Ainoo syy miks et kato mua

harhainen_mies

suoraan silmiin on se, että olet niin rakastunut muhun, ettet kestä katseeni väliaikaisuutta.

t. filosofinen mies

19

3334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TemecNosce

      Vähän muuttaen, totta.
      En katso häntä suoraan silmiin koska olen ihastunut.
      M->N

    • Enenää

      Mä nainen en ainakaan katso häntä silmiin, koska aistin hänen kylmyytensä ja inhonsa minua kohtaan. Eli kumpikin toimii kuten kuuluu, välttelemme ja elämä menee eteenpäin.

      • svetsare

        miksi mies käyttäytyy kylmästi sitten sinua kohtaan ?


      • Enenää
        svetsare kirjoitti:

        miksi mies käyttäytyy kylmästi sitten sinua kohtaan ?

        Varmasti ihan vain siksi, että haluaa tehdä selväksi rajat. Luultavasti vähän herätellä, että en kuvittelisi hänen ikinä voivan minusta kiinnostua. Ei ilkeyttään, luulisin, vaan enemmänkin vain vääntääkseen realiteetit rautalangasta. En hänelle mitään ole tehnyt, eikä meillä mitään ongelmia ole keskenämme. Olen vain hänelle yksi ei kukaan muiden samanlaisten puolituttujen seassa. Ehkä vähemmänkin.

        Sinun tarinasi olen tainnut lukeakin jostakin ketjusta. Toivottavasti ei enää kirpaise niin paljoa, vaikka kyllähän pettymyksistä toipuminen aina kestää aikansa...


      • svetsare

        kyllä se kirpaisee omalla kohdallani edelleen kun samassa työpaikassa ollaan ja nainen alkanut taas tuijotella silmiin vaikka kuinka yritän vältellä katseita, tai siltä se tuntuu. Työasioista olen tainnut ehkä 10 sanaa sanoa tässä kuukauden aikana, mitään muuta en ole puhunut ja muutenkin vältellyt.

        Olen tässä kyllä miettinyt jo työpaikan vaihtoakin kun alkaa ärsyttämään hänen tuijottelut.


      • Tuntosarvet

        Jos tervehdys on liikaa ja työasioiden hoitaminen, niin pysy kaukana. Tulee aina katsottua ohi kulkevia työkavereita ja joskus silmiinkin ilman sen ihmeempiä taka-ajatuksia. Jos olisi mulle, niin sanoisin että ite aloitit. Naisesta tuntomerkkejä? Jos mulle niin toiveesi kyllä toteutuu samantien.


      • svetsare

        naisesta sen verran että käytiin ulkona elokuvissa ja baarissa kaljalla viikkoa paria myöhemmin ja tuntui olevan mukavaa ja molemminpuolista kiinnostusta. Yritin lähentyä ja hän totesi sitten vain "mulla on jo poikaystävä".

        Ja kaukana olenkin pysynyt kuten jo hänelle lupasin viimeisessä viestissä jonka kirjoitin ennen kuin poistin numeron, mutta totesin myös että jos hän töissä tarvitsee apua niin autan kyllä, muuten en rupattele.


      • Enenää
        svetsare kirjoitti:

        naisesta sen verran että käytiin ulkona elokuvissa ja baarissa kaljalla viikkoa paria myöhemmin ja tuntui olevan mukavaa ja molemminpuolista kiinnostusta. Yritin lähentyä ja hän totesi sitten vain "mulla on jo poikaystävä".

        Ja kaukana olenkin pysynyt kuten jo hänelle lupasin viimeisessä viestissä jonka kirjoitin ennen kuin poistin numeron, mutta totesin myös että jos hän töissä tarvitsee apua niin autan kyllä, muuten en rupattele.

        Kommentoin tätä sen verran, että ehkä kiinnostus olikin molemminpuolista, vaikka seurustelikin jo? Ja perääntyi ennen kuin tilanne meni pidemmälle?
        Mutta ehdottomasti hän teki väärin sinua kohtaan, jos kerran antoi turhaan ymmärtää tapaamisten olleen muuta kuin ystävyyttä, en tuota puolustele.


      • Sivuista
        Enenää kirjoitti:

        Varmasti ihan vain siksi, että haluaa tehdä selväksi rajat. Luultavasti vähän herätellä, että en kuvittelisi hänen ikinä voivan minusta kiinnostua. Ei ilkeyttään, luulisin, vaan enemmänkin vain vääntääkseen realiteetit rautalangasta. En hänelle mitään ole tehnyt, eikä meillä mitään ongelmia ole keskenämme. Olen vain hänelle yksi ei kukaan muiden samanlaisten puolituttujen seassa. Ehkä vähemmänkin.

        Sinun tarinasi olen tainnut lukeakin jostakin ketjusta. Toivottavasti ei enää kirpaise niin paljoa, vaikka kyllähän pettymyksistä toipuminen aina kestää aikansa...

        Tämä voisi olla myös kuin minun kirjoittama kommentti. Poikkeuksena kuitenkin se, että itse katson silmiin nähdäksesi sen välinpitämättömyyden kerta toisensa jälkeen. En koskaan odotakaan muuta.


      • svetsare
        Enenää kirjoitti:

        Kommentoin tätä sen verran, että ehkä kiinnostus olikin molemminpuolista, vaikka seurustelikin jo? Ja perääntyi ennen kuin tilanne meni pidemmälle?
        Mutta ehdottomasti hän teki väärin sinua kohtaan, jos kerran antoi turhaan ymmärtää tapaamisten olleen muuta kuin ystävyyttä, en tuota puolustele.

        Voihan se olla, jännän tästä asiasta tekee se että hän on melko vasta muuttanut paikkakunnalle ja kertoi jättäneensä kaiken taakseen entiselle paikkakunnalle ja kuinka kova homma on ollut hankkia tavarat mitä tarvitsee. Vieläkin töissä tuijottelee ja kuuntelee kun juttelen muiden kanssa, mitään en ole hänelle puhunut, enkä kyllä aiokkaan koska jo lupasin etten tule puhumaan, eikä hänkään ole tullut enää puhumaan tai kysymään apua minulta, muilta kyllä kysyy.

        Mutta siinä olkoot, kipeää tekee, tuntuu vain että hän leikki kanssani kuin kissa hiirellä konsanaan. Ehkä olisi parhainta vaihtaa työpaikka niin ei tarvitsisi nähdä toista ja se helpottaisi eteenpäin pääsemistä.


    • Vastaanjosminulle

      Kenelle tämä on?

    • Etkatosilmiin

      Samat sanat sulle ;)

    • loihgt

      Mua taas nainen ei kato silmiin, etten vaan vahingossakaan sais väärää signaalia ja menisi tervehtimään. Sen verta ruma oon.

    • eteenpäinmentävätaass

      tuossa on perää. minä olin niin rakastunut mieheen, etten kestänyt katella häntä silmiin. no, tämä mies taas oli mulle valehdellut niin paljon, ettei tohtinut katella mua silmiin. väitti ettei tapaile tai seukkaa kenenkään kans ja jäi kiinni valheesta ei tohtinut katttoa. iso pettymys oli.......

    • vilosohva

      Sekö se on syy? Oukki doukki. Filosofoimalla ratkeaa paljon asioita. Ainakin, noh, teoreettisesti.

      • Varmistelija

        Jep. Pelkään et alan täristä jos liian pitkää katon. Joskus ei pysty kattoo ollenkaan, niin ku sillo pidemmän tauon jälkeen. Oli sillo niin paljon tunteita ja jännitystä pinnassa, et olis varmaa jalat lähtenyt alta/näkynyt muuten selkeesti se miten en tahtonut pysyy koossa. Pakko oli tylysti vaan sivuuttaa, etten olis hajoillu siihen paikkaan.
        Haluaisin et näkisit miten herätät mussa tunteita, mut samalla se pelottaa ihan hirveesti. Ehkä et ookkaa kiinnostunut musta, niin ku mä susta. ❤️


    • Onniinvarma

      Rakstunut💓

    • Riimurintu1

      Kun katson hänen lähteen kirkkaisiin, metsän vihreisiin silmiinsä, näen lempeää vahvuutta, määrätietoisuutta ja lupauksen rakkaudesta sille, joka sen ansaitsee. Näen myös rakkauden, turvallisuuden ja kauneuden kaipuuta, yksinäisyyttä ja herkkyyttä. Tunnen riemua ja surua, kun katseemme kohtaavat, sillä tiedän etten häntä ehkä koskaan saa. Silloin näen hänen silmissään hetken surua, myötätuntoa ja sääliä. Käännän katseeni pois, koska en halua hänen katsovan silmiini liian kauan, sillä minun silmistäni näkyy eletyn elämän, kokemusten ja kuoleman tyhjiin imemä sielu, sammunut sydän, kyltymätön häpeä ja huutava kaipuu.

      • Onnensepätär

        Ja se ei ole kaunista katsottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe