Hei . Miten Toyota Corolla 1.4 Terra 4d -03 takaluukun saa auki ku ei sisältä vivusta aukea eikä avaimesta ?
Toyota Corolla 1.4 Terra 4d -03 takakonti
2
258
Vastaukset
- catman
Mun 2002-mallin corolla sedan 1,6l ....samantyylisiä vaikeuksia sillointällöin. Saanut toistaiseksi kyllä aina poksi aukin "pelailemalla" aukaisuvivun ja avaimen kanssa aikani.Poksin lukko- laitteeseen pääsee käsiksi myös sisäkautta:taittamalla takapenkit eteen ja ryömimällä "perätilaan", sitä pitäisin "viimeisenä"konstina, alan ammattilaisilla voi olla parempia konsteja kuin mulla .
- Corollakohtalonpirssi
Vipu aukaisuun kuljettajan penkin edessä vasemmalla? Vipu liikkuu keveästi ja tasaisesti = aukaisuvaijeri poikki, useimmiten juuri tuon vivun luota. Hätäratkaisu: tukeva nykäisy tongeilla vaijerista. Korjaus: uusi vaijeri tai uusi liitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva182877Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42721- 101718
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7684
- 60673