Hei . Miten Toyota Corolla 1.4 Terra 4d -03 takaluukun saa auki ku ei sisältä vivusta aukea eikä avaimesta ?
Toyota Corolla 1.4 Terra 4d -03 takakonti
2
211
Vastaukset
- catman
Mun 2002-mallin corolla sedan 1,6l ....samantyylisiä vaikeuksia sillointällöin. Saanut toistaiseksi kyllä aina poksi aukin "pelailemalla" aukaisuvivun ja avaimen kanssa aikani.Poksin lukko- laitteeseen pääsee käsiksi myös sisäkautta:taittamalla takapenkit eteen ja ryömimällä "perätilaan", sitä pitäisin "viimeisenä"konstina, alan ammattilaisilla voi olla parempia konsteja kuin mulla .
- Corollakohtalonpirssi
Vipu aukaisuun kuljettajan penkin edessä vasemmalla? Vipu liikkuu keveästi ja tasaisesti = aukaisuvaijeri poikki, useimmiten juuri tuon vivun luota. Hätäratkaisu: tukeva nykäisy tongeilla vaijerista. Korjaus: uusi vaijeri tai uusi liitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25010861
- 1276923
- 955593
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334898- 404144
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303699- 613464
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323402Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru212861- 582650