Olen neitsyt. Harrastin seksiä ilman yhdyntää niin että istuin miehen vatsan päällä ja liikutin häpyhuulia peniksen päällä, kun se oli vaakasuorassa. Käytettiin rasvaa, muttei mielestäni tarpeeksi.
Siitä on jo yli 24 tuntia, mutta minun häpyhuuliini sattuu ja polttaa. Tuntuu kuin häpyhuulet olisivat kutistuneet tai uppoutuneet syvemmälle. Lisäksi tunnen kuivuutta. Sen peniksen hankaaminen sattui, mutta jatkoin silti.
Sattuuko hankaamisen takia vai olenko menettänyt neitsyyteni? Palautuvatko häpyhuuleni enää entiseen muotoonsa?
APUA! MITÄ TEEN?!
1
108
Vastaukset
- aikuinen_nainen_2018
Kun harrastaa seksiä, on huolehdittava myös ehkäisystä (raskaus ja taudit). Tuollaisessa touhussa tarttuu jo taudit. Olisi pitänyt käyttää kondomia. Toimitko omasta vapaasta tahdostasi? Jos teillä on kovin ikäeroa (alaikäinen tyttö ja aikuinen mies), touhu haiskahtaa jo hyväksikäytöltä.
Varaa aika ehkäisypoliklinikalle ja hoida ehkäisy kuntoon. Teknisesti olet vielä neitsyt, jos penis ja muu härveli ei ole käynyt sisälläsi. Raskaudelle ja taudeille altistut kuitenkin jo nykyisellä menetelmällä. Ja keskustele omista rajoistasi. Sinä päätät itse kehostasi. Ei tarvitse tehdä sellaista, joka sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780