Tantraseksi

yksileskenn

Presidenttiehdokas Merja Kyllönen löi tantraseksi sanan tiskiin haastattelussa. Mutta mitä se on? Jotain joogaago, jossa ollaan akrobaattisissa asennoissa tuntikausia, puhumatta. Sen pitkän session jälkeen pitäisi olla valaistunut ja huippurento. Enpä ole ennen kuullut enkä lukenut moisesta. En tahdo uskoa, että suomalainen peruspetteri harrastaisi moista vaimokkeensa kanssa. Miten on, onko kanssasisarille tuttu juttu tämä tantra.

34

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nirvanassa

      Pitkäkestoisesta seksistä kysymys jossa ei pyritä nopeaan rynkytykseen ja siemensyöksyyn, vaan parhaimmillaan voit saada useita orgasmeja peräkkäin. Myös mahdollistaa ns kuivat orgasmit. Hyvin kokonaisvaltaista. Kannattaa kokeilla vielä vanhoillakin päivillä, jos ei ole nuorempana tullut tutuksi.

      • nirva
        Luulen että kyseessä on huumaavien aineiden käytön yhteydessä kokema joku epätodellinen irtautuminen kehosta ja sitä kautta kokee jotain humalan kaltaista euforiaa. Muuten en usko moista hölynpölyä.


      • yksileskenn kirjoitti:

        nirva
        Luulen että kyseessä on huumaavien aineiden käytön yhteydessä kokema joku epätodellinen irtautuminen kehosta ja sitä kautta kokee jotain humalan kaltaista euforiaa. Muuten en usko moista hölynpölyä.

        Mitään en asiasta tiedä, mutta hölynpölyksi voin sen arvioida.


      • jocus kirjoitti:

        Mitään en asiasta tiedä, mutta hölynpölyksi voin sen arvioida.

        joc
        No joo, eipä tietenkään saisi hötöksi arvioida, kun ei ole moista kokenut. Luin googlesta tästä tantrasta ja mietin, että ei olisi minun juttuni. Menee överiksi. Mutta Merja itse ehdokkaana on rautaa. Taidanpa äänestää Kainuun likkaa.


      • yksileskenn kirjoitti:

        joc
        No joo, eipä tietenkään saisi hötöksi arvioida, kun ei ole moista kokenut. Luin googlesta tästä tantrasta ja mietin, että ei olisi minun juttuni. Menee överiksi. Mutta Merja itse ehdokkaana on rautaa. Taidanpa äänestää Kainuun likkaa.

        Tantraa en tunne, eikä ole tilaisuutta sitä kokeakaan, mutta pelkästään hyvää olen siitä kuullut. Merja ei ole ollenkaan huono presidenttiehdokas; saatan häntä jopa äänestää.


      • Bengalitikku
        yksileskenn kirjoitti:

        joc
        No joo, eipä tietenkään saisi hötöksi arvioida, kun ei ole moista kokenut. Luin googlesta tästä tantrasta ja mietin, että ei olisi minun juttuni. Menee överiksi. Mutta Merja itse ehdokkaana on rautaa. Taidanpa äänestää Kainuun likkaa.

        Minäkin googletin, vaikka jotain tiesin. Ne patsaat ja maalaukset olivat mielenkiintoisia: ihmisrypäs solmussa. En tiedä, kun on lukenut 60 , ja on kremppoja eli reumpaa, lonkkavaivaa, kaihia, polvia kolottaa, niin jumiinjäämisen riski on suuri.
        Enkä tiedä jaksaisinko ventata lopputulemaa/-ni niin pitkään eli suurta pamausta , että tuntitolkulla. Johan sitä pitäisi ottaa eväskori sängyn viereen. Venttaa vähän, kun tankkaan.
        Onko heidän juttunsa, joilla ei suju, etsiä uusia tai oikeammin historiallisia konsteja.
        Googlessa oli varoituksia joogan ja tantran aiheuttamista vammoista.
        Voisiko johtaa työkyvyttömyyteen tai invaliditeettiin? 😎


    • Ranttali-kevättä

      Kyllös-täti on sen verran muhkea, että harrastanee Tantta-seksiä jossa asennotkin rajoitetut.

      • Ranttali
        No niin arvasin, vain laihoille ja nuorille tarkoitettua tantrailua.


    • ueru

      Eikös toimittaja ottanut sen esille Kyllösen aiempaan lausumaan viitaten. On Kyllösessä karismaattisen johtajan aineksia, mutta ehtii vielä.

      • Erilaisuusviehättää

        Reipas, rento ja rohkea flikka. Olisi vallan mainio pressa. Olet oikeassa: "ehtii vielä". Toivotaan ettei muutu siihen mennessä.


    • Laura Voutilainen takavuosina julkisesti hehkutti tantraseksin pelastaneen avioliittonsa. Taisi antaa vain jatkoaikaa, kun nyt jo eronnut... Ehkä suhde on jo lähtökohtaisesti pilalla, jos läheisyyttä pitää hakemalla hakea?
      Kaikkea hyvää toki hienolle artistille!

    • Tykkäsin

      Tosi hyvä juttunen Merja oli, pokerinaamalla hyvää huumoria.

      • Tykkä
        Totta on. Tarvitseeko sen politiikan aina olla pitkäpiimäistä ja puuduttavaa. Tietysti arvot pitää olla kohdallaan, mutta Merjalla on homma hanskassa. Raikas poikkeus vaaleissa.


    • Katsoin Merja Kyllösen haastattelun. Siinpä olisi hyvä presidentti.
      Voisin äänestää.

    • Minun täytyy nyt vain kysyä (puuttumatta sen paremmin juuri tämän ehdokkaan kelpoisuuteen presidentiksi) että ovatko nämä nyt perusteita presidenttiehdokkaan valitsemiseen?
      Eikö ehdokkaiden taustoista ja kokemuksesta löydy painavampaa ja asiallisempaa tietoa heidän kelpoisuudestaan vaativaan tehtävään?
      Miten puoluetausta ja ideologia vaikuttaa valintaan?
      Tantraseksi?
      Seksuaalinen suuntaus (Haavisto)
      Vauvanteko?
      Huumorintaju ja räväkkyys?
      Asiallisuus?
      Mikä painaa eniten vaa'assa, henkilökohtaiset ominaisuudet vai tausta, kyvyt ja tiedot?

      • Bengalitikku

        Mielestäni asiallisuus.
        Jotenkin tuntuu, että ihmiset eivät jaksa kuunnella ja keskittyä.
        Pitää laittaa hömppää, mikä kyllä verottaa.
        Minä kuuntelin eilen T.H:n haastattelua.
        Ajattelin, että siinäpä kelpo naisehdokas. Olin jo käynyt äänestämässä.
        Usealla istuvalla presidentillä on ollut oikeustieteen loppututkinto.
        Onko se välttämätön. Kullakin hallintoalalla on omat pykälänsä, jotka pitänee omaksua, jos on esim. Jonkin alueen ministeri. Sivu suun kun ei tänään voi puhua. Mitenkähän presidenttejä briiffataan? Eli koostuuko p.kanslia kaikenmaailman asiantuntijoista?


      • bessie-

        Kaikki mainitsemasi asiat vaikuttavat. Puoluetausta, ideologia ja asiallisuus (viimeksi mainittu pienin varauksin) ovat asioita joiden toivoisin vaikuttavan jokaiseen äänestäjään.

        Jonkinlainen seksuaalinen suuntaus lienee kaikilla ehdokkailla, mutta sinä mainitsit nimeltä vain yhden?

        Halvan lööppijournalismin tapaan rakennetussa aloituksessa tai siis sen ensimmäisessä lauseessa on totta ainoastaan se, että Merja Kyllönen on joskus käyttänyt sanaa tantraseksi. Merja Kyllönen EI "lyönyt tiskiin" tantraseksiä Ylen presidenttitentissä. Sen teki toimittaja.

        "- Ystävämme Soini on varmasti todella kuuman tantraseksin ja kuumakivihoidon tarpeessa horistessaan moisia tarinoita kiviä halailevista kommunisteista. Kyllä täältä kuumaa vasemmistolaista kiveä Soinin kylkeen löytyy. Come to mama! Kyllönen heittää kärjekkäästi provosoiden."
        Ylläoleva on Kyllösen vastaus Soinille. Soini paitsi tapansa mukaan nimitteli, tässä tapauksessa myös suositteli jotain kuumakiviterapiaa "???????kommunisteille". Kysymysmerkit laitoin koska en muista minkä sortin kommunisteiksi Soini tuolloin nimitteli.


      • bessie- kirjoitti:

        Kaikki mainitsemasi asiat vaikuttavat. Puoluetausta, ideologia ja asiallisuus (viimeksi mainittu pienin varauksin) ovat asioita joiden toivoisin vaikuttavan jokaiseen äänestäjään.

        Jonkinlainen seksuaalinen suuntaus lienee kaikilla ehdokkailla, mutta sinä mainitsit nimeltä vain yhden?

        Halvan lööppijournalismin tapaan rakennetussa aloituksessa tai siis sen ensimmäisessä lauseessa on totta ainoastaan se, että Merja Kyllönen on joskus käyttänyt sanaa tantraseksi. Merja Kyllönen EI "lyönyt tiskiin" tantraseksiä Ylen presidenttitentissä. Sen teki toimittaja.

        "- Ystävämme Soini on varmasti todella kuuman tantraseksin ja kuumakivihoidon tarpeessa horistessaan moisia tarinoita kiviä halailevista kommunisteista. Kyllä täältä kuumaa vasemmistolaista kiveä Soinin kylkeen löytyy. Come to mama! Kyllönen heittää kärjekkäästi provosoiden."
        Ylläoleva on Kyllösen vastaus Soinille. Soini paitsi tapansa mukaan nimitteli, tässä tapauksessa myös suositteli jotain kuumakiviterapiaa "???????kommunisteille". Kysymysmerkit laitoin koska en muista minkä sortin kommunisteiksi Soini tuolloin nimitteli.

        Olisiko Soini tarkoittanut sitä kuumaa kiveä, jonka Jumala tipauttaa kommunistien päähän?


      • Kyllä Merja vaikutti asiansa osaavalta henkilöltä toimittajan esiintuomasta "tantraseksi" kommentista huolimatta.


      • bessie-
        jocus kirjoitti:

        Olisiko Soini tarkoittanut sitä kuumaa kiveä, jonka Jumala tipauttaa kommunistien päähän?

        Niin, eikös Soini ole uskovainen mies. Mutta, tuskin hän tuota kuitenkaan tarkoitti, eiköhän se ollut vain sitä Soinille tyypillistä sivistymätöntä ja typerää nimittelyä taas kerran. Moukka mikä moukka.


      • pirremiinapa

        Taustat, kyvyt ja tiedot, ennen kaikkea monipuolinen tietämys, opiskellen saatu sekä eläen, ei Kyllösestä olisi presidentiksi, liian yksipuolinen - "maalainen" .


      • pirremiinapa kirjoitti:

        Taustat, kyvyt ja tiedot, ennen kaikkea monipuolinen tietämys, opiskellen saatu sekä eläen, ei Kyllösestä olisi presidentiksi, liian yksipuolinen - "maalainen" .

        Tiedot ja taidot eivät auta - pikemminkin päin vastoin - jos ehdokkaan ajamat arvot eivät ole kohdallaan.


    • Jos presidenttikandidaatti joka todella miellyttää henkilökohtaisesti, mutta edustaa aivan väärää puoluetaustaa, miten suuri on mahdollisuus että äänestäisit yli puoluerajojen? Kumpi on tärkeämpää, tausta vai persoona?

      • bessie-

        Keskustelun ja uuden aloituksen väärti kysymys. Aloita uusi keskustelu, kiitos.


      • "Paloma.se.co"

        Minä äänestän henkilö-kohtaisesti.
        Presidentti luovuttaa puolueensa jäsen-kirjan astuessaan virkaansa.
        -
        Kuten olen kertonutkin, haluan herätellä luutunutta puoluettani.
        Ja vähän muutakin.
        Ännestän sitä sievä-persuista.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minä äänestän henkilö-kohtaisesti.
        Presidentti luovuttaa puolueensa jäsen-kirjan astuessaan virkaansa.
        -
        Kuten olen kertonutkin, haluan herätellä luutunutta puoluettani.
        Ja vähän muutakin.
        Ännestän sitä sievä-persuista.

        H.

        Merjan mielipiteistä lisää. Hän ei ole innostunut patalaiskoista ja erivärisistä maahanmuuttajista, jotka muuttavat Pohjolan perille lämpimistä maista vain syömään ja oleilemaan. Kyse on Lumi ja Pyry pandaparin saapumisest hyiseen Suomeen. Eläimet tuodaan tänne luontaisesta ympäristöstä. Harvinaisia eläimiä laitetaan näytteille shown vuoksi. Ja vielä, etteivät pandat vain kärsi kylmästä.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minä äänestän henkilö-kohtaisesti.
        Presidentti luovuttaa puolueensa jäsen-kirjan astuessaan virkaansa.
        -
        Kuten olen kertonutkin, haluan herätellä luutunutta puoluettani.
        Ja vähän muutakin.
        Ännestän sitä sievä-persuista.

        H.

        ...äänestän

        H.


    • Yllätä-uusilla-sanoilla

      Uusin villitys on mantraseksi. Tilaa ohjekirjat ja hokemat joita voit toistaa seksin aikana. Mikäli partnerisi ei ymmärrä lauseitasi, näytä hänelle suomennettu versio seksin jälkeen.

    • Sirkutsu

      Nyt kysellään, että onko suuseksi oikeaa seksiä vai vain esilämmittelyä. Erikoista tämä nykynuoriso etenkin feministit jos riisuuntunut alast, ja jortikka ollut suukissa, niin sanotaan ei pano käy.
      Pressanvaalia ajatellut, että ei se vaihtamalla siitä parane, kun Paavo tuntuu olevan Kremlin mies, ja Torvalds vanha komukka, vaikka puhuu kyllä asiaakin. Haaviston aika mennyt kuten Vanhasen ei sytytä. Naiset ovat liian kevyttä kauraa.

      • Linkeistä
        Puskajussit avatkoon linkkeineen oman ketjun. Tämä on tarkoitettu henkilökohtaisilla mielipiteille.


      • Meille
        Älä linkitä tässä ketjussa. Voit puskista huudella muualla. Jos ja kun on jotain sanottavaa. Se on moro.


    • nervuussi

      Partnerin puute ei estä hyvää tantrakokemusta, sillä voi hakeutua kokeneen tantraajan pakeille , joka tekee kokovartalon rentoutuksen loppuhuipentumana yuni tai lingam .
      Pääkaupunkialueella löytyy moisia taitajia.
      Homma hoituu ilman dooppausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe