en ois uskonut että testivoittajat... selvä korostus
bassokorostusa näissä koss porta proissa
3
361
Vastaukset
- Korvakuuloinen_
Siksipä juuri tällaiset valmiiksi "equtetut" kuulokkeet on loistavia kännykkäkuunteluihin, esim. ulkoillessa.
Ei sellaiset ekuttamattomat studio kuulokkeet toimi normaalikuunteluun elli niihin lisää eq asetuksia itse.
Kossit on kyllä laadukkaat ja loistava ääniset, pesee satasien kuulokkeistakin suurimman osan. - Tarkoituksella
Koss Porta Pro on tarkoituksella 3 db basso korostus että peittä likenne melu.
Se sopi sihen tarkoituksen mihin ne on tehty esim Sennheiser PX-100 on 3 db vähemmän bassoa kun ne on tarkoitettu koti kuntelun.
Eli ei likenten seassa ne on saman hintaiset kun koss porta pro.
Nittä voisit kokeilla jos tykkät neutralista soundista. - dkdfdskdjlkdfds
iltapaskeen artikkelissa väitetään että nämä kuulokkeet muistaa jokainen, jo vuonna 1984 julkaistu ilmeisesti:
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005667551.html
Täytin 10v vuonna 1984 joten olin olemassa väitettynä ajankohtana mutta rehellisesti sanoen en muista nähneeni tällaisia kuulokkeita ennen tätä päivää. Artikkelin väite että nämä muistaa jokainen, ei siis pidä paikkaansa.
Taitaa kyse olla jossain määrin 80-luvun retrobuumilla ratsastamisesta... ja olihan se paras vuosikymmen jonka veroista ei ole sen jälkeen ollutkaan mutta tuotteiden laatu oli myös parempaa kuin tämän päivän made in china paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832