bassokorostusa näissä koss porta proissa

rwrwq

en ois uskonut että testivoittajat... selvä korostus

3

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvakuuloinen_

      Siksipä juuri tällaiset valmiiksi "equtetut" kuulokkeet on loistavia kännykkäkuunteluihin, esim. ulkoillessa.
      Ei sellaiset ekuttamattomat studio kuulokkeet toimi normaalikuunteluun elli niihin lisää eq asetuksia itse.

      Kossit on kyllä laadukkaat ja loistava ääniset, pesee satasien kuulokkeistakin suurimman osan.

    • Tarkoituksella

      Koss Porta Pro on tarkoituksella 3 db basso korostus että peittä likenne melu.

      Se sopi sihen tarkoituksen mihin ne on tehty esim Sennheiser PX-100 on 3 db vähemmän bassoa kun ne on tarkoitettu koti kuntelun.

      Eli ei likenten seassa ne on saman hintaiset kun koss porta pro.

      Nittä voisit kokeilla jos tykkät neutralista soundista.

    • dkdfdskdjlkdfds

      iltapaskeen artikkelissa väitetään että nämä kuulokkeet muistaa jokainen, jo vuonna 1984 julkaistu ilmeisesti:
      https://www.is.fi/digitoday/art-2000005667551.html

      Täytin 10v vuonna 1984 joten olin olemassa väitettynä ajankohtana mutta rehellisesti sanoen en muista nähneeni tällaisia kuulokkeita ennen tätä päivää. Artikkelin väite että nämä muistaa jokainen, ei siis pidä paikkaansa.
      Taitaa kyse olla jossain määrin 80-luvun retrobuumilla ratsastamisesta... ja olihan se paras vuosikymmen jonka veroista ei ole sen jälkeen ollutkaan mutta tuotteiden laatu oli myös parempaa kuin tämän päivän made in china paskat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe