Miten on tilaa Vitarassa?

Kiinnostaa_Vitara

Asun Tampereella ja täällä ei ole Suzukin myyntiä. Pitää siis matkustaa naapurikuntaan, jos haluaa koeajaa ja nähdä Vitaran livenä. Kiinnostaa tietää miten siihen kuskinpenkille sopii 185cm pitkä mies ja onko tilaa noin yleensä riittävästi?
Voisiko joku kertoa - kiitos!

17

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitaras

      Itsellä 2017 mallin S Vitara ja pituutta minulla 190 cm oikein hyvin mahtuu penkissä pituus säädön lisäksi korkeus säätö samoin ratissa korkeus ja etäisyys säätö

    • Rauli_K

      Huonosti mahtuu, 2016 mallinen vitara minulla ja pituutta 189 cm. En saa kunnollista asentoa ja kaasujalka puutuu helposti. Penkin etu reunaa pitäisi saada 6 - 8 senttiä ylöspäin. Penkin pituussäätö riittä ja selkänojan säädöt ok.

    • Vitaras

      Käyppä Leimu Rajalla Lempäälässä lähellä Ideaparkia niin voit kokeilla oman soveltuvuuden Vitaran rattiin sieltä niitä saa

      • TyytyväinenAsiakas

        Samaa suosittelen Tamperelaiselle ja kaikille. Mukavan asiakaspalvelun liike runsailla autovalikoimilla lähellä. Itse kävin vuoden alussa hakemassa uuden Vitaran juuri kyseisestä liikkeestä. Auto on täyttänyt kaikki ne ominaisuudet mitä metsästävä mökkiläinen ja metsässä töitä tekevä voi autolta vaatia.
        Kiitokset erittäin hyvästä palvelusta Leimu Rajalalle!


      • Taka.Kontti
        TyytyväinenAsiakas kirjoitti:

        Samaa suosittelen Tamperelaiselle ja kaikille. Mukavan asiakaspalvelun liike runsailla autovalikoimilla lähellä. Itse kävin vuoden alussa hakemassa uuden Vitaran juuri kyseisestä liikkeestä. Auto on täyttänyt kaikki ne ominaisuudet mitä metsästävä mökkiläinen ja metsässä töitä tekevä voi autolta vaatia.
        Kiitokset erittäin hyvästä palvelusta Leimu Rajalalle!

        Takakontin tilavuus on mitä on mutta se nyt ei ole "vika" vaan ominaisuus jonka farkkujapsin >>520 litran jälkeen kyllä huomaa. Penkit kääntyy näppärästi kyllä, kun lisätila on tarpeen.


    • Kgkgkg

      Vitarassa hyvin tilaa 186 cm pitkälle, sekä edessä että takana.

      • RaimuLejala

        hei, 186 cm, mahtuuko 16 senttinen?


    • Sopii-pitkällekin

      189cm/115kg ja loistavasti sopii, ja vielä selvästi pidempikin kuski sopisi.

    • Kiinnostaa_Vitara

      Kiitokseni vastauksista. Seuraavaksi pitää toteuttaa koeajo.

    • koikkalainen_

      Huonosti kuskin paikalla tilaa 188cm/99kg äijälle. Kokeile kunnolla penkin säädöt, ennen ostoa, ettet pety. Pidemmällä matkalla huomaa puutteet säädöissä. Nää pelit on tehty hiukan pienemmille ihmisille.

    • Invamopoilijatasialla

      Kylläpäs heittelee vastaukset, vähän epäilyttää, että ovatko "huonosti sopivat" edes kokeilleet ko. autoa...

      • kantapäänKautta_

        Minua epäilyttää `"hyvin mahtuu" vastaukset. Kannattaa mennä liikkeeseen ja kokeilla itse säätöjä. Kunnon koeajo myös. Kun auto on uusi ja into on kova, ei penkin säätö tule heti mieleen, mutta kun into laantuu, niin huomaa, että hemmetin penkki, kun persus puutuu. Nää suskit ei ole isojen miesten ajokkeja.


      • Sopii-pitkällekin
        kantapäänKautta_ kirjoitti:

        Minua epäilyttää `"hyvin mahtuu" vastaukset. Kannattaa mennä liikkeeseen ja kokeilla itse säätöjä. Kunnon koeajo myös. Kun auto on uusi ja into on kova, ei penkin säätö tule heti mieleen, mutta kun into laantuu, niin huomaa, että hemmetin penkki, kun persus puutuu. Nää suskit ei ole isojen miesten ajokkeja.

        "Minua epäilyttää `"hyvin mahtuu" .."

        Tuskin kukaan kuitenkaan autokauppaa tekisi ilman perusasioiden tsekkaamista. Siis ei kun lähimpään merkkiä myyvään liikkeeseen ja koeajolle.

        ps. 189cm pitkä henkilö (mä) jolla on 200cm ulottuvuus (Klitscolla 206cm) niin saan penkin niin taakse ettei jalat yllä polkimille eikä kädet kunnolla rattiin. Avaaja 185cm mittaisena säätänee penkin johonkin puolen välin paikkeille pituussäätöä, ja taakse sopii itkemättä istumaan normaali-ihminen.

        "Nää suskit ei ole isojen miesten ajokkeja" Joo ei ole. Mutta vielä 189cm mittainen ja 115kg painoinen henkilö, kuten mä, menee heittämällä eikä säädöt ole stopparissa mihinkään suuntaan.


      • kantapäänKautta_
        Sopii-pitkällekin kirjoitti:

        "Minua epäilyttää `"hyvin mahtuu" .."

        Tuskin kukaan kuitenkaan autokauppaa tekisi ilman perusasioiden tsekkaamista. Siis ei kun lähimpään merkkiä myyvään liikkeeseen ja koeajolle.

        ps. 189cm pitkä henkilö (mä) jolla on 200cm ulottuvuus (Klitscolla 206cm) niin saan penkin niin taakse ettei jalat yllä polkimille eikä kädet kunnolla rattiin. Avaaja 185cm mittaisena säätänee penkin johonkin puolen välin paikkeille pituussäätöä, ja taakse sopii itkemättä istumaan normaali-ihminen.

        "Nää suskit ei ole isojen miesten ajokkeja" Joo ei ole. Mutta vielä 189cm mittainen ja 115kg painoinen henkilö, kuten mä, menee heittämällä eikä säädöt ole stopparissa mihinkään suuntaan.

        Katsos meidän ihmisten ruumiinrakenne on jokaisella omanlainen. Jos on kaksi 190 cm pituista miestä, niin toisella saattaa housujen lahkeiden pituus olla 40" ja toisella 34". Eli raajojen pituus vaihtelee. Minä olen ns pitkäraajainen, enkä saa Vitarani penkkiä asentoon, jossa ei perskannikat puutuisi yli puolen tunnin ajossa. penkissä riittää pituussäätö ja ratin säätö loistavasti, mutta istuin osan etupäätä pitäisi saada reilusti ylöspäin. Mulla on pieni tyynu reisien alla pitkillä matkoilla.


    • Kfkgkf

      Hahahahahahaa. Rollaattori mahtuu takakonttiin. Muhahahahahahaa.

      • Kiinnostaa_Vitara

        ?
        Suzukin omistajat ovat pääosin nuorempaan sukupolvea, mutta onhan ihan hyvä, että voivat auttaa vanhempia rollaattoria tarvitsevia henkilöitä.
        Mutta naurettavaa tässä sitten on? Jäi ihmetyttämään.


      • Suz_ukii
        Kiinnostaa_Vitara kirjoitti:

        ?
        Suzukin omistajat ovat pääosin nuorempaan sukupolvea, mutta onhan ihan hyvä, että voivat auttaa vanhempia rollaattoria tarvitsevia henkilöitä.
        Mutta naurettavaa tässä sitten on? Jäi ihmetyttämään.

        Totta, rollaattoria saattaa kuka tahansa tarvita, ihan yllättäen vaikka, joten ei naurun aihe. Tuota suzukin omistajien ikäjakaumaa tosin kommentoin, että eiköhän keski ikä suzukin omistajilla liene kuitenkin siinä 60 v paikkeilla, eli ei ihan nuorempaa polvea. Veikkaan myös, että Suzuki on yksi eniten käteisellä maksettava automerkki suomessa, tämä toki osin johtuu iäkkäämmästä omistaja kunnasta, joilla talous on kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2556
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1675
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1484
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1059
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe