Täällä flussanen 😐
Onko kohtalon tovereita
9
127
Vastaukset
- KirjoitanNyt
No höh, toivotan paranemista! Ei ole mukava olotila tuo flunssa.
- Nuhanenää
Kiitos. Kyllä tämä flunssa sais jo helpottaa alko jo siinä 20 joulukuuta. Välillä menny muka ohi ja taas takasin 😐
- KirjoitanNyt
Täällä meillä päin viikkoja kestävää flunssaa.
Onko kuumetta ollut ? - Nuhanenää
Pientä lämpöä vaan. Särkylääkeitten voimalla tässä tullu kuukausi kohta oltua. Pakolliset asiat on pakko hoitaa kuitenki vaikka flunssa onki.
- KirjoitanNyt
Nuhanenää kirjoitti:
Pientä lämpöä vaan. Särkylääkeitten voimalla tässä tullu kuukausi kohta oltua. Pakolliset asiat on pakko hoitaa kuitenki vaikka flunssa onki.
Onpa tympeä tuollainen. tosiaan parantavia unia sinne.
- EipSiinSitMit
Noup. Rautainen kunto kun influenssarokotteen suoja. Räkäisiä ihmisiä siellä ja tuolla joka päivä mutta ei tarttu muhun. Pari pärski mun päälleni ja yksi läsäytti räkäsellä kädellään seteliä mun käteen ja mä olin vaan että THÄNKS
No ei siinä vielä kaikki. Välillä tulee niitä jotka ensin aivastaa naamalle ja sitten ilmoittaa että on muuten hirvee oksennustauti päällä. ... no ei siinä.. ekana tulee mieleen sanoa että et olis voinut sitten vaikka aivastaa hihaas.. mutta siinä vain hymilee järkyttyneenä osaamatta sanoa siihen mitään.
Aika kova kunto silti kun oksennustaudit, influenssat, nuhakuumeet ja norovirukset on kiertäneet minut kauniisti
ja nyt kun mä tässä leveilen tällä niin ensi viikosta olen varmasti jossain räkätaudissa. - Kmiees
Terve kuin pukki 😊
- Elluhalloyb
Mäkin terve kuin pukki....😂👍
Ei räkäreitä...
Ei yskii...
Ei maha tautei...
Nyt leuhkin ..heti huomen...😂🙋
- ei.ole.tällähetkellä
tautia päällä ja otin kyllä sen influenssarokotteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552