


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voittaja on EHKÄ jo selvillä ;)
        Ja juu, kyllä mä äänestän, mut rimpuloin kahen välillä.. :]

        Eipä noista toisista ole istuvan presidentin haastajiksi, etenkin kun perheenlisäystä on luvassa piakkoin:)


      • rollaarijavaunut

        Eiköhän vaari vois mennä hoitamaan pikkuistasta kun aika tulee...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voittaja on EHKÄ jo selvillä ;)
        Ja juu, kyllä mä äänestän, mut rimpuloin kahen välillä.. :]

        Ai sä funtsit viel et Torvaldsin Nissee vaiko Väyrysen Pavee... ;)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Eipä noista toisista ole istuvan presidentin haastajiksi, etenkin kun perheenlisäystä on luvassa piakkoin:)

        Toi vauvajuttu oli tosi ihana <3 Mukavaa varsinki Jennille, ku ei ole vielä omia :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai sä funtsit viel et Torvaldsin Nissee vaiko Väyrysen Pavee... ;)

        No ei todellakaan...Toi Nisse..huh, ku oon kuunnellu sen juttuja, nii aina tulee mieleen että olis se hirveetä jos se olis pressana :(

        Toi Paavo..eihän sillä mahiksia ole, mutta mukavaa ku se lähti tuohon mukaan, niin tulee vähän väriä kisaan :)


      • rollaarijavaunut kirjoitti:

        Eiköhän vaari vois mennä hoitamaan pikkuistasta kun aika tulee...

        Rouva hoitaa kyllä vauvelia...


      • Eivauvaapressaksi
        talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Eipä noista toisista ole istuvan presidentin haastajiksi, etenkin kun perheenlisäystä on luvassa piakkoin:)

        Hihihi, typerykset äänestää vauvaa! Vauvastako se pressa tulee?
        Vauvat johtaa Suomea Jennin tissi suussa :-D
        Voi typerykset. Äänestä Lauraa niin tulee hyvä Suomi suomalaisille!


    • No en mä kyl tiiä et viitsinkö. Mä toimin sit vaalipäivän sään mukaan ja äänestän Salee ku on toi skidiki tuloillaan... ;)

      • Katos Artsi..hybä ku en jo laittanu etsintäkuulutusta perään ;))

        Sanos että minkälainen keli pitää olla, että lähet äänestämään? Rantakelit? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Katos Artsi..hybä ku en jo laittanu etsintäkuulutusta perään ;))

        Sanos että minkälainen keli pitää olla, että lähet äänestämään? Rantakelit? ;)

        No tää duuni haittaa sometteluu... ;) Riittää ku arska paistaa ja mä saan jonku gimulin taivuteltuu messiin...


      • artagnan kirjoitti:

        No tää duuni haittaa sometteluu... ;) Riittää ku arska paistaa ja mä saan jonku gimulin taivuteltuu messiin...

        Ai jonku kimulin?? No eiköhä joku eukko lähe sun mukaan, ku oikeen kauniisti pyydät ;))


    • Seuraava-olkaa-hyvä

      Minä äänestän Merja Kyllöstä, toivoisin ettei kukaan äänestä heikompien sortajia.
      Tuloerot ovat kasvaneet, rikkaat ovat rikastuneet ja köyhät köyhtyneet.
      Laittakaa mietintämyssy päähän ettei taas tule tehtyä tyhmyyksiä *i*

      • Kyllöselläkää ei paljon mahiksia ole, mutta kannanottona jokainen voi äänestää omaansa :)

        Mä vähän epäilen, ettei tuo rikkaus/köyhyysasia muutu milloinkaan..


      • Seuraava-olkaa-hyvä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllöselläkää ei paljon mahiksia ole, mutta kannanottona jokainen voi äänestää omaansa :)

        Mä vähän epäilen, ettei tuo rikkaus/köyhyysasia muutu milloinkaan..

        Epäilijöitä on varmaan yli puolet kansasta ja siksi mikään ei muutu.
        Äänestäminen on kannanotto jota sitten media pyörittää.
        Äänestämällä voidaan asioita muuttaa vaikka yksi ääni ei kesää tuokkaan.


      • Seuraava-olkaa-hyvä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllöselläkää ei paljon mahiksia ole, mutta kannanottona jokainen voi äänestää omaansa :)

        Mä vähän epäilen, ettei tuo rikkaus/köyhyysasia muutu milloinkaan..

        Epäilijöitä on varmaan yli puolet kansasta ja siksi mikään ei muutu.
        Äänestäminen on kannanotto jota sitten media pyörittää.
        Äänestämällä voidaan asioita muuttaa vaikka yksi ääni ei kesää tuokkaan.


      • Seuraava-olkaa-hyvä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllöselläkää ei paljon mahiksia ole, mutta kannanottona jokainen voi äänestää omaansa :)

        Mä vähän epäilen, ettei tuo rikkaus/köyhyysasia muutu milloinkaan..

        Epäilijöitä on varmaan yli puolet kansasta ja siksi mikään ei muutu.
        Äänestäminen on kannanotto jota sitten media pyörittää.
        Äänestämällä voidaan asioita muuttaa vaikka yksi ääni ei kesää tuokkaan.


      • Seuraava-olkaa-hyvä kirjoitti:

        Epäilijöitä on varmaan yli puolet kansasta ja siksi mikään ei muutu.
        Äänestäminen on kannanotto jota sitten media pyörittää.
        Äänestämällä voidaan asioita muuttaa vaikka yksi ääni ei kesää tuokkaan.

        Onhan se noinkin..Sitä vaan on tullut skeptiseksi, kun yleensä kansanedustajatki on luvannu kaikkea, mutta hallitukseen kun pääsevät, niin kaikki unohtuu.


    • Huhtasaaripresidentiksi

      Laura Huhtasaarelle käyn antamassa ennakkoäänen.
      Ehdokkaista ainoa fiksu ja kauniskin, olisi loistava pressa edustamaan Suomea.

      En anna hänen kristinuskonsa haitata minua, sillä se on paljon pienempi paha kuin muiden ehdokkaiden islam myönteisyys.

      Käykääpä tekin äänestämässä Lauraa niin saadaan jotain järkeä tähän nykymenoon.

      • Lauralla on paljon hyviä pointteja joista pidän..Esimerkiks tää maahanmuutto.


      • butch-cassidy
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lauralla on paljon hyviä pointteja joista pidän..Esimerkiks tää maahanmuutto.

        No meitsi ei kyllä maahanmuuttoon suopeasti suhtautuvaa pressaehdokasta kuunaan päivänä äänestä.. :-/


      • Toi sapelien kalistelu ja Nato-uhittelu itä-naapurin suuntaan saisi myöskin loppua. Ennemminkin puolustusyhteistyötä sinne käsin kuin valtamerten taakse..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi ei kyllä maahanmuuttoon suopeasti suhtautuvaa pressaehdokasta kuunaan päivänä äänestä.. :-/

        No Laura on melkeen ainoa joka ei sitä nii hyväksy. Ja oon samaa mieltä tuosta Nato ym. jutuista. Ja kauppaa lisää idän suuntaan.


      • Mun mielestä Suomen Nato-intoilu on yhtä naurettavaa kuin elefantin selässä inisevä moskiitto kerjäisi apua pohjoisnavalla asuvalta jääkarhulta...


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mun mielestä Suomen Nato-intoilu on yhtä naurettavaa kuin elefantin selässä inisevä moskiitto kerjäisi apua pohjoisnavalla asuvalta jääkarhulta...

        Ai et ku on magee jutska ku tätsy pääsee äänestään ekaa kertaa pressanvaaleis... ;)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mun mielestä Suomen Nato-intoilu on yhtä naurettavaa kuin elefantin selässä inisevä moskiitto kerjäisi apua pohjoisnavalla asuvalta jääkarhulta...

        No useinkin varsinki tuol lehtien kommenteissa on sillai, että ku yks oksa vaan risahtaa, niin ihmiset huutaa että äkkiä Natoon! Mua niiiii ärsyttää tollaset :/


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku on magee jutska ku tätsy pääsee äänestään ekaa kertaa pressanvaaleis... ;)

        Rypyistä ja paplareista päätellen toi täti on äänestäny jo kerran jos toisenkin ;)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Rypyistä ja paplareista päätellen toi täti on äänestäny jo kerran jos toisenkin ;)))))

        Tukka ei kyl ollu noin tämmis ku viimeks nähtiin... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Tukka ei kyl ollu noin tämmis ku viimeks nähtiin... ;D

        Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen naapurin tummu, joka käy isot papiljotit päässä hakemassa postia ;))


    • näinonon

      kyllä käydään ääni lauralle.

      • Maisteriperhe

        5 on hyvä numero. Kaksi ääntä tästä perheestä.


    • Niinistö_jatkoon

      Saulille menee. Miksi vaihtaa kokenut presidentti kokemattomaan.

      Saulilla on hyvät suhteet joka suuntaan kokemus se on joka puhuu!

      • No Sauli on kyllä hoitanu hyvin nää jutut ulkomaitten herrojen kanssa :)


      • hyi-saulia

        Oliko se niin, että jenni on saulin siskontyttö ja sauli on jennin kummi?
        Tälläkin palstalla siitä on keskusteltu.


      • hyi-saulia

        Oliko se niin, että jenni on saulin siskontyttö ja sauli on jennin kummi?
        Tälläkin palstalla siitä on keskusteltu.


      • hyi-saulia kirjoitti:

        Oliko se niin, että jenni on saulin siskontyttö ja sauli on jennin kummi?
        Tälläkin palstalla siitä on keskusteltu.

        Jenni Saulin siskontyttö????? No ei kai ny sentäs..


    • aivanselväjuttu

      No Lauraa en missään olosuhteissa äänestäisi ja Haatainen on täysin mitään sanomaton, Kyllönen menettelee ja Vanhanen. Mutta minä äänestän Saulia jatkoon ilman muuta. Rikas en ole mutta toimeen tullaan ja velat on hoidettu, rahat laitamme kulutukseen mikä on hyvä kaikille. Perinnönjakoon ei tarvitse rahaa kituuttamalla haalia sillä perijät tulevat toimeen omillaan ihan hyvin. Joten Saulille äänet annamme...!

      • Mikä sua Laurassa mättää? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä sua Laurassa mättää? :)

        Hitto soikoon jos plagiointisyytöksissä on vaan perää.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hitto soikoon jos plagiointisyytöksissä on vaan perää.. :-/

        No en usko että on..


    • Vaaliennustus

      Huhtasaari ja Niinistö menevät 2. kierrokselle!

    • DI-EKONOMI

      Huonon saatte koska ette äänestä parasta.

      Ihmisen pitäisi äänestää ihmistä eikä sortajia.

      Paras jolla ei ole päivämäärä umpeeen on MERJA KYLLÖNEN

      • Ihan mukava tyyppi, mutta tuskin ihan pressa-ainesta..ei ainakaan vielä :)


      • kauaksijää

        Ei täytä pressan vaatimuksia Kyllönen, paljon puuttuu!!


    • En taida osata päättää ketä äänestää...😐

      • Teeppäs netissä vaalikonekysely. niin se antaa sulle vähän osviittaa :) Noita löytyy aika montakin. Mäkin olen sellaisen huvikseni tehnyt :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Teeppäs netissä vaalikonekysely. niin se antaa sulle vähän osviittaa :) Noita löytyy aika montakin. Mäkin olen sellaisen huvikseni tehnyt :)

        Niin täytyy tehdä.😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Niin täytyy tehdä.😊

        Testaa sitä ja äänestä sitten ehdokasta jonka kanssa olit eniten samaa mieltä :)


      • Testasikko Kittie vaalikonetta? :)


    • irtisalesta

      kyllä mummujen pitäisi päästä irti niinistösä ja rueta ajattelemaan suomen etua itse olen tehnyt jo.

      • Mummujen?? Ihan tosissasi ku kuvittelet, että vanhat tummut vaan kannustaa Salea? :))


      • ÄäniLauralle5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mummujen?? Ihan tosissasi ku kuvittelet, että vanhat tummut vaan kannustaa Salea? :))

        Vain mummut ja vauvahullut äännestävät häntä!
        Omilla aivoillaan ajattelevat äänestävät Lauraa kuten minä.
        Tsemii Laura!


    • Haavistoa veikataan toiselle kierrokselle, mutta ei menis ainakaan näiden mielipiteiden mukaan :)

      • Mä kyl veikkaan Pavee tai Huhtasaarta. Haaviston juna meni jo...


    • Kunink

      Sauli linnaan jo ekalla kierroksella! Suomi saa omat kuninkaalliset: Saulin, Jennin, Lennun ja vauvan. Hyvä Sauli!

      • No sen näkee sitten aikanaan miten käy...:)


    • Kittiechi3

      Minä äänestän homoa.

      • No oisit vaan käyttäny reilusti omaa nimeäs..Turhaan sä muitte selän taa meet piloon ;)))


    • Sivuston toiminnassa näyttää olevan häikkää. Välillä on aloitukset kokonaan kateissa :[

    • Kätilö

      Lukekaa Jorma Jaakkolan sivut,vakavaa asiaa euro rahaan siirtymisestä,tapahtui perustuslain rikkominen.eurothinktank kannatta sivustoja katsoa myös ja sit Paavo väyrystely äänestämään,

    • Kätilö

      Monet luulevat väyrysen olevan itserakas pyrkyri,mutta kun nuo edellä olevat sivustot ja esim väyrysen is tv:n tentin kuuntelee toki muutkin hänen puheensa ,muuttuu täysin ymmärrettäväksi se miksi Paavo joutuu niin kovasti haastaa vilpinteossa ollutta presidenttiämme.

    • Kätilö

      nämä vaalit oikeasti ratkaisevat suomen tulevaisuuden eu:sotilasliiton menon suhteen kuin NATOn sotilasliiton jäseneksi liittymisen suhteen.olkaa tarkkana kuka ajaa koko suomen puolueettomuuspolitiikan linjaa,joka paasikivikekkosen linja.ei ole kyse vanhanaikaisuudesta,vaan totuus johon tulisi nykyaikanakin sitoutua suomen kansan parhaaksi.jakakaa Jorma Jaakkolan linkkiä eteenpäin,

      • Tuon Naton saa kyllä unohtaa..


    • Kätilö

      Kun teette vaalikoneella tentin uskokaa saamaannne tulokseen ja äänestäkää sitä joka ekaksi tai tokaisi vaihtoehdoksi tulee.

    • koivunikkari

      Tottakai täytyy se ainoa annettu oikeus antaa, kun mahdollisuus kerran on... Enkä ikinä ole vielä antanut sitä ns. varmalle voittajalle, vaan aina sille, jolla on huonoin lähtökohta ja vähiten mahiksia tulla valituksi !

      • Juu, kyllä äänestää kannattaa ku kerran on sellanen mahdollisuus :)


    • DI-EKONOMI

      Yksi periaate miten äänestää:
      Mikäli haluaa muutosta, niin ei pidä äänestää valtaa pitäviä puolueita (ehdokkaita).
      Demokratia lisääntyy aina kun äänestää pieniä puolueita.
      Vallan käyttäjillä asiat hämärtyvät, oma ja puolueen etu menevät kasalaisten etujen edelle.
      Vähän muutakin:
      Kyllönen sanoi, että hävittäjät hankitaan ruotsista se on ulkopolitiikkaa ja hyvää yhteistyötä naapurin kanssa.
      Saab tulee tampereelle siitä se alkaa.
      Äänestämällä kyllöstä kansakin saa äänensä paremmin kuuluviin.

    • LH_5

      Äänestä siis ja numero on 5.

    • On noi gallupit nii hassuja jotenkin..Jostakin asiasta kysellään vaikkapa tuhannelta ihmiseltä ja sen jälkeen todetaan, että yli puolet suomalaisista on sitä mieltä.. :))

    • Jepulista vaan :-) Meitsi äänestää sitä ketä Untuvikko käskee..

      • Ahaa :)) Sä oot hyvin koulutettu ;)

        Kerros sille untuvikolle terkkuja täältä, ku ei ole täällä käyny ollenkaa :(


    • Kärkikolmikko

      Huhtasaari, Väyrynen, Kyllönen.....

      • No tuossa on kyllä "kilteimmät"


      • Kärkikolmikkotaas
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tuossa on kyllä "kilteimmät"

        Noi kolme on aidosti suomen kansan puolella......ja ehdottomasti rehellisimmät.
        Suomen presidentin vaalithan ne on ei Naton pääsihteerin, afrikan unionin mepin, kokomuksen kunniapuheenjohtajan, eikä kelan pääjohtajan.


    • Kätilö

      Paavo väyrysen blogia kannattaa lukea myös ja edelleen lukekaa Jorma Jaakkolan kotisivut miten suomen kansa petettiin ja perustuslakia rikottiin,kun mentiin euro valuuttaan.

      • Paitsi_että

        Kremlillä ei enää ole äänioikeutta EUn ja läntisen arvoyhteisön jäsenmaassa Suomessa vaikka parhaansahan tuo vielä vaalitentissä yritti.


    • Kätilö

      Sekin on hassua että kukaan näissä vaaleissa ei ajattele maanviljelijöitä,jotka tuottavat ravinnon eli ehdokkaat eivät puhu heille.kun emu sopimus lupasi maataloudelle eu:hun liittymisen myötä tukirahat niin johtavat poliitikot sekä Niinistö jättivät kertomatta että etusopimus koski vain viiden vuoden siirtymätukirahakautta.väyrynen ainut rehellinen tässäkin asiassa.siitä piste hänelle lisää ja yksi syy äänestää häntä.

      • Niin TOTTA!!!


    • Jakautunutkansa

      Suomi on jakautunut maa, suomalaisiin ja mieleltään ja kieleltään ulkosuomalaisiin. Olemme nyt itäeurooppalainen valtio ja tavallaan "syrjäkylän" asemassa euroopan unionissa. Yhä enemmän myös sisäistä eriarvoisuutta sekä henkilökohtaista. Ei noista presidenttiehdokaista voi monestakaan tulla kokokansan presidenttiä, vain Huhtasaari, Väyrynen ja Kyllönen ovat lähinpänä sitä.

    • 6-vuotta_vielä

      Äänestin Niinistöä tietysti.

      • SekojakoOlette

        Ja paskat, et äänestänyt, vaan äänestit sitä niiden kakaraa, kuten muutkin mummot ja papat.
        Lauralle meni ääni ja hyvä pressa tuleekin!


      • SekojakoOlette kirjoitti:

        Ja paskat, et äänestänyt, vaan äänestit sitä niiden kakaraa, kuten muutkin mummot ja papat.
        Lauralle meni ääni ja hyvä pressa tuleekin!

        Hitto ku susta saa mageet naurut :D Toi on kyl fakta et moni antaa äänen vaan ton skidin vuoks. Ei sit paljoo muut jutskat paina...


    • SiksiLauraNro5

      Jos äänestät SN = Natoon meno!

      • Penaalin.terävin.kynä

        Ja mitä vikaa Natossa?
        Virokin kuuluu Natoon, hyvin heillä menee.


      • Penaalin.terävin.kynä kirjoitti:

        Ja mitä vikaa Natossa?
        Virokin kuuluu Natoon, hyvin heillä menee.

        No mitä sitten vaikka kuuluukin?! Me ei Natoa tarvita! Ei ole tarvittu ennen, eikä tarvita nytkään.


    • ilimanmuuta8

      Äänestän Niinistöä heti eka kierroksella miksi jättää toiseen kierrokseen jos sellainen tulee kun kuitenkin äänestää Niinistöä. Kerralla valmista!

    • Kätilö

      Toivon että äänestäjät huomaavat että Sauli Niinistö puhuu kieron kautta asioista.esim nyt ei Natoon,mutta sitten jos tilanne näin ja näin niin pitää mennä Natoon.rehellinen poliitikko pystyy vastaamaan kyllä tai ei ja pysyä kannassaan ja perustelee sanomansa.jos äänestät Niinistöä niin se on kyllä Natolle ja eu liittovaltiolle.nyt on oikeasti Suomen itsenäisyydestä kyse.pakolaispolitiikanhoito on yksi esimerkki Niinistön ajan epäonnistumisesta ja nykyhallituksen touhusta.ei tarvitse katsoa kuin Tanskaa ja Ruotsia,niin näkee mitä edessä jos islam saa lisätilaan maassamme.Väyrynen haluaisi kehitysapurahoihin lisäämistä ja pakolaisleirejä,joista sitten valkattaisiin kiintiöpakolaiset maahamme.Niinistön aikana nämäkin rahat minimointiin ja seuraukset näkyy,kun kansat vain vyöryy kohti Eurooppaa.ihmisiä kuitenkin pitää jotenkin auttaa .näitä eu ja nato-asioita ikäänkuin hivutetaan ovelan kautta kansalle pikkuhiljaa.kuka olisi uskonut että Niinistön aikana kirkko joutuu alkaa vihkiä homoja ja lesboja.ei olisi esim 80-luvulla tullut kuuloonkaan.ihmisarvo on kaikilla toki sama,mutta ei kirkkoa olisi tarvinnut tähän sotkea.almamediahan tutkimus nyt näyttääkin että Niinistön kannatus romahtamassa,alkaa tieto mennä kansalle perille.ymmärrän nimimerkkiä joka laittoi vauvaako äänestätte.ei anneta ääntä tutkimatta,vaan syvemmin mietitään kenelle ehdokkaalle äänemme kuuluu.

      • Tuo Natojuttu muakin huolestutti..


    • Kiire

      Me emme tahdo ymmärtää että mitä enemmän me ollaan siellä ja täällä (varsinkin)sotilasliitossa jäsenenä sitä enemmän meitä määrätään muualta.nytki jo riittävästi sidoksia eu direktiivi tätä ja tuota.kokoomus on yritysmaailman isoje teollisuus pamppujen puolue ja jonka juoksupoika Niinistökin on.väyrynen ja huhtasaari näyttävät ajattelevan omilla aivoillaan.kaiken mitä väyrynen puhunut ajansaatossa on ollut ikäänkuin aikaansa edellä ja NYT tulevat kopioksi.korjataan nyt presidentinvaaleissa Suomen suunta ja tehdään lisäkorvausta tulevissa eduskuntavaaleissa.

      • Tuo asia mua on aina vähän häirinny, ettei enää sillai täysin päätetä omassa maassa mitä milloinki tehdään.


    • Takkuaako muilla tää sivusto??

    • Lennujatkoonlinnaan

      On ehdokas selvillä jota aioin äänestää. Varmistelen lähinnä sitä, että ehdokkaani valitaan jo ensimmäisellä kierroksella. Eipä niitä todellisia vaihtoehtoja juuri muita ole! Osa ehdokkaista on nostanut sellaisia asioita esille, jotka ei edes kuulu presidentille!

      Vaan eihän nämä turhat vaalit ole, ehdokkaat ovat kiertäneet maakunnissa ja tuonneet esille mielipiteitään ja samalla kuunnelleet kansalaisten mielipiteitä. Eli paljon on tietoa liikkunut puoleen ja toiseen.

      • Varmaan jokunen ehdokas tietää itsekkin ettei mahiksia ole, mutta tässä käydään ehkä vähäsen jo sellasta puoluekannatusvaaliakin...
        Kauheita rahasummia tuohonkin touhuun menee.


    • Jalkapuu

      Mitä tuumattu ratkeaako kisa jo eka kierroksella.jos toinen äänestyskierroksella ketä veikkaatte Niinistön haastajaksi?

      • No ei kyl ratkee. Mä veikkaan et Väyrynen tai Huhtasaari haastaa Salen. Riippuu sit kyl siitäki et miten väki nukkuu. Sanotaas kuiteski et Sale ja Väyrynen...


      • Voi se ratketa ekalla..tai sitten ei. Sauli ja Laura jatkaa tai Saulin parina Paavo.


    • 7Paavo7Väyrynen7

      Paavo Väyrynen 7 Suomen presidentiksi!!!:)

    • Porno-Jalmari

      Koko kansan Laura, siinä se.

    • Peter_K

      Haavistoa äänestän. Hän, Torvalds ja Vanhanen ovat minusta parhaat ehdokkaat. Mikäli kukaan heistä ei ole toisella kierroksella, en äänestä ollenkaan.

      • Mulla ei Haavistoa mitään vastaan ole, mutta en ehkä vielä kyllä oikeen halua miesparia linnanjuhliin. En vastusta homoja enkä lesboja, mutta vielä ole heidän aikansa.


    • Jalkapuu

      Väyrynen se vain nostaa kannatustaan huikea vaalitaistelu häneltä.lauran aika tulee kun kypsyy ja hioutuu vielä.

    • Kätilö

      Väyrynen ja Niinistö menee toiselle kierrokselle.ja sitten vasta ytimet asioista erotellaan.

    • Jalkapuu

      Niinistö on nyt altavastaaja.

    • Jalkapuu

      Kun väyrynen pääsee toiselle kierrokselle alkaa Niinistön housunpuntit tutista.väyrynen kaivaa faktat Niinistön ja lipposen ja Koiviston toiminnasta esiin ja ei tule hyvältä näyttämään Saulin kannalta.peliä on pelattu suomen kansaa ja demokraattista äänestysoikeutta vastaan perustuslaillisiin rikoksiin saakka.mikko Paimio yksi nimi jonka blogia kannattaa lukea.tärkeä tietää mistä faktat saa selville.

    • Kätilö

      Sander blogissaan paljastaa faktoja jotka puoltavat väyrysen olevan oikeassa ja Niinistön olevan NATOn juoksupoika eli NIINISTÖ olisi 'NATO isäntämaan 'presidentti ts NATOn lakeijoiden eikä Suomen kansan presidentti.Wikipediasta löytyy tiedot natoisäntämaasopimuksesta jossa sotilaallinenkin avunanto mukana.ystävät hyvät älkää äänestäkö Niinistöä vaan väyrystätai jotakin toista.ilkka luoma blogissaan faktoittaa Niinistön ja kokoomusjohtajien selkeän kansan seläntakana tapahtuvan natopelin.itsenäisyytemme on vaarassa ilman väyrystätai.auttakaa suomea ja antakaa ääni väyryselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe