Hei!
Osaisiko kukaan kertoa Singaporen hintatasoa? Onko se elektroniikka niin halpaa kun kerrotaan ja mitas muuta sielta kannattaisi ostaa? Entas majoitus onko minka hintaista?
Kiitoksia avusta jo nain etukateen..
Singapore ja hinnat?
4
1061
Vastaukset
- Orchad road
Singaporen hotellit ovat joko kalliita tai tosi kalliita. Syöminen ja shoppailu on enimmäkseen edullista. Mielestäni elektroniikkaa ei kannata sieltä enää rahdata lukuunottamatta kameroita ja CD-soittimia.
- perus turisti
Huone backpacker guest housessa 20-40 sgd, paremmassa hotellissa 100-300 sgd, Geylangin business hotelleissa 60-100 sgd, food court lounas 3-7 sgd, ravintolalounailla iso haitari 7-30 sgd.
Elektroniikka on edullisempaa kuin Malesiassa, sieltäkö kirjoittelet kun tänne laitoit? Täällä on Singapore palsta erikseen.- Asunutkin siella
Joo. Ravintolasapuskan hinta vaihtelee kovasti. Saattaapa loytya paikkoja ja ruokalajeja, joilla lounaslasku lasketaan jopa sadoissa SGD:ssa. Mutta food courteissa voi syoda ihan ok muutamalla paikallisella rahalla.
Elektroniikkaa voi kayda katselemassa vaikkapa Sim Lim Squarella. Kannattaa miettia ennen lahtoa mita aikoo hankkia, ja selvittaa hinnat ensin kotimaassa, etta on jotain mihin verrata. - BKK-SIN-KL-BKK
Asunutkin siella kirjoitti:
Joo. Ravintolasapuskan hinta vaihtelee kovasti. Saattaapa loytya paikkoja ja ruokalajeja, joilla lounaslasku lasketaan jopa sadoissa SGD:ssa. Mutta food courteissa voi syoda ihan ok muutamalla paikallisella rahalla.
Elektroniikkaa voi kayda katselemassa vaikkapa Sim Lim Squarella. Kannattaa miettia ennen lahtoa mita aikoo hankkia, ja selvittaa hinnat ensin kotimaassa, etta on jotain mihin verrata.Olen menossa Singaporeen toista kerta. Ekällä oli huono kokemus, koska emme löytäneet hyvää ja edullista ruokaa, vain söimme makkarissa, planetholywööd ja hotelissa(tosi kallis)kun ei oikeasti löytynyt mitään.
No, missä ne ravintolat ovat? Voisitteko sanoo ihan konkreettisesti muuttama ravintoloita, jossa syödä paikkallista ruokaa ja hinnat kohtullisia. Kelpaisi pelkä nimi ja alue(tai osoite)
Esimerkiksi Suomessa syön sellaisissa ravintoloissa jossa lounas maksaa noin 6-13 eeta kuten kiinalainen, PizzaRax,tai jos lounas tarjoilu (ei makkari tai hessu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882