Samalla firmalla JyväskylässäSuolahdessa jo liikkeet. Onnea ja menestystä.
Veikon Katsastus OY aloittaa Karstulassa
20
6808
Vastaukset
- Veikonkone
Veikolla on myös Kone. Veikon Kone. Myy näköratioita ja grammareita.
- Huuliveikonkatsastusoy
Huuliveikon Katsastus Oy
- Huuliveikonmotto
Ei haittaa vaikka autosi on täysi vitsi, me katsastamme sen.
- Halvat-hinnat
Kukaha sitä alakaa pittää?
- Heheheh
Kunnanjohtaja
- Ghessppl
Toivottavasti. Ainoita täyspäisiä kunnassa.
- SKOODAMIES
eikö muuta vaihtoehtoa? Jykylässäkin viimeinen johon veisin ,muuan rillipäinen mies"E":llä alkaa nimi???
- mihinmuuttuu
samat ukot töihin?
- Satasenlainaa
Halpa katsastaa eka muutamat vuodet kunnes hallivuokra nousee
- kwlöeliw
Joo ja pitää maksaa lämpölasku myös. Muuten tulee kylmää kyytiä.
Lämpöyhtiöhän toimittaa kylmää, jos ei maksa lämpölaskua.
- lewrtx
Lämpöyhtiö tukee vain yrittäjävetoista Areenaa,muut lämmönkäyttäjät ovat maksajan roolissa.
- Hoksasin
Taitaa olla niin, että Teboilin parlamentti on vallannut tämänkin topikin täysin. Samaa tuubaa täällä kuin Teboilin ulko-kodassakin.
- TBllekahville
Ulko-kota on se kuuluisa Teboilin parlamentin lisärakennus. Siellä on niin jännää istua ja jauhaa.
- Tepskanallu
Milloin on parlamenttivaalit Teboililla?
- Tbpuheenjohtaja
Helmikuussa.
- Niinkallistavuokraa
Jos uusi pyörittäjä on fiksu, niin kahtelee uudet tilat missä toimia..muuten löytyy vehkeet lainvoimasta myynnistä muutaman vuoden päästä.
- kutvonen
milloin aukee täällä karstulassa katsastus asema
- possuahonbaari
Nätti-Veikon katsastus?
- veikkor
R.kioski olis hyvä paikka uudelle asemalle,Keskeinen sijainti,
- inäkinite
Nätti Veikon katsastukset loppui jo vuonna 1979
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161