Äänestäkää Mattia!

JuhaJaMattii

Sipulikin on äänestänyt Mattia!Nyt saadaan Sipulin oma uskottu Matti Presitentiksi!Kaikki jotka pitävät Sipulia rehellisenä uskovaisena,kannattaa äänestää Mattia!

23

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihervasemmistihuijaus

Kyllä minä äänestän Mattia, Sipilähän on saanun suomen kuntoon, edellisen katasrofihalituksen jäljiltä

• NäinSenNäin

Taitaa läskinaamalle tulla lähtö ennen kesää!

• Pro-Paavo

Muista: No 7!

• Heh-heh

Jopa vitsin murjasit.Ruususet ja lautapinot on mennyttä ja niin on tämä Masakin upponut kaikkineen toilailuineen. Että vielä kepu ressa. Ehei ei käy ei. Ja Sipilällekki monoa.

• Tainakykkikki

Oliks se 7 Tämä Matin numero

• Seiskander

Piirrä reilusti vain seiska. On varmasti oikea numero.

• Surkeakepu

Hohhoijaa. Mikä on Lauran numero?

• hyvämatti

Matti tuli munkin ehdokkaaksi Ilta-Sanomain pressa koneesta, Matista Pressa ny

• losokasamatti

Vastasit väärin niihin kysymyksiin, ihan niin kuin Mattikin.

• Munkiton

Munkin ehdokkaaksi? kuuluuko tämä munkki määkijoiden kanssa samaan lammasveljeskuntaan?

• mitä-sie
        Munkiton kirjoitti:

Munkin ehdokkaaksi? kuuluuko tämä munkki määkijoiden kanssa samaan lammasveljeskuntaan?

Mie kans äänestän Mattii!

• kokemuspohjalta

Koko meidän suku äänestää Matti Vanhasta ja numero on siis 4.

• mumero-neljä

Nii meilläkin ensin meinattii Niinistöä, mutta kun on seurannu vaalikeskusteluja niin Vanhanen onkin hyvin osaava ja muutenkin hyvä ikä presitenttinä aloittaa!

• tuntemuspohjaltapas

Vaalilupaukset on lupauksia, jotka petetään aina.

• eihetskoja

minä äänestän anttonin morsianta,onsevaan ihana,olen samoja poikia,

• Paavonousee

Nyt vain on käynyt niin että Paavo oli taas oikeassa kun sanoi että ensimmäiset kannatusluvut eivät pidä paikkaansa. Sanoi lukujen olevan huomattavasti korkeammat. Tämän aamun uutiset kertoo Paavon olevan jo kolmannella sijalla. Ja nousu taitaa vaan jatkua. Kyllä kansa tietää.

• EISIPILÄ

Kaikki kaik' ylös yhtenä miehenä/naisena nyt meidän Paavoa äänestämään! MUISTA NO 7!

• mäntyä

minä äänestän anttonin vaimoa

• 696912

suomi tarttee kapteenin ei perä miestä

• mäntyä

kyllä se perämies on tarpeellinen,suomessa on paljon perämiehiä

• Paavolle

Pätevyys, kokemus ja sopivuus Paavolla ylivertainen. Paavo linnaan-vihdoin.

• ei-luottamusta

No kun ei tiedä,, koska Matin "jalka tulee jälleen kipeäksi"ja äijä luikkii perheiden yhdistämis liittoon häntä koipien välissä.

• potkut

tai ruusun piikki iskee lihaan ja joutuu käräjille

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5370
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      68
      4757
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4345
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      47
      3871
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3780
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      40
      3227
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      79
      3063
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      55
      2906
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2656
    Aihe