Oli hyvä esitys katsokaa

Katso.ja.kuuntele.tästä

7

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiennytkään, että Tamara Tuuminen on itsekin altistunut! Ville Valtosen luona käynyt parikin kertaa ja laskutti paljon vähemmästä kuin vastaanotolla olin - auttaa enemmän ja laskuttaa vähemmän. Kunnon lääkäri, josta on jäänyt hyvät muistot... Kätilö Annika Rönnebergin puheenvuoro oli aika karua kertomaa HUSin toiminnasta ja tiputti suomut silmiltäni. Aika moni asia on sairaiden kohdalla Suomessa pielessä, katsokaa koko video:

      https://www.youtube.com/watch?v=f19RyuGJcNI

      • Hyvä.suunta.nyt

      • Tekstitiedostoksi muutettua, ks. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15212635/hyva-seminaari#comment-93659564


        Tuumaustunnilta 17.1.2018:

        https://youtu.be/f19RyuGJcNI?t=4876

        Tamara Tuuminen:

        -- Tässä tuntuu siltä, että meiltä puuttuu valvontaviranomaiset. Kaikki puhaltavat samaan yhteen hiileen. Valvira ei tutki Työterveyslaitoksen toimia, aluehallintovirastot eivät puutu, eduskunnan oikeusasiamies ei tutki. Meillä ei ole Suomessa instanssia, joka joskus puuttuisi, mitä Työterveyslaitoksella tapahtuu. Minä en tiedä, mä en ole tutkinut heidän keskinäisiä suhteita, mutta olen sairastuneena henkilönä, mä oon tehnyt valitukset hyvin monelle instanssille ja olen saanut vastaukset, ja ne vastaukset on laadittu kuin copypaste-tekniikalla. Ne ottaa Työterveyslaitoksen lausunnon ja siirtävät samat lauseet omiin vastauksiin. Se on täysin käsittämätön. Mä toivon, että journalistit todella puuttuu ja selvittää, mikä on näiden instanssien keskinäiset suhteet. Se on mulle täysin hämärän peitossa.


        Tuumaustunnilta 17.1.2018:

        https://youtu.be/f19RyuGJcNI?t=4960

        -- Matias Turkkila, Suomen Uutiset:

        Kiitos, tässä on tullut niin paljon kysymyksiä, että tota asiaa, että tää niin kuin jopa vähän hankala kysyä tästä aiheesta, mutta oikeastaan tosta, tää kuva mikä tuli tässä Tamaran esityksessä, tää Peziza cerea, tää sieni, joka kasvaa niin kuin betonin ja metallin välissä, niin mulla oikeastaan siitä tuli kysymys, että siis sienethän on eteviä otuksia oikeastaan niin kuin kasvamaan vähän missä tahansa, ja niin kuin tää kuva osoittaa niin, niin kuin todella karut elinolosuhteet riittävät siihen, että siihen, että jos kosteutta on vaan ilmassa, niin voi sieni menestyä.

        Mutta miten tää tavallaan niin kuin altistuminen ihmisessä siis, onko niin että ihmiset herkistyy sienelle, vai onko osittain myös niin, että sienet käyttää ihmistä kasvualustana. Kumminpäin tää menee -- että, että jos hengitysilmassa on tavallaan itiöitä...

        Tamara Tuuminen:

        Tämä on indikaattori. Tää sieni on indikaattori, että siellä on ollut valtava, iso kosteusvaurio laboratoriossa. Meillä oli kondensaatiovesi koko ajan valunut, meillä oli märät rätit lattialla, että se jatkui vuodesta toiseen, se on vaan indikaatio siitä. Sitten kun ovet, seinät on avattu, siellä oli erittäin vahvaa muuta kasvustoa. Tää on helppo näyttää, mutta onhan mulla raportti. Mutta ei tämä riitä Työterveyslaitokselle, ei vakuutusyhtiöille, heidän mielestä minä olen vaan pelkuri, minä pelkäsin mennä takaisin työpaikalle. Ei edes tämä heille riitä.


    • Homesairas2

      Ehkäpä se tästä pikku hiljaa ... ....

      https://www.suomenuutiset.fi/vakuutuslaakareita-vastaan-taistellut-kansanedustaja-ronkainen-homealtistusten-maara-jarkyttaa/
      "
      [...]
      Taustalla vakuutusyhtiöiden intressi

      Kliinisen mikrobiologian erikoislääkärin ja työpaikallaan sairastuneen dosentti Tamara Tuumisen mielestä lääkärien koulutuksissa ja käypä hoito -suosituksissa on taustalla vakuutusyhtiöiden intressi.

      – Aina kun terveydenhuollon ongelmia penkoo, paljastuu taustalta vakuutusyhtiöt ja lääkäreiden kytkökset. Näistä on päästävä eroon!Ronkainen jyrähtää.

      Oikeusturva toteutuu heikosti

      Erityisesti edustaja Ronkaiseen vetosi kätilö Annika Rönnbergin kuvaus Kätilöopiston sisäilmasta sairastuneen henkilöstön taistelusta omien oikeuksien puolesta. Ronkainen kertoo lisäksi saaneensa runsaasti yhteydenottoja koskien sairastuneiden asemaa.

      – Olen saanut paljon viestejä. Sisäilmasairastuneiden oikeusturva toteutuu Suomessa heikosti. Apu akuuttivaiheessa on myös olematonta ja ihmiset jäävät liikaa oman onnensa nojaan. Ryhdyn valmistelemaan kirjallista kysymystä asianomaiselle ministerille koskien näitä ongelmia.
      [...]

      "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe