Vuoden vanha iPhone 7 jäätyy

porrIII

Eli ei parannusta tässä asiassa edellisiin malleihin. Vuoden käytössä ollut iPhone jäätyy hiihtolenkillä vaikka se on taskussa ja kuorissa. Viime talvena ei tätä ongelmaa vielä ollut. Akun kulumisen myötä sama ongelma palasin mikä oli iPhone 4s. iPhone 5 ja iPhone SE. Puhelin jäätyy vaikka akkua on jäljellä yli 60%. Muuten loistava puhelin mutta tuo ominaisuus suoraan sanoen vituttaa. Ongelmasta pääsee eroon kun virittelee power packin puhelimeen kiinni lenkin ajaksi.

70

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkasherra-

      Käyttöympäristön lämpötila: 0–35 °C
      Varastointi­lämpötila: ‑20–45 °C
      Suhteellinen ilmankosteus: 5–95 %, ei-kondensoituva
      Käyttökorkeus: testattu 3000 metriin saakka

      Siinä Ympäristö-vaatimukset Applen viralliselta sivulta

      Useita iPhone X:iä hyytyny 4 C takin taskussa, eivät sovi Skandinavian ilmastoon

      • Puhelintestaaja

        iPhone äksän näytön kosketusongelma viileällä ( iPhone X ei ole hyytynyt, huom!) on korjattu päivityksellä. Käytin iPhone äksääni -13 pakkasella lähes tunnin puheluun, ei minkäänlaisia ongelmia. Noin, kun haluatte trollailla, koettakaa pysyä edes osittain asiassa. Totuushan on, että iPhone X on onnistunein iPhone, joskin ylihinnoiteltu, niin kuin Applen tuotteet aina on. En löydä tehokkaampaa matkapuhelinta nykymarkkonoilta.


      • huutonaurua_
        Puhelintestaaja kirjoitti:

        iPhone äksän näytön kosketusongelma viileällä ( iPhone X ei ole hyytynyt, huom!) on korjattu päivityksellä. Käytin iPhone äksääni -13 pakkasella lähes tunnin puheluun, ei minkäänlaisia ongelmia. Noin, kun haluatte trollailla, koettakaa pysyä edes osittain asiassa. Totuushan on, että iPhone X on onnistunein iPhone, joskin ylihinnoiteltu, niin kuin Applen tuotteet aina on. En löydä tehokkaampaa matkapuhelinta nykymarkkonoilta.

        Et löydä tehokkaampaa...
        No onneksi muut sentään löytää.
        heh heh he, hah hah...


      • Puhelintestaaja
        huutonaurua_ kirjoitti:

        Et löydä tehokkaampaa...
        No onneksi muut sentään löytää.
        heh heh he, hah hah...

        Kerro yksikin känny, missä on tehokkaampi prosessori. Kerro, jos huutonaurultas kykenet.


      • Huutonauraja_
        Puhelintestaaja kirjoitti:

        Kerro yksikin känny, missä on tehokkaampi prosessori. Kerro, jos huutonaurultas kykenet.

        Mitä se prosessori tähän kuuluu?
        Kyse oli nopeammasta puhelimesta.


      • Puhelintestaaja
        Huutonauraja_ kirjoitti:

        Mitä se prosessori tähän kuuluu?
        Kyse oli nopeammasta puhelimesta.

        Et siis tiedä?


      • Puhelintestaaja

        Lueppa nyt alkuun pari parasta.... vaikka lukemattomaksi sanot. Ei pitäisi olla vaikeaa, sinähän kun luulet tietäväsi kaikesta kaiken. Tuo puheiden katteeksi pari uskottavaa linkkiä.


      • tunteisiin_
        Puhelintestaaja kirjoitti:

        Et siis tiedä?

        Lukuisat android puhelimet esimerkiksi.


      • Jereehhhh
        Puhelintestaaja kirjoitti:

        iPhone äksän näytön kosketusongelma viileällä ( iPhone X ei ole hyytynyt, huom!) on korjattu päivityksellä. Käytin iPhone äksääni -13 pakkasella lähes tunnin puheluun, ei minkäänlaisia ongelmia. Noin, kun haluatte trollailla, koettakaa pysyä edes osittain asiassa. Totuushan on, että iPhone X on onnistunein iPhone, joskin ylihinnoiteltu, niin kuin Applen tuotteet aina on. En löydä tehokkaampaa matkapuhelinta nykymarkkonoilta.

        Ei Apple ole ylihinnoilteltu, vertaat Samsungiin ja muihin paskoihin, ja hei IoSsia ei saa noihin paskoihin ikinä, se myös maksaa???


      • Plasmat_sekaisin
        Jereehhhh kirjoitti:

        Ei Apple ole ylihinnoilteltu, vertaat Samsungiin ja muihin paskoihin, ja hei IoSsia ei saa noihin paskoihin ikinä, se myös maksaa???

        Ei niin, tonni tai 1500€ kiinan puhelimesta ei ole ylihinnoiteltua eikä 40€ hdmi adapterista ole ylihinnoiteltu 3€ adapterista joka kestää sen puoli vuotta max.


    • kannustaja

      apple vaihtaa huonot akut melkein ilmaiseksi. kannattaa kokeilla

    • MyLittleiPony

      Tyypillinen apple fani. Ei ole mitään vikaa. Vain hiukan harmillinen ominaisuus, joka ei oikeastaan haittaakaan yhtään, kun tarkemmin ajattelee.

      • Latenssiaudio

        Tyypillinen Appletrolli olet. Audiolatenssi ainakin on paras, eikö? 👀


      • Lampaiden_kesyttäjä
        Latenssiaudio kirjoitti:

        Tyypillinen Appletrolli olet. Audiolatenssi ainakin on paras, eikö? 👀

        ios laitteissa on tosiaan pienin audiolatenssi mobiililaitteista jos ei sitten ihan oikeita windowsilla olevia tabletteja lasketa mukaan.
        Ilmiselvästi kuvittelet minun taas kirjoittelevan tuossa edellä ja muissakin, naurattaa aina nämä luulot.


      • TietoLisääTuskaasi
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        ios laitteissa on tosiaan pienin audiolatenssi mobiililaitteista jos ei sitten ihan oikeita windowsilla olevia tabletteja lasketa mukaan.
        Ilmiselvästi kuvittelet minun taas kirjoittelevan tuossa edellä ja muissakin, naurattaa aina nämä luulot.

        En luule, vaan tiedän....


      • Lampaiden_kesyttäjä
        TietoLisääTuskaasi kirjoitti:

        En luule, vaan tiedän....

        Et näytä tietävän vaan luulevan, minä en siinä kirjoitellut.


      • TietoLisääTuskaasi
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Et näytä tietävän vaan luulevan, minä en siinä kirjoitellut.

        Tunnettuja nimimerkkejä joita muuten ite taannoin paljastit. Etkö muista? Vai alatko huutonauramaan?


      • Lampaiden_kesyttäjä
        TietoLisääTuskaasi kirjoitti:

        Tunnettuja nimimerkkejä joita muuten ite taannoin paljastit. Etkö muista? Vai alatko huutonauramaan?

        En todellakaan muista, voisitko heittää linkin keskusteluun jossa olen sellaista kertonut.


      • TietoLisääTuskaasi

        En. Nimimerkkisi vaihtuu tiuhaan, mahdotonta löytää joku ikivanha linkki.

        Kiinnostaisi tietää, eikö trolleilla ole mitään järjellistä muuta tehtävää, kuin roikkua täällä trollaamassa? Mikä ihmeen voima saa jonkun trollaamaan täällä? Luulisi että hiekkalaatikkoikäiset alentuisivat tuohon, että aikuiset ihmiset viittii, en ymmärrä, en niin sitten millään. Onko se sinulta pois, jos joku hankkii Applen tuotteen? Mulle on ihan tasan sama, millä puhelimella kukin toimii, sulle ilmeisesti ei. Virheellisen ja puutteellisen tiedon levittäminen luulisi kuuluvan itänaapurillemme, ei tavan tallaajalle?


      • Lampaiden_kesyttäjä
        TietoLisääTuskaasi kirjoitti:

        En. Nimimerkkisi vaihtuu tiuhaan, mahdotonta löytää joku ikivanha linkki.

        Kiinnostaisi tietää, eikö trolleilla ole mitään järjellistä muuta tehtävää, kuin roikkua täällä trollaamassa? Mikä ihmeen voima saa jonkun trollaamaan täällä? Luulisi että hiekkalaatikkoikäiset alentuisivat tuohon, että aikuiset ihmiset viittii, en ymmärrä, en niin sitten millään. Onko se sinulta pois, jos joku hankkii Applen tuotteen? Mulle on ihan tasan sama, millä puhelimella kukin toimii, sulle ilmeisesti ei. Virheellisen ja puutteellisen tiedon levittäminen luulisi kuuluvan itänaapurillemme, ei tavan tallaajalle?

        Niimpä niin, onhan se nyt vaikea löytää sellaista mitä ei ole.
        Kuten sanoin niin kuvittelet minun kirjoittelevan useissa ketjuissa eri nimimerkeillä, se on todellakin sinun kuvitelmaa.
        Siinäpähän kuvittelet, jatkan huvittuneena lukemista missä kuvittelet yhdeksi ja samaksi useita ihmisiä.


      • TiietoLisääTuskaasi
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Niimpä niin, onhan se nyt vaikea löytää sellaista mitä ei ole.
        Kuten sanoin niin kuvittelet minun kirjoittelevan useissa ketjuissa eri nimimerkeillä, se on todellakin sinun kuvitelmaa.
        Siinäpähän kuvittelet, jatkan huvittuneena lukemista missä kuvittelet yhdeksi ja samaksi useita ihmisiä.

        ” jatkan huvittuneena lukemista ””

        Huvinsa kullakin.


      • TapetaanTrollit
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Niimpä niin, onhan se nyt vaikea löytää sellaista mitä ei ole.
        Kuten sanoin niin kuvittelet minun kirjoittelevan useissa ketjuissa eri nimimerkeillä, se on todellakin sinun kuvitelmaa.
        Siinäpähän kuvittelet, jatkan huvittuneena lukemista missä kuvittelet yhdeksi ja samaksi useita ihmisiä.

        # Niimpä niin, onhan se nyt vaikea löytää sellaista mitä ei ole. #

        Olet melko kumma kaveri. Kirjoittelet valtavasti erilaisia juttuja tänne, nimimerkkisi vaihtuu useaan kertaan jo samassa ketjussa. Keksit kaiken aikaa moitittavaa iPhoneista samalla ylistäen omia ”ylivertaisia” iankaikkisen vanhoja lelujasi pitäen niitä parhaimpana kaikista. Saanet jonkinlaista käsittämätöntä mielihyvää trollailuistasi. Ihmettelen, kun kirjoitat koko ajan roskaa tänne ja jonkun vastaessa sinulle omasta mielestäsi ikävästi, olet vaatimassa ylläpitäjältä viestin poistoa ja joskus näitä poistellaankin.

        Paljastit tuossa motiivisi trollailullesi : ”jatkan huvittuneena lukemista”

        Kuten edellinen tuossa sanoikin, on huvinsa kullakin. Jostain kumman syystä trollit saavat hupia trollailuistaan, muuta syytä tuolle ei voi olla.

        Kaikille tiedoksi, trolleille ei pidä vastata, vastaamalla pidät trollin hengissä ja näin trollailu jatkuu loputtomiin.

        Trollin tarkoitus on provosoida, älä silti itse provosoidu.


      • Lampaiden_kesyttäjä
        TapetaanTrollit kirjoitti:

        # Niimpä niin, onhan se nyt vaikea löytää sellaista mitä ei ole. #

        Olet melko kumma kaveri. Kirjoittelet valtavasti erilaisia juttuja tänne, nimimerkkisi vaihtuu useaan kertaan jo samassa ketjussa. Keksit kaiken aikaa moitittavaa iPhoneista samalla ylistäen omia ”ylivertaisia” iankaikkisen vanhoja lelujasi pitäen niitä parhaimpana kaikista. Saanet jonkinlaista käsittämätöntä mielihyvää trollailuistasi. Ihmettelen, kun kirjoitat koko ajan roskaa tänne ja jonkun vastaessa sinulle omasta mielestäsi ikävästi, olet vaatimassa ylläpitäjältä viestin poistoa ja joskus näitä poistellaankin.

        Paljastit tuossa motiivisi trollailullesi : ”jatkan huvittuneena lukemista”

        Kuten edellinen tuossa sanoikin, on huvinsa kullakin. Jostain kumman syystä trollit saavat hupia trollailuistaan, muuta syytä tuolle ei voi olla.

        Kaikille tiedoksi, trolleille ei pidä vastata, vastaamalla pidät trollin hengissä ja näin trollailu jatkuu loputtomiin.

        Trollin tarkoitus on provosoida, älä silti itse provosoidu.

        Juurikin tuo on sitä luuloa.
        Ylläpidolta viestin poistoa, heh heh, juupajuu.


      • Lopettaisitjo
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Juurikin tuo on sitä luuloa.
        Ylläpidolta viestin poistoa, heh heh, juupajuu.

        Normaali vastaus tältä tyypiltä.

        Kuvaus hänestä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Idiootti


      • iLampaiden_kesyttäjä
        Lopettaisitjo kirjoitti:

        Normaali vastaus tältä tyypiltä.

        Kuvaus hänestä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Idiootti

        Taisi mennä tunteisiin kun pitää idiootiksi alkaa hakkumaan ja trollailemaan jälleen.


      • TapetaaTrollit
        iLampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Taisi mennä tunteisiin kun pitää idiootiksi alkaa hakkumaan ja trollailemaan jälleen.

        https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=Audiolatenssimies

        Tässä hieman kirjoitelmistasi nimimerkillä ”Audiolatenssimies”.

        Kuinka paljon niitä riittääkään muilla nimimerkeilläsi, huh?!

        Täytyy todellakin olla päässä vikaa, kun näkee noin paljon vaivaa johonkin kuulokeliittimen puuttumisesta kirjoitteluun. Menee jo ihan jankuttamiseksi.

        Seuraavaksi sitten kaivetaan muita nimimerkkejäsi esiin ja niitähän riittää. Huutonaureskelet ja huvittuneena noita luet? Ei voi olla todellista!


      • Audiolatenssimies
        TapetaaTrollit kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=Audiolatenssimies

        Tässä hieman kirjoitelmistasi nimimerkillä ”Audiolatenssimies”.

        Kuinka paljon niitä riittääkään muilla nimimerkeilläsi, huh?!

        Täytyy todellakin olla päässä vikaa, kun näkee noin paljon vaivaa johonkin kuulokeliittimen puuttumisesta kirjoitteluun. Menee jo ihan jankuttamiseksi.

        Seuraavaksi sitten kaivetaan muita nimimerkkejäsi esiin ja niitähän riittää. Huutonaureskelet ja huvittuneena noita luet? Ei voi olla todellista!

        sinä se et vaan ymmärrä puhetta, jatkan siis naureskelua.


      • TapetaaTrollit
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        sinä se et vaan ymmärrä puhetta, jatkan siis naureskelua.

        I-di-ot!


      • iLampaiden_kesyttäjä
        TapetaaTrollit kirjoitti:

        I-di-ot!

        Miksi vaihtelet nimimerkkiä lähes jokaisessa viestissä ja ketjussa?
        Keksi yksi ja sama, käytä sitä.


      • TapetaaTrollit
        iLampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Miksi vaihtelet nimimerkkiä lähes jokaisessa viestissä ja ketjussa?
        Keksi yksi ja sama, käytä sitä.

        Sama sopisi sinullekkin


      • iLampaiden_kesyttäjä
        TapetaaTrollit kirjoitti:

        Sama sopisi sinullekkin

        Älä sitten läpätä että muut vaihtelee nimimerkkiä kun et itsekään sellaista vakio nimimerkkiä osaa pitää, tosin kyllä minä pitkään samoja nimimerkkejä olen käyttänyt kunnes trollit on ne vallanneet, silloin olen muuttanut nimimerkkiä.

        Alkaa tämä kesyttäminen tuntumaan mahdottomuudelta, huoh.


      • TapetaaTrollit
        iLampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Älä sitten läpätä että muut vaihtelee nimimerkkiä kun et itsekään sellaista vakio nimimerkkiä osaa pitää, tosin kyllä minä pitkään samoja nimimerkkejä olen käyttänyt kunnes trollit on ne vallanneet, silloin olen muuttanut nimimerkkiä.

        Alkaa tämä kesyttäminen tuntumaan mahdottomuudelta, huoh.

        Kyllä iLampaat on ihan kesyjä, vaikka olisit hiljaa. Palais rauha tännekkin.

        Hyvästi!


      • iLampaiden_kesyttäjä
        TapetaaTrollit kirjoitti:

        Kyllä iLampaat on ihan kesyjä, vaikka olisit hiljaa. Palais rauha tännekkin.

        Hyvästi!

        Ei siltä vaikuta kun lukee näitä sinun multinikki viestejäsi, pysyisit yhdessä nimimerkissä.

        Ps. hiljaahan muuten olen ollutkin, oli vaan pakko oikaista mainita tässä ketjussa kun luultiin minun kirjoitelleen eri nimimerkillä, meni vaan taas jollakin inttämiseksi ja trollaamiseksi, no jatkan taustalla hekottelua kun luullaan toiseksi.

        Hyvästi ratiomies, Kollimaatt...


    • opeteele

      Jos ois android niin voisit laskea suorituskykyä, jolloin ei välttämättä sammuisi. Sama asia kuin Applen suorituskyvyn hidastaminen vanhemmille akuille. Eli suoritin ei pyydä akulta liikaa, mikä johtaa sammumiseen. Kylmyys vaikuttaa myös paljonko akku voi antaa

      Pidä tätä virheistä oppimisena. Käytä enemmän aikaa seuraavan puhelimen hankinta päätökseen.

    • VanhaiOSeiolehidas

      Mulla ei sammu iPhone 3G, iPhone 4S, 5, 5S eikä 6! Se mitä lehdistö tai media väittää iPhonen hidastumisesta ei pidä paikkaansa! Nimittäin mulla pyörii iOS 9 erittäin hyvin iPad minissä! Uskokaa tai älkää vanhakin iOS pyörii hyvin ainakin mulla!

      • ihmettelijä-

        Valehteleeko Apple tästäkin


      • AppleKäyttäjä
        ihmettelijä- kirjoitti:

        Valehteleeko Apple tästäkin

        Miten niin? Eihän Apple ole mitään valehdellut, tämähän oli vain kirjoitus. Kun Apple hidasti puhelimia, teki se sen ihan ilmoittamatta ja myönsi heti, kun asia tuli selville. Apple on myös luvannut antaa käyttäjille vaihtoehdon, käyttääkö hitaampaa laitetta, vai nopempaa sen uhallakin, että laite sammuu pakkasella. Apple on myös tarjonnut tiettyihin puhelinmalleihinsa huippuhalvan akun vaihdon alkuperäisillä akuilla. Ihan vaan teille aiheesta trollaaville, on paljastunut, että Samsung on toiminut myös näin.

        Mistä muuten tuntee tietyn iTrollin? Jos koitat oikoa hänen trollaavia kirjoituksiaan näin Applekäyttäjänä, nimeää hän oitis sinut trolliksi. Että semmosia ukkeleita täällä majailee.


      • Omenan_mädättäjä
        AppleKäyttäjä kirjoitti:

        Miten niin? Eihän Apple ole mitään valehdellut, tämähän oli vain kirjoitus. Kun Apple hidasti puhelimia, teki se sen ihan ilmoittamatta ja myönsi heti, kun asia tuli selville. Apple on myös luvannut antaa käyttäjille vaihtoehdon, käyttääkö hitaampaa laitetta, vai nopempaa sen uhallakin, että laite sammuu pakkasella. Apple on myös tarjonnut tiettyihin puhelinmalleihinsa huippuhalvan akun vaihdon alkuperäisillä akuilla. Ihan vaan teille aiheesta trollaaville, on paljastunut, että Samsung on toiminut myös näin.

        Mistä muuten tuntee tietyn iTrollin? Jos koitat oikoa hänen trollaavia kirjoituksiaan näin Applekäyttäjänä, nimeää hän oitis sinut trolliksi. Että semmosia ukkeleita täällä majailee.

        Lähdelinkkiä kehiin tuolle Samsung väitöksellesi, se ei nimittäin niin tee omien sanojensa mukaan.


      • lampaansyöjä-

        on valehdellut jo vuosikausia


      • AppleKäyttäjä
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        Lähdelinkkiä kehiin tuolle Samsung väitöksellesi, se ei nimittäin niin tee omien sanojensa mukaan.

        Kerrot ”mädättäväsi” Applea. Mihin ihmeeseen tarvitset mitään linkkiä, ethän kuitenkaan ole Applen käyttäjä, ethän? Tarvitsetko linkkejä lisätrollauksiin? Vai mihin?


      • AppleKäyttäjä
        lampaansyöjä- kirjoitti:

        on valehdellut jo vuosikausia

        Miten Apple on valehdellut, kerro? Onko Apple kieltänyt hidastavansa vanhempia puhelimiaan? Tietääkseni ei. Tai laitahan jotain esille, missä näin kerrotaan. Pystytkö siihen?


      • Omenan_mädättäjä
        AppleKäyttäjä kirjoitti:

        Kerrot ”mädättäväsi” Applea. Mihin ihmeeseen tarvitset mitään linkkiä, ethän kuitenkaan ole Applen käyttäjä, ethän? Tarvitsetko linkkejä lisätrollauksiin? Vai mihin?

        1. En ole sanonut mädättäväni Applea.
        2. Pyysin linkkiä väittämääsi joka koskee Samsungia.

        Laitahan sitä linkkiä vai oliko se valhetta ja trollausta?
        Pystytkö siihen?


      • Samsungiaepäillään

      • AppleKäyttäjä
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        1. En ole sanonut mädättäväni Applea.
        2. Pyysin linkkiä väittämääsi joka koskee Samsungia.

        Laitahan sitä linkkiä vai oliko se valhetta ja trollausta?
        Pystytkö siihen?

        Linkissäsi mainitsit ”Omenan_mädättäjä”
        Monesko nimimerkkisi tuo oli? Viidessadas?


      • AppleKäyttäjä
        AppleKäyttäjä kirjoitti:

        Linkissäsi mainitsit ”Omenan_mädättäjä”
        Monesko nimimerkkisi tuo oli? Viidessadas?

        Vai eikö Apple ole Omena? Eikö?


      • Omenan_mädättäjä

      • Viidestuhannesyksi
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        Tulihan se sieltä kun vähän lypsi tietoa, muutaman kerran piti vaan kysyä.
        Epäily ei tarkoita että niin olisi asia.

        Monesko nimimerkki, kolmas tuhannes?

        ” Monesko nimimerkki, kolmas tuhannes? ”

        Tämä on tunnisteesi ja muustakin tyylistäsi kirjoittaa sinut on helppo tunnistaa. Mahdanko jotenkin olla tekemisissä ylläpitäjän kanssa, kun näen halutessani ip osoitteet? Että jatkahan trollailuasi vaan älä mulle väitä sellaista todeksi, joka on valetta.


      • Omenan_mädättäjä
        Viidestuhannesyksi kirjoitti:

        ” Monesko nimimerkki, kolmas tuhannes? ”

        Tämä on tunnisteesi ja muustakin tyylistäsi kirjoittaa sinut on helppo tunnistaa. Mahdanko jotenkin olla tekemisissä ylläpitäjän kanssa, kun näen halutessani ip osoitteet? Että jatkahan trollailuasi vaan älä mulle väitä sellaista todeksi, joka on valetta.

        Olet niin kovin usein väittänyt minun kirjoitelleen sellaista mikä ei pidä paikkaansa, minä en muuten trollaa.
        Sinullahan on taas eri nimimerkki


      • Viidestuhanneskaksi
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        Olet niin kovin usein väittänyt minun kirjoitelleen sellaista mikä ei pidä paikkaansa, minä en muuten trollaa.
        Sinullahan on taas eri nimimerkki

        IP?


      • Kolmetuhattakaks
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        Olet niin kovin usein väittänyt minun kirjoitelleen sellaista mikä ei pidä paikkaansa, minä en muuten trollaa.
        Sinullahan on taas eri nimimerkki

        Kun ei täällä muutkaan noudata mitään rajaa näiten nimimerkkn kanssa, miksi siis minäkään?


      • franciscusjr
        Kolmetuhattakaks kirjoitti:

        Kun ei täällä muutkaan noudata mitään rajaa näiten nimimerkkn kanssa, miksi siis minäkään?

        Pidämme minuutin hiljaisen hetken.


      • Appleosaa
        AppleKäyttäjä kirjoitti:

        Miten niin? Eihän Apple ole mitään valehdellut, tämähän oli vain kirjoitus. Kun Apple hidasti puhelimia, teki se sen ihan ilmoittamatta ja myönsi heti, kun asia tuli selville. Apple on myös luvannut antaa käyttäjille vaihtoehdon, käyttääkö hitaampaa laitetta, vai nopempaa sen uhallakin, että laite sammuu pakkasella. Apple on myös tarjonnut tiettyihin puhelinmalleihinsa huippuhalvan akun vaihdon alkuperäisillä akuilla. Ihan vaan teille aiheesta trollaaville, on paljastunut, että Samsung on toiminut myös näin.

        Mistä muuten tuntee tietyn iTrollin? Jos koitat oikoa hänen trollaavia kirjoituksiaan näin Applekäyttäjänä, nimeää hän oitis sinut trolliksi. Että semmosia ukkeleita täällä majailee.

        https://www.mikrobitti.fi/2018/01/applen-uudessa-ios-11-3ssa-on-mukana-toiminto-jolla-iphonen-hidastelun-voi-estaa/

        Tässä kerrotaan Applen päivityksistä tulevaisuudessa.


      • Omenan_mädättäjä

      • Appleosaa
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        Tuo onkin todella järkevää mutta samalla ihmeellistä että apple antaa käyttäjän valita jotain itse.

        No nythän sulla sitten riittääkin ijmettelemistä! Meni sun plasmat nyt ihan sekaisin??!!
        Tuo sun oli tietenkin PAKKO tuoda tänne ja sanoa se, peeveli sentään! Jukra!


      • Omenan_mädättäjä
        Appleosaa kirjoitti:

        No nythän sulla sitten riittääkin ijmettelemistä! Meni sun plasmat nyt ihan sekaisin??!!
        Tuo sun oli tietenkin PAKKO tuoda tänne ja sanoa se, peeveli sentään! Jukra!

        Olen minä tuon tiennyt jo pitempään, empä siitä ole edes puhunut.
        Vai plasmat sekaisin, juu uh, juu uh.
        Mitä sitten tarkoittaneekaan, plasma pallo on tosiaan vähän rikki kaapissa.
        heh heh heh...


      • Haist.home
        Omenan_mädättäjä kirjoitti:

        Olen minä tuon tiennyt jo pitempään, empä siitä ole edes puhunut.
        Vai plasmat sekaisin, juu uh, juu uh.
        Mitä sitten tarkoittaneekaan, plasma pallo on tosiaan vähän rikki kaapissa.
        heh heh heh...

        Pasmaa tarkotin. Pasmat sekaisin. Kirotusvire.

        Tyypillistä sinulta, puutut aina epäasiallisuuksiin, kun joskus puuttuisit asiallisesti keskusteluihin? Et pysty siihen. Et millään, se on nähty. Tyypillinen trolli.


      • Plasmat-sekaisin
        Haist.home kirjoitti:

        Pasmaa tarkotin. Pasmat sekaisin. Kirotusvire.

        Tyypillistä sinulta, puutut aina epäasiallisuuksiin, kun joskus puuttuisit asiallisesti keskusteluihin? Et pysty siihen. Et millään, se on nähty. Tyypillinen trolli.

        Kiitos samoin


      • Haist.vittu
        Plasmat-sekaisin kirjoitti:

        Kiitos samoin

        Trollit moittii palstan aihetta, minä yritän oikoa trollin kirjoituksia. Olenko silloin trolli, hä? Olenko?


    • TapetaaTrollit

      Jos ei ole vertailukohtia, vanha tuntuu hyvältä. Itselläni on 6-7 vuotta vanha iPad mini toisarvoisessa käytössä, sisällä viimeisin siihen saatavissa ollut saatavissa ollut päivitys iOS 9.3.5 (sama versio, joka tänne kirjoittavan iTrollin iPad kolmosessa on), no onhan se ihan tautisen hidas! Otetaan verrokiksi uusin iPad Pro, tai iPhoneX, eroa on, kuin yöllä ja päivällä. Kyllähän se vanha todellakin pyörii siellä, ei siinä mitään. Eihän tuohon saa enää edes kaikkia appejakaan, vaan ihan sikahidas on.

      • Jereehh

        Noh otetaan 7 vuotta vanha Samsung iPhonen rinnalle niin kaikki kyllä tietää kumpi voittaa. Sama kun laittas Mersun ja Tojotan rinnakkain ja molemmilla ajettu 400 tkm. Ainoo vaan ettei Tojoo ole enää olemassakaan ja sama pätee Halpis puhelimiin.


    • Linkittelijä
    • toimiiskandinaviassa

      Cat S31 kuuluu älypuhelinten kovimpaan luokkaan. Pitkäkestoinen akku takaa jopa 38 tunnin valmiusajan ja 30 tunnin puheajan. Kestävää ja jopa suorassa auringonvalossa selkeää näyttöä voit käyttää myös märin sormin tai hanskat kädessä.

      Cat S31 pelittää jopa -30 asteen pakkasessa. Mukana on kaksi SIM-korttipaikkaa, joten voit vaihdella helposti työ- ja vapaa-ajan SIM-korttien välillä. IP68-luokitus takaa pölyn- ja vedenkestävyyden, Cat S31 on myös MIL 810G -luokiteltu, se siis kestää pudotuksen jopa 1,8 metristä.
      https://elisa.fi/kauppa/#!/tuote/CAT-S31-DualSim?paymentOption=36&deviceVariant=S31 DS
      parempi kuin yksikään iphone n. 350€
      https://mobiili.fi/2017/08/31/cat-luurit-jatkavat-kestavyyden-tiella-kaksi-uutuutta-julki/

      • PanssaroituSenOllaPitää

        Niin ja tarvitset varmaan kulkuneuvoksesi panssarivaunun? ;)


      • Jereehhh

        Toi menee jollain raksa pöllöllä joka ei osaa muutenkaan käyttää puhelinta.


    • EipäNytHyytynytkään
    • Jereeehhh

      Se vituttaa myös muita, huippu käyttis ja laadukas puhelin muuten mut tollaset ominaisuudet kyllä pilaa tuon puhelimen.

    • Jereehhh

      Siis iPhone sammuttaa itsensä alle -3c koska suojaa itseään rikkoontumiselta sekä nykyään jos akku huonontunut niin vähentää suorittimen tehoo, uutta?

    • Jamppaz

      iOS on se jonka takia ostan omenan, sitä ei valittevasti saa kilpaileviin merkkeihin, maksan siitä vaikka 500 euroa enemmän kunhan saan sen.

    • Jebbhaa

      Android vaan niin alkeellinen iOSiin verrattuna. Luolamiesten käyttis android.

      • Plasmat_sekaisin

        Juuri näin, esimerkkinä voitaisiin vaikka pitää automankkaa, kaikki jossa on mahdollisuus säätää asetuksi on alkeellista, yksi kanava se pitäisi olla, se on jämpti niin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3791
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3585
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3522
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2209
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2201
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1957
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1937
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      180
      1728
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1403
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe