Kyse on siis: PS4 ja GTA5 online. Eli miten saan tuon : Passive mode, aktioitua. Vaikka painan X, niin passive mode ei vain aktivoidu.
Olen ymmärtänyt että kun minut on kerran ammuttu, niin sen jälkeen voin kyseisen toiminnon kytkeä päälle. MITEN
Ps: Kiitos jo etu käteen niille, jotka oikeasti yrittävät auttaa. ( tämä kysymys ei ole tarkoitettu "jonneille" )
Passive mode
12349855j
3
150
Vastaukset
- werkku1
Päivityksen jälkeen ovat poistaneet sen mahdollisuuden free roamingin puolelta.
Mene invite only session puolelle ja kokeile siellä.- werkku1
Tarkennusta, siis puplic session puolella ei toimi jos silloin olet yrittänyt aktivoida.
- 12349855j
Toivoisin asiallisia neuvoja. Näitä "werkku1" tyyppisiä , kiusaamis mielessä laitettuja ( harhaan johtavia ) vinkkejä ei kannata lähettää, niitä en viitsi edes kokeilla. LOL.
Eli jos jollakin ois asiasta oikeasti tieto ( PASSIVE MODE ) siis, ja ps4 / GTA5
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146