Minäkin sain moisen diagnoosin.
Minun ohgelmani on etten kykene kävelemään. Koko ajan kovat kivut lantiosta polviin saakka. Onko kellään teillä jotka olette ko. diagnoosin saaneet, vaikeusia kävelemisessä??
Vastauksia odotellen..
Fibromyalfia
10
180
Vastaukset
Eikö ole mitään hoitoa siihen.? Joudutko käyttämään pyörätuolia tällä hetkellä.?
- äsynytedelleen
Triptyl ja vaihtelevasti särkylääkkeitä. Eivät kuitenkaan mainittavasti auta. Olen niistä huolimatta kävelykyvytön. Pienelläkin matkalla vähintään yksi kyynärsauva,useimmiten kaksi. En esim. kykene kauppaostoksille. Citymarketkin on liian suuri, en kykene kävelemään siellä.
- Fibrosta
Tutkipa tuotakin!
https://kaksplus.fi/threads/voi-vi-u-saa-a-ja-kaikki-kaverit-siihen-paeaelle.1634900/page-5 - Esrgh
Lonkissa tai alaselässä vikaa? En usko fibron olevan syy, vaan seuraus jostain fyysisestä viasta, jota ei ole hoidettu.
- väsynytedelleen
Lonkat molemmat vahvistettu proteesilla joten eivät kipuile..Selkä kuvattu eikä selitä vaivaani. Olen ihan hukassa..
- Kivuliasoon
Ei kuulosta pelkältä fibrolta. Onko minkä alan lääkäri tutkinut ? Onko yliliikkuvat nivelet? Muita oireita? MULLE tuli eds syndroma mieleen,eräs nuori on 2v käyttänyt pyörätuolia koska keho ei kalsa kannatella 200 metriä enempää.Fibro ei vie kävelykykyä ,,,joku selässä täytyy olla tai muuta.
- ghdfghghdhg
Jokin puristaa hermojuuria, jos kerran säteilee alaraajoihin ? Ortopedille kannattaa mennä.
- Joupajoo
Saa olla melko paksu lompakko kun pitäisi ravata lääkäriltä toiseen ja erikoislääkäriltä toiseen,,,kun tk lääkärit pihtaavat lähetteidensä kanssa,saavat bonusta kuka vähiten laittaa lähetteitä erikoislääkäreille,,,näin keski-suomessa ainakin.Ei millään meinaa saada lähetettä ja sanotaan jo että sulla on päässä vikaa,luulotautia! Eiköhän jokainen terveenä joskus olut tunne kehonsa,lääkärit ei tahdo millään enää ottaa tosissaan,ainoa keino on mennä yksityiseen ja kellä ei oo rahaa,jää kotiin kipuinensa! Täällä aina sanotaan että mene sinne ja mene tänne lääkriin,,,kellä varaa mennä aina uuteen erikoislääkäriin ? TK LÄÄKÄRIT EI VÄLITÄ!
- Hhhhhhj
Olen siinä käsityksessä, että fibron kivut vaihtelee paikkaa eikä ole samassa kohdassa noin rajoittuneesti.
- KOKIJANA
Niin onkin ja etenkin leposärkyä paikasta toiseen. Saattaa olla joku muu reumasairaus esin lihasreuma polymyalgia erotuksena fibroon että olka ja hartiat sekä selkä ja lonkat jäykät ja kipeät saattaa vaikuttaa kävelyynkin pahana,joku muu reumasairaus,ei ole fibroa siinähän on kovat säryt paikasta toisiin eikä samoissa paikoissa, Aloittajan kannattaa reumatologille pyytää lähete tai mennä yksityisen kautta hakemaan ja verikokeet kuvineen ja reuman vastaaineet, .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777