Kyse on siis: PS4 ja GTA5 online. Eli miten saan tuon : Passive mode, aktioitua. Vaikka painan X, niin passive mode ei vain aktivoidu.
Olen ymmärtänyt että kun minut on kerran ammuttu, niin sen jälkeen voin kyseisen toiminnon kytkeä päälle. MITEN
Ps: Kiitos jo etu käteen niille, jotka oikeasti yrittävät auttaa. ( tämä kysymys ei ole tarkoitettu "jonneille" )
Passive mode
12349855j
3
154
Vastaukset
- werkku1
Päivityksen jälkeen ovat poistaneet sen mahdollisuuden free roamingin puolelta.
Mene invite only session puolelle ja kokeile siellä.- werkku1
Tarkennusta, siis puplic session puolella ei toimi jos silloin olet yrittänyt aktivoida.
- 12349855j
Toivoisin asiallisia neuvoja. Näitä "werkku1" tyyppisiä , kiusaamis mielessä laitettuja ( harhaan johtavia ) vinkkejä ei kannata lähettää, niitä en viitsi edes kokeilla. LOL.
Eli jos jollakin ois asiasta oikeasti tieto ( PASSIVE MODE ) siis, ja ps4 / GTA5
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733373
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618