Kokemuksia firmasta LoadedPro Oy/Sisäilmavahti

pettynytsisäilmasairas

Pitää ihan varoituksen sanana antaa oma kokemus/ palautetta rakennusterveystarkastajasta/sisäilmafirmasta LoadedPro Oy ja toiminut nimellä Sisäilmavahti myös. Savosta kotoisin, mutta tehnyt ympäri Suomea.

Mies ei hoitanut hommiaan loppuun. Ei vastaa puhelimeen. Teki useita ohareita. Veloitti järkyttävän hinnan 120e matkakulut siitä, että kävi 5min haistelemassa. Kovat puheet ja teot eivät vaan kohdanneet. Välillä veloitti saman, eikä saanut kuittia.

Sisäilmasairaiden ja homeongelmista kärsivien piireissä tämä ei ole ainoa tällainen kokemus.

Kuulin, että monikemikaaliherkälle naiselle rakennettu talokin on epäonnistunut, eikä hän pysty siellä asumaan. Eikä firmaan saa enää yhteyttä. :(

En tiedä millä nimillä toimii kun välillä firma on LoadedPro Oy, välillä Sisäilmavahti. Toimarina ja rakennusterveystarkastajana on kuitenkin näissä Jussi Timonen.

2

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18022018

Olen kuullut edellä mainitun firman rakennuterveysasiantuntijasta ikäviä. Olisin huolissani heikossa asemassa olevista naisasiakkaista, jotka ovat riippuvaisia hänen avustaan, erityisesti sisäilmasairaat yksinhuoltajaäidit olleet kuulemma hänen makuunsa. .

Sisäilmasairaat ovat usein menettäneet kaiken kodista, rahoistaan ja terveydestä lähtien, eivätkä kunnat tai valtio auta heitä. Kun toimii elinkeinon harjoittajana merkittävässä asemassa sairaisiin nähden ja asiantuntijana, niin pitäisi kai osata noudattaa jotain etiikkaa, kun asiakasryhmänä on haavoittuvassa asemassa olevia sairaita siis hädässä olevia ihmisiä.

• jester-

Eikönä se oo maantapa täällä meillä että ukoilla vähän joka kylässä nainen ja pulla uunissa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe