mistään enää huomannu mun lämpöisiä tunteita sua kohtaan?
Etkö sä muka
17
596
Vastaukset
- Jokuoonmonäkin
Tarkoittaako sitä, kun kävelin minun yli vai sitä kun pidit minua bimbona vai sitä kun säälit minua.
Voi hitto. - ensokea
Kyllä minä ne huomasin ja tiedän. En ole kadonnut mihinkään.
- yritänluottaasiihen
Hyvä jos näin :)
- Äläsuottataas
yritänluottaasiihen kirjoitti:
Elä harhoissasi ja piirtele hymynaamojasi, ei se sulle ollut. Miten mikään noin voisi olla, kaikkien vittuilujesi jälkeen joten usko jo ettei ole mitään enää.
- Siisvalitaan
Mieluisin vastaus ja yritetään uskoa siihen. Ja sitten nähtävästi odottaa kunnes kuolema tulee.
Missä teidän todellisuuden tajunne on ihmiset. - ensokea
Kiva että molemmat :)
- Haluaisinkuullairl
Äläsuottataas kirjoitti:
Elä harhoissasi ja piirtele hymynaamojasi, ei se sulle ollut. Miten mikään noin voisi olla, kaikkien vittuilujesi jälkeen joten usko jo ettei ole mitään enää.
Kelle tämä?:/
- tähänjokuhymiö
Mahtoiko se kylmäkiskoinen ohitse kävely, silmiin katsomattomuus ja hienovarainen ignooraus sekoittaa huomiot. Nii että, irl on ihmeellisen uskottava paikka.
- TotuusTässä
En ole kylläkään koskaan huomannut mitään erityisen lämpimiä tunteita mua kohtaan... Tai sitten olet vain helvetin hyvä näyttelijä (jota epäilen).
- Täälläyksi
Niitäkin on jotka osaa vahvatkin tunteensa peittää🌚 Jollekin se on helpompaa peittää tunteet kun näyttää niitä
- muistatehkä
Ympäristö on sellainen , jossa en tahdo niitä tunteita näyttää. Silloin joskus siitä seurasi liikaa puhetta.
- Sesiitä
Pillu sulla vaan mielessä oli
- Näinjakoinvain
Ilkeyden ja tahallisen satuttamisen ja halun loukata.
- Mitenvoisihuomata
Ellei tee elettäkään siihen suuntaan, kukaan ei ole ajatusten lukija.
- Onsekylläkumma
Että tyhjästä pitäisi ihmisten tajuta sinunkin juttusi, mitä teit että huomaisi vai teitkö mitään.
- mullonperiaatteet
En huoli, jos sulta ei löydy yhtään nöyryyttä. Odotan, että näytät sitä.
- Ugapuhis
tiedetään!... miten paljon enempää sitä voi enää nöyrtyä, vai mitä leikkejä sulla mielessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461