Tämä pihtesi kelpaa kaikille kirkkon jäsenille:
Toivomme, että tämä luterilaisten ja katolilaisten yhteinen asiakirja vanhurskauttamisesta kirkon elämässä innostaisi luterilaisia ja katolisia kristittyjä ottamaan yhdessä vastaan vanhurskauttamisen Kristuksessa, joka on itse tie Jumalan yhteyteen. Näin se ei jäisi vain teologiseksi raportiksi, joka kuvastaa lähestymistä vanhurskauttamiskäsityksessä luterilaisten ja katolilaisten välillä, vaan myös inspiroisi etsimään alati suurempaa Kristuksen kaltaisuutta elämässämme ja toiminnassamme.
Vanhurskauttamisesta kirkkon elemässä
5
230
Vastaukset
- Hömö
Hömö
- KristusHerra
Voi jumaliste. Jumala on pyhittänyt Jeesukseen uskovat jo aikojen alussa ja vanhurskautus on Jumalalle kelpaava Kristuksessa eli Jeesuksen vanhurskaus on kristityn lahjavanhurskaus eikä mikään omavanhurskaus omilla teoilla kun Kristuksen teoilla . Kelpaa olla Kristitty. Sana rististä on hullutus KADOTUKSEEN menijöille . Kristityille risti On Jumalan voima. Siinä on sovitus. Ja ihan ensin mene kouluun opettele suomen kieltä.
- Tule_syntiseksi
Jumalan kaltaisuus kiehtoi jo Eevaa, ja tämän petoksen seurauksista kärsii koko ihmiskunta, maailman loppuun saakka. Ihmisestä ei tule JUmalan kaltaista, kuinka luodusta voisikaan tulla Luojansa kaltainen.
Kaikkia sontaa sitä levitetään edelleenkin.- hyggesbränning
Totta! Ev.lut.kirkko pitäisi saada vastuuseen moisen saastan levityksestä!
http://sakasti.evl.fi/julkaisut.nsf/3D24A3DBA8DBA799C2257E2E0012D4AE/$FILE/Vanhurskauttaminen.pdf "tule syntiseksi"
-
Niin ihmisestä puhumattakaan , kun KERUBI ei sitä tajunnut
Vaan alkoi sotia Jumalaa vastaan . . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815