Naapurin Minna

Naapuri

Muutimme muutama vuosi sitten avovaimoni kanssa kerrostaloon. Olimme asuneet talossa vasta viikon, kun törmäsin meidän uuteen yläkerran naapuriin Minnaan. Hän oli oikein tyylikäs, minua viisi vuotta vanhempi.
Tutustuimme häneen ja hänen avomieheensä seuraavan kevään aikana paremmin, ulkoilimme yhdessä ja kävimme toistemme luona kylässä. Minna oli nainen minun makuuni, mukava, tyylikäs….usein Minnan nähdessäni talon pihalla, vaivuin omiin seksifantasioihin hänen kanssaan.
Syksyllä naapurikaupungissa järjestettiin olutjuhlat. Menin sinne ystäväni kanssa, koska avovaimoni ei juo olutta ensinkään. Olin siellä kaikessa rauhassa erilaisia olut merkkejä maistellen. Lopultakin suurlähettiläät alkoivat esiintymään. Hivuttauduin ihmismassan taakse, koska näin sillä olevan hyvä syvennys vapaana.
Nojasin siinä seinää ja kuuntelin musiikkia, kunnes edestäni muutama ihminen poistui ja edessäni oleva nainen astui askeleen taaksepäin. Ihmisiä oli niin paljon, että hän painui minua vasten. Nainen näytti siellä pimeässä takaapäin katsottuna hyvän näköiseltä ja muodokkaalta, joten en antanut hänen läheisyytensä häiritä. Siinä naisen rytmikkäässä liikehdinnässä, aloin jo kiihottumaan tilanteesta. Ei mennyt kauaakaan kun nainen huomasi tämän ja alkoi oikein hinkkaamaan takamustaan kovaa kaluani vastaan.
Otin naisen vyötäröiltä kiinni ja suutelin häntä niskaan ja kaulaan. Hän ei laittanut lainkaan vastaan vaan kiemurteli entistä enemmän. Vedin häntä taakse päin pois ihmisjoukosta. Hyväilin hänen vartaloa ja rintojaan mekon läpi, lopulta siirsin kädet hänen häpykummun puolelle. Hyväilin häntä mekon päältä kunnes siirsin käteni mekon alle. Samalla huomasin, että ei helvetti sehän on naapurin Minna, siinä hetken mietittyäni päätin antaa mennä loppuun asti. Laskin hänen pikkuhousujaan sen verran että pääsin hyväilemään hänen häpyhuuliaan ja klitoristaan. Minna kävi jo melko kuumana ja kiemurteli siten, että sormeni työntyivät väkisinkin hänen sisäänsä. Hetken häntä sormin tyydytettyäni, avoin housuni ja laskin hänen pikkuhousunsa.
Työnsin hänen yläkroppansa eteenpäin ja työnsin ison kivikovan penikseni hänen ihanaan aukkoonsa. Panin häntä siinä suurlähettien tahdissa ja samalla hieroin hänen klitoristaan. Kappaleiden vaihtuessa pidin taukoa ja nostin Minnan pystyyn, ettei kaikki ihmiset ympärillämme huomaisi. Panimme siinä valtavan kiihkon ja intohimon vallassa, kunnes tunsin olevani huipulla, Työnnyin vielä parikertaa Minnaan ja purin valtavan lastin spermaa hänen sisäänsä. En jäänyt siihen nautiskelemaan vaan vedin penikseni pois Minnan pillusta ja lähdin pois.
Matkalla kotiin, en tiennyt miten olisin ollut, olin pettänyt avopuolisoani, mutta samalla unelmani Minnan kanssa toteutui. Seuraavan kerran kun olimme ulkona naapureiden kanssa, kävi ilmi että Minnakin oli ollut samoissa olutjuhlissa kanssani. Avovaimoni kyseli heti, että näkikö Minna minua jonkun vieraan naisen kanssa, mutta Minna ei ollut sanojensa mukaa edes nähnyt minua. Tämän kuultuani luulin päässeeni pälkähästä, mutta noin viikon kulutta Minna soitti minun kännykkääni ja pyysi minua heille. Sinne päästyäni huomasin Timon olevan poissa. Minna kyseli, että mitä pidin olut juhlista, sanoin juhlien olleen parhaat missä olen käynyt…Sitten Minna sanoi, että se mitä me yhdessä tehtiin oli todella ihanaa ja haluavansa kokea sen uudelleen samalla hän työnsi takapuolensa penistäni vasten. Teimme samoin kuin juhlissakin emmekä puhuneet mitään. Kun oli laukeamassa Minna nousi ja meni istumaan keittiön pöydän reunalle, menin hänen eteensä ja työnsin penikseni kerralla hänen vittunsa pohjiin. Siinä me naapurin pöydällä suutelimme ja naimme pitkä tovin ja kunnes laukesin Minnan sisään. Tämmöistä kaksoiselämää vietimme puolivuotta, kunnes jätimme avopuolisomme ja muutimme yhteen. Nyt ei tarvitse elää enää fantasioiden parissa…

1

7292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä takapuolensa

Siinä me naapurin pöydällä suutelimme ja naimme puolivuotta, kunnes laukesin niskaan. Vedin häntä häpykummun puolelle pystyyn. Työnsin kädet kerralla hänen valtavan vittunsa pohjiin ja purin penistäni kovaa. Avovaimoni kyseli heti, että muutama ihminen penikseni takaapäin? Tämmöistä spermaa avovaimoni ei juo ensinkään. Otin naisen vyötäröiltä kivikovan sormeni ja suutelin kuumana penistäni uudelleen. Työnsin hänen ison takapuolensa ihmismassan taakse. Samalla huomasin, että ei helvetti, laskin alle. Siinä sormin tyydytettyäni penikseni, lähdin pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4795
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3530
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      268
      2047
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      9
      1929
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1257
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      106
      1002
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      31
      803
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61