Enkö vain löydä aiempaa runoketjuani vai onko täällä oikeasti nyt joku innokas ylläpitäjä siivoamassa pieniä viattomia runoja pois?
Kovasti ihmettelen kirjoitusteni katoamista. Ihmettelen ja pahoitin mieleni. Kuitenkin noin 15 vuotta eli siitä vuositunannen alusta olen täällä kirjoitellut, enemmän ja vähemmän säännöllisesti ja eri nimimerkeillä tietysti, kukapa sitä nyt yhtä vaan käyttäisi.
Niin minä kyllä nyt mieleni pahoitin ja todellakin haluaisin tietää, miksi viestiketju poistettiin. Onko nykyään kiellettyä kirjoittaa useampi runo samaan ketjuun ?
Sillehän minä en voi mitään, jos viestiketju näytti keskusteluketjulta ja joku runoihini vastaili omilla runoillaan. Niin on käynyt aiemminkin erittäin usein, jostakin merkillisestä syystä. Yhtäkään runoani ei silti aiemmin ole poistettu . Mielestäni ei ole aiheellista eikä tämän palstan nykyisen hiljaiselon, takavuosiin verrattuna suoranaisen pystyynkuolemisen, huomioonottaen mitenkään kovin järkevääkään. Mutta ihan miten vaan, voihan sitä toki ajaa pois ihan viimeisetkin ryhmän vakkarit, jos siitä sitten tulee hyvä mieli ja tunne, että on tullut nyt sitten palkka tienattua.
Pitäkää tunkkinne, siirryn muualle lopultakin.
Kadonneet sanat
Hyacinthe
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760