Onko vielä soldiers of robin porukkaa Savonlinnassa.
Miten heihin voi liittyä.
Odin of savonlinna
12
428
Vastaukset
- KunKysyit
Kysy poliisilta, tuntevat ne hörhöt parhaiten.
- SantasOlli
Mahotonta meininkiä
- 3nsaatauskoa
soldiers of robin? Trollin vitsi?
Ompa taenna vähhiin kutistuva ootinin soturpoekkiin joukkijo:D:D Ee oo kuulunna pitkää aekkaa pienintäkkää hissaasta:D:D Oovvat kömpinnä takas peräkammarloehin:D Tiettäähän sen jotta hävettää kun kaekki ennustelusa muahammuuttajjiin ootettavissa olovista suomalaestyttölöehin raeskkaaksista sun muusta toohusta mänivät surkkeesti mehttään!:D:D:D Mutta eehän sitä voe paljjoo vuatija jos on vuan lusikalla annettu!:D:D:D
- Anonyymi
Möngerrystä, josta ei saa selvää mikään soturijoukko.
- SoldiersOfEuro
Monella paikkakunnalla on toiminta kutistunut todella vähiin. Yksi syy luultavasti on koko kuvion paljastuminen kemiläisten liiketoiminnaksi. Lehtitietojen mukaan jengivaatteita, tunnuksia ja muuta on myyty kalliilla hinnalla ulkomaita myöten. Osastojen ilmeisesti pitää myös tilittää Kemiin jonkinlaista jäsenmaksua. Sitten kun niille maksuille ei oikein tule vastinetta, niin porukka arvatenkin turhautuu.
- SantasOlli
Seikka on saletti
- MissäLieOvat
Pakko sanoa etten ole nähnyt yhtään odinin soturia Savonlinnassa.
- ilmankossuapännii
Olihan siitä aika paljon täällä tarinaa...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14048980/soldiers-of-odin - Anonyymi
Odinit ovat hoitaneet hyvin hommansa pitämättä siitä sen kovempaa ääntä. Vai eikö olekkin ollut kaduilla rauhallista?
- Anonyymi
ne on tuolla suaressa arestissa tämän kesän syksyllä haetaan poes niin kun kaikki pässit
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856