Olis sulla nyt hyvä ja rakastava miesystävä. Sitä vastoin olet onneton ja kohta ei nähdä enää koskaan.
Olisit lähteny treffeille ja antanut tavaraa
10
999
Vastaukset
- no_ei_kenenkään
ole pakko ekoilla treffeillä antaa sulle "tavaraa". Tuo sanontakin aika ruma.
- Viestinperusteella
Ei tarvitse ihmetellä miksi ei lähtenyt ja siksi toiseksi mistäs sinä voit tietää onko onneton vai onnellinen. Voi olla onnensa kukkuloilla kun pääsi eroon noin itseään täynnä olevasta miehestä.
- Voihansilläollanytkin
Hyvä ja rakastava miesystävä, et kai nyt luule ainoa mies maailmassa olevasi.
- Etpä_tuota
Kysyny rehveille m mies.oisin kyllä lähteny jos oisit kysyny..
- Näinkirjoittaa
Mies jolla on ylisuuret kuvitelmat itsestään ja heikko koulutus.
- Itsestäsi
Kirjoitit siis
- Realisti47
Koulutusko on kaiken A ja O?Varmaan minutkin luokitellaan että on heikko koulutus kun en ole peruskoulun jälkeen käynyt mitään kouluja?Olen nähnyt maailmaa monelta kantilta,töissäkin ollut ulkomailla.Tiedän omaavani paremmat käytöstavat kuin suurimmalla osalla korkeasti koulutetuilla ihmisistä.No joo,myönnettäköön että tuloissa en pärjää korkeasti koulutettujen kanssa,viime voden brutto ei ollut kuin 68962 euroa,joo luit oikein,vähä vajaa seitsemänkymmentä tuhatta euroa työllä tehtyä,ei lahjaksi saatuna.
- Uskoisintarkoitetun
Realisti47 kirjoitti:
Koulutusko on kaiken A ja O?Varmaan minutkin luokitellaan että on heikko koulutus kun en ole peruskoulun jälkeen käynyt mitään kouluja?Olen nähnyt maailmaa monelta kantilta,töissäkin ollut ulkomailla.Tiedän omaavani paremmat käytöstavat kuin suurimmalla osalla korkeasti koulutetuilla ihmisistä.No joo,myönnettäköön että tuloissa en pärjää korkeasti koulutettujen kanssa,viime voden brutto ei ollut kuin 68962 euroa,joo luit oikein,vähä vajaa seitsemänkymmentä tuhatta euroa työllä tehtyä,ei lahjaksi saatuna.
Aloituksen sävyä ja ilkeämielisyyttä enemmänkin kuin suoraa koulutusta mutta kyllähän kaikella kaikken on ainakin tietynlainen yhteys ja siksi turha ärhäkkyys kannattaa jättää vähemmälle ja tutkailla vähän laajemmalla silmällä viestien sisältöä, en minä sitä ainakaan kovin kivana ja kauniina osannut pitää ja siitä voi vetää tietyt johtopäätökset joten ei minun niskavillat ainakaan kommentista pystyyn nousseet.
- realisti47
Uskoisintarkoitetun kirjoitti:
Aloituksen sävyä ja ilkeämielisyyttä enemmänkin kuin suoraa koulutusta mutta kyllähän kaikella kaikken on ainakin tietynlainen yhteys ja siksi turha ärhäkkyys kannattaa jättää vähemmälle ja tutkailla vähän laajemmalla silmällä viestien sisältöä, en minä sitä ainakaan kovin kivana ja kauniina osannut pitää ja siitä voi vetää tietyt johtopäätökset joten ei minun niskavillat ainakaan kommentista pystyyn nousseet.
Tarkoitatko että on suoranainen yhtey sillä jos ei ole käynyt kouluja niin käytös on epäkorrektia?Väitän edelleenkin että vaikken ole käynytkään muuta koulua kuin tyhmältä kuulostava fraasin elämänkoulu joka ei todellakaan ole ollut ruusuinen mutta se on muovannut minusta sen mikä olen ja väitän että osaan käyttäytyä fiksummin kuin monet kouluja käyneet ja osaan tarkastella asioita aika laajasti ja useammasta perspektiivistä.Ei korkea koulutus takaa yhtään mitään eikä välttämättä ole alkeellisimpiakaan vuorovaikutus taitoja.
- naiset-karttakaa
hahhahh vaikutatpa joo todella"hyvältä" ja "rakastavalta" jo viestis perusteella ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827