Reitti julkaistu. Jotain uuttakin löytyy.
Vaakuna-Ralli 2018
11
5196
Vastaukset
- Penkkapena
Ravirata aloituksena...kahesti ek 2 ja ek 3..vanhoja , perinteisiä Vaakunapätkiä...tauon jälkeen välissä myös viimevuotinen pätkä ennen 2 ja 3 tuplausta...voin olla väärässäkin reitinkierron suhteen.... mitä uutta??
- Kännissäolenkomea
Voi voi kun eihaluut ajeta pe-ehtoona yhtäkään oikeaa pätkää...
- Samatpätkätaina
Tää sama kuvio on muuallakin suomen ralleissa. Samoja pätkiä ajetaan joka vuosi, välillä vaan ajosuuntaa muutetaan. Ilmeisesti hankala keksiä mitään uutta. Alkaa kyllästyttää nää samat pätkät.
- Penkkapena
Nuotituksen kannalta parempi ja kahdesti ajettavissa pätkissä myös järjestysmiesten määrässä säästää, joita ei talviralleihin välttämättä pilvinpimein ole saatavilla...totta tuokin, että samat pätkät puuduttaa, mutta hatunnosto kuitenkin organisaatiolle haasteellisen tapahtuman järjestämisestä!
- oikeetäys
Samatpätkätaina kirjoitti:
Tää sama kuvio on muuallakin suomen ralleissa. Samoja pätkiä ajetaan joka vuosi, välillä vaan ajosuuntaa muutetaan. Ilmeisesti hankala keksiä mitään uutta. Alkaa kyllästyttää nää samat pätkät.
Montako pätkää olet ajanut vaikka viiteen kertaan kilpailussa? Jos olet katsoja niin ei ole syytä valittaa.
- MenisinMutta
Tapahtuman nettisivuilla kohdassa "Ohjelma" lukee reilu viikko ennen rallia "Päivitetään myöhemmin".
Mitä ihmettä? - peugeotr2
Joensuusta lähtien on r2 tulossa varma voittaja.
- jonopyörää
On köyhä reitti...
- hommiinhommiin
Ala järjestämään sellainen reitti, että katsojille kelpaa. Talkoohenkilöitä otetaan hommiin ja seuraavaa reirriä voit aloittaa jo tekemään.
- täysylinypyn
Köyhä reitti oli, mut taas hangastenmaalla tapahtui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672