kuuluisan kymmenen hengen eriseuran perustanut Joona on uudelleensyntynyt Kristus? Hänessähän ei ole vikaa, ei syntiä, ei heikkouksia, vaan kaikkien asioiden täydellinen ymmärtämys.
Olenko ymmärtänyt oikein?
9
142
Vastaukset
- Joona_omasta
mielestään on täydellinen.
Onko mielistäsi SRK, eli Kerho se ainoa oikea, pelastuva seurakunta, vaikka se ei rukoile edes Kristusta, joka on kaiken pelastumisen Herra. Hän on kaikkivaltias Kuningas.
Kun opetus on mennyt näin pieleen, alkaa uudet ja uudet ilmisäännöt aina vallita, ja kaikki muut seurakunnat, kristitytkin ovat eriseuroja?
Todellisuudessa se on niin, että Kerho itsessään on jo niin kaukana Kristuksesta, että heihin ei edes riitä nimi eriseura, parempi on panna sekin paremmaksi, Supereriseura.
Sehän on ihmisten tekemä maailman ikään suhteutettuna aivan viime aikoina ja hajaantunut jo yli 20 kertaa, josta kuulemma Joona, joka on Jeesuksen mies, on viimeisin.
Älytöntä. Ymmärsit täysin väärin, uudelleensyntyminen kuuluu vain ns. idän uskontoihin, Joona taas Jeesuksen seuraajia.- Jobinpostia
Job.36:4 Sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta - mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäni.
Miten yksittäinen temmattu jae Jobin kirjasta liittyy asiaan?
Siinähän kerrotaan Elihusta, joka puhuu seuraavasti; -- Malta hetki, niin minä opetan sinua vielä, vielä minulla on sanoja Jumalan puolustukseksi. Syvältä minä ammennan tietoni ja osoitan, kuka on oikeassa: hän, joka on minut luonut.
Sitten Sinun siteeraamaani; 4 Minä en puhu perättömiä. Sinun edessäsi seisoo mies, jolla on oikea tieto.
Elihuhan oli Jumalan luomista puoltava viisas mies, jota hallitsi käsite armo, sekä viisaus. Viisaushan on Kerhossa pannassa.
Mies, joka seisoi Elihun Seemiläinen, Abrahamin pojan Seemin jälkeläinen.Kesitas kirjoitti:
Miten yksittäinen temmattu jae Jobin kirjasta liittyy asiaan?
Siinähän kerrotaan Elihusta, joka puhuu seuraavasti; -- Malta hetki, niin minä opetan sinua vielä, vielä minulla on sanoja Jumalan puolustukseksi. Syvältä minä ammennan tietoni ja osoitan, kuka on oikeassa: hän, joka on minut luonut.
Sitten Sinun siteeraamaani; 4 Minä en puhu perättömiä. Sinun edessäsi seisoo mies, jolla on oikea tieto.
Elihuhan oli Jumalan luomista puoltava viisas mies, jota hallitsi käsite armo, sekä viisaus. Viisaushan on Kerhossa pannassa.
Mies, joka seisoi Elihun Seemiläinen, Abrahamin pojan Seemin jälkeläinen.Jäi sanomatta, että edessä seisova mies oli Job, Edomin kuningas, hebrealainen.
- Lueloppuun
Huom. Kesitakselle. Kaikki Jobia neuvoneet olivat väärässä. Lue loppuun Jobin kirja.
- muistelisin
Ei kai Elihun puolesta tarvinnut uhrata.
Muuten jotenkin outo titteli Edomin kuningas, eikös ne olleet sheikkejä.
- avaajalle
Minusta tuntuu että kuvaus jonka kirjoitat ja väitä kuvaavan Joonaa kuvaa sinua itseäsi todellakin hyvin. Sen lisäksi olet myrkyttänyt oman mielesi aivan käsittömän katkeruuden ja vihan valtaan.
Tee parannus. - Minulla_ei_ole
mitään sitä vastaan, että Joona on täydellinen:-).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185