Saahaan hyvä isäntä maallemme
Äänestäkää Paavua
11
214
Vastaukset
- LH_5
Äänestä siis numero 5.
- JukolanJussiko
Kuka on Paavu? Jos ei osaa nimeä kirjoittaa ei kannata äänestyskoppiin numeroakaan vääntämään.
- rjgiigjjrigirjgjirg
Paavu on Paavin veli.
- Einatoon
Paavo 7 on nyt nousussa. Sale kiemurtelee yhä vastauksissaan. Huono juttu saulilta
- laktastyyl
Kävin jo 17pv äänestään Paavoo , numero 7 ! Sale on sellanen luihu , en kehtaa enempää häntä mustamaalata koska jokainen tietää mitä tarkoitan.
- Luatettu_miäs
Äänestäkää Jussia saahan hyvä Wariksenpelätin Vattukylälle.
- Rek_si
Äänestäkää Paavoa... Mutta mitkä on perustelut että pitäisi Paavolle antaa ääni??
- KunKysyit
Perusteluksi riittää että haluaa palata takaisin suomettuneisuuden aikaan ja Venäjän kainaloon, kotiryssän täsmäohjaukseen.
- Tällätavalla
Paavoa on äänestetty!
Tein sen hyvän työn ensimmäisenä ennakkoäänestys päivänä.- Tällälaillaminä
Niin minäkin.
- Senleipääsyötjonkajne
Jokaisella ihmisellä on hyvät puolensa, ettekö sitä tiedä?
Ei aleta arvostelemaan, saatikka haukkumaan ketään. Jätetään haukkumiset koirien tehtäväksi, ei viedä lemmikkien virkaa.
Ei niin hyvää ihmistä kuin muistopuheissa mainitaan, senhän me tiedämme. Kuitenkin jokainen ihminen on laulun arvoinen, kuten Lavi lauloi aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725