Tarviis löytää tarpeeksi pieni mopo että yltäis jalat maahan kun kohta saan kortin ja mitkää tossumopot ei miellytä
Mopo 150 senttiselle?
5
706
Vastaukset
- nääin
Melkei kaikki mopot sopii sulle kun ei mopolla tartte saaha molempia jalkoja maaha. Oon nähny monta n. 160 senttistä kotarien päällä ja hyvin ne yltää ajamaan vaikka täytyy vähän roikkua penkin ulkopuolella.
- Jutustelija1
Nääin olen itsekin junnuna tehnyt.
- kääpiö1
Kyllä melkeen kaikkia mopoja pystyy 150cm pitune ajamaan mutta saattaa olla haasteita varsinkin talvella, masai ja polini on kans hyviä lyhkäsille ja ei oo ihan tossumopoja, kantsii käyd vaik josai liikkeessä missä mopoja myydään niin kokeilemassa miten jalat yltää maahan
- Zeusbless
Kyllä 150-senttisenä on aika vaikea yltää maahan enduromopolla, niin että saa pidettyä mopon tukevasti pystyssä.
Manki tai peevee vaan alle. On ne paljon hienompia kun jotkut uusenskat. - Anonyymi
Olen 150cm pitkä ja en halua mankia tai mitään tossu mopoa niin mtä vois ostaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33429984
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?592514Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien651872- 2071747
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1631646- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.851213- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex102997Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952