Enkö vain löydä aiempaa runoketjuani vai onko täällä oikeasti nyt joku innokas ylläpitäjä siivoamassa pieniä viattomia runoja pois?
Kovasti ihmettelen kirjoitusteni katoamista. Ihmettelen ja pahoitin mieleni. Kuintenkin noin 15 vuotta eli siitä vuositunannen ihan alusta olen täällä kirjoitellut, enemmän ja vähemmän säännöllisesti ja eri nimimerkeillä tietysti, kukapa sitä nyt yhtä vaan käyttäisi.
Niin minä kyllä nyt mieleni pahoitin ja todellakin haluaisin tietää, miksi viestiketju poistettiin. Onko nykyään muka jotenkin kiellettyä kirjoittaa useampi runo samaan ketjuun ?
Sillehän minä en voi mitään, jos viestiketju näytti keskusteluketjulta ja joku runoihini vastaili omilla runoillaan. Niin on käynyt aiemminkin erittäin usein, jostakin merkillisestä syystä. Yhtäkään runoani ei silti aiemmin ole poistettu . Mielestäni ei ole aiheellista eikä tämän palstan nykyisen hiljaiselon, takavuosiin verrattuna suoranaisen pystyynkuolemisen, huomioonottaen mitenkään kovin järkevääkään. Mutta ihan miten vaan, voihan sitä toki koittaa ajaa pois ihan viimeisetkin ryhmän vakkarit, jos siitä sitten tulee hyvä mieli ja tunne, että on tullut nyt sitten palkka tienattua.
Pitäkää tunkkinne, siirryn muualle nyt sitten lopultakin. Enkä tule takaisin
Kadonneet sanat tuntemattomalle miehelle
HyacintheG
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743