Mitä ostan selasin ale juttuja mutten osaa päättää tämmöisiä löysin
Fallout 4 goty
Skyrim
Far cry 4
Tekken 7
Bulletstorm
Sitte halpoja alle kympin ja vähä yli oli
Firewatch
Inside ja limbo
Jne jne...
Korostan mitään nuista en ole aiemmin pelannut kaikki ovat uusia tuttavuuksia.
43e ps lompakossa
Vaikea.valita
2
138
Vastaukset
- sdkfdsjfklfskdl
Jos et osaa päättää minkä pelin ostat niin entäs PSN tilaus? Jos sitä ei siis ennestään ole...
Itselläkin makaa vajaat 15 euroa PSN lompakossa enkä oikein meinaa keksiä mihin sen tärväisi, PS3 käytössä.- Tein.päätöksiä
Ostin fallout 4:sen ja firewatchin jäi 7e ostan sille myöhemmin ehkä jonku vanhan ps2 pelin storesta tai sitte elokuvan tai matskua guns uppiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618