Naiset mikä on pieni.....

ikä-ero

..Pippelisin mies jolta olette saaneet munaa, suunilleen noin. mitta ja nuorin mies jonka kanssa olette olleet, ikänne tänne tietysti, milloin olitte siis ikäero. Miehet kans vastatkaa, tuo ikä-ero kiinostais, minä mies, nyt 60v. ja olen nainnut, kun olin 22v, 55v naisen kanssa. Rohkeasti, vain vastauksia.

25

2515

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tj74vm

      mies oli 22v minä 38v.hänellä tosi ohut ja lyhyt kalu ei siis tuntunut pillussani miltää.....erektio hyvä seiso hyvin....heh

      • Hähähäääääää

        Eihän se tunnu jos hilloviiva on kuin ämpäri


      • tj74vm
        Hähähäääääää kirjoitti:

        Eihän se tunnu jos hilloviiva on kuin ämpäri

        niin varmaan sitten....eikös jotku miehet pidä isommasta ja avoimemmasta...heh..no on sielä nyt isompaa ja sopivan kokoistakin käynyt...ja joskus jopa hyväksi sanottu...heh...


      • ikä-ero
        tj74vm kirjoitti:

        niin varmaan sitten....eikös jotku miehet pidä isommasta ja avoimemmasta...heh..no on sielä nyt isompaa ja sopivan kokoistakin käynyt...ja joskus jopa hyväksi sanottu...heh...

        ..kiitos vastauksestasi! Mulla, kun olin kokematon silloin, kun olin22v, ja sain naida 55v naista olihan se mukavaa, parit sessiot otettiin ja viikon päästä uudestaa, kolmesti illassa. Mutta rouva muutti sitten perheensä kanssa etelään. Otin muuten hänet kyytiin, kun liftasi ravintolasta. Missä asut ja vaikutat nykyään mua kiihottais, tavata sua? käviskö????


      • pottupieru1

        ..sulle "pottukukko" sinne, :)


      • Hähähäääöö

        Aa hahaaa tuppi muna


      • tj74vm
        ikä-ero kirjoitti:

        ..kiitos vastauksestasi! Mulla, kun olin kokematon silloin, kun olin22v, ja sain naida 55v naista olihan se mukavaa, parit sessiot otettiin ja viikon päästä uudestaa, kolmesti illassa. Mutta rouva muutti sitten perheensä kanssa etelään. Otin muuten hänet kyytiin, kun liftasi ravintolasta. Missä asut ja vaikutat nykyään mua kiihottais, tavata sua? käviskö????

        mikäs nyt niin kiihottais tapaamises..heh..muutamia vanhempia miehiä on myös ollut...kiihottavia...heh..


    • pottuavaan

      hih...siinäpäs sai "löylykauha"

      • ei.kannata.vastailla

        Ei kannata vastailla mt-tapaukselle. Sen tarkoituksena on pilata keskustelut saamalla ihmiset vastailemaan kauhomisiinsa. Anna ylläpidon siivota mt-tapauksen viestit pois sillä ne häviävät yleensä seuraavaan päivään mennessä. Niihin tulleet vastaukset sen sijaan jäävät rumentamaan keskusteluita.


      • pottuavaan

        ..pihkatappi sulle tervan kanssa sinne!!!!


    • Mä en oo koskaan ajatellu, että ikä olisi niin kauhee tärkee jos mies on kiva ja komee.... :)
      Nuorin mua 3 vuotta nuorempi olin sillon itse 18. Vanhin mua jotain 10 vuotta tai ehkä vähän yliki vanhempi ja itse olin 23

      • mopotti

        ..et ole tuon ikäisenä "voinut" olla yhdynnässä 15v:kanssa luulisin koska poika ollu "mopo" ikänen ja niitä ee kiinosta silloin, kuin mopot!!!!


      • pottukukko

        ..sulle tappi pihkalla ja tervalla sinne ja syväälle!!!


      • älä.vastaile.kahjolle
        pottukukko kirjoitti:

        ..sulle tappi pihkalla ja tervalla sinne ja syväälle!!!

        Älä lähde riitelemään mt-potilaan kanssa. Sen tarkoituksena on saada keskustelut täyteen aiheeseen liittymätöntä riitelyä. Älä siis auta sitä tavoitteen saavuttamisessa.


      • mopotti kirjoitti:

        ..et ole tuon ikäisenä "voinut" olla yhdynnässä 15v:kanssa luulisin koska poika ollu "mopo" ikänen ja niitä ee kiinosta silloin, kuin mopot!!!!

        En edes tiennyt sen ikää silloin. Luulin, että se on jotain 17 niinku sen kaveritkin oli.


      • mopopopop
        mopotti kirjoitti:

        ..et ole tuon ikäisenä "voinut" olla yhdynnässä 15v:kanssa luulisin koska poika ollu "mopo" ikänen ja niitä ee kiinosta silloin, kuin mopot!!!!

        Kyllä naiset ainakin mua kiinnosti jo 15-vuotiaana...


      • tamppikaula
        mopotti kirjoitti:

        ..et ole tuon ikäisenä "voinut" olla yhdynnässä 15v:kanssa luulisin koska poika ollu "mopo" ikänen ja niitä ee kiinosta silloin, kuin mopot!!!!

        14 vuotiaitakin on isänä


      • mopopopop kirjoitti:

        Kyllä naiset ainakin mua kiinnosti jo 15-vuotiaana...

        Seurustelin mä seiskaluokalla vähän aikaa yhden vuotta vanhemman kanssa joka ois kans halunnut tehdä jo vaikka mitä...


      • tosion1
        saranu kirjoitti:

        Seurustelin mä seiskaluokalla vähän aikaa yhden vuotta vanhemman kanssa joka ois kans halunnut tehdä jo vaikka mitä...

        ..elä valehtele!! korostan valehtele! on voinut sulla seisoa ja seisonutkin, mulla jo muistaakseni 8v. Mutta "naimaan" et ole pystynyt, kuin n. 17v.


      • Ettäsellasta

        Jaa miksi vasta silloin? Ite ainanki aloitin naima hommat jo 14v. Seurusteltiin n.vuosi saman ikäisen tytön kanssa kunnes neitsyyden menetys oli molemmista ajankohtainen. Siitä muistan ikäni ensimmäisestä kerrasta kun jouduin salaa lainaamaan isoveljen mopoa koska ikäraja kyseiseen vehkeeseen ainanki silloin oli 15v. Ja alle 15v en saanut liikkua klo 21 jälkeen, joten jäänyt mieleen se öinen karkureissu kotoonta. Mutta oli se sen arvosta. Siinä sitä sit opeteltiin naimaan koko ylä-aste aika kunnes erottiin opintojen/muiden syiden takia. On joskus silloin tällöin muisteltu sitä aikaa koska nään häntä nykyäänkin aika usein sillä hän on vaimoni serkku.


    • mmmmatur

      Ei koolla merkitystä juurikaan vaan ne kemiat, mutta löysälanteisena vanhuksena paksuus ei haitaksi, pituudesta ei väliä niinkään...,

    • xyfkrakof

      23 v nuoremman aikuisen naisen kanssa. Kunnioitan niin, etten kerro ikiä. Mutta hauska juttu, aamuyöstä pyllyänsä puoliunessa hiplasin. Sipaisi alkkarit pois, kääntyi kohti, kysyi, nuoletsämut? Eihän siitä voinut kieltäytyä. Kuukautiset hällä, hyvältä maistui silti. Ainutkertakokemus on toistaiseksi. Piti kielestäni, sätkytteli, isompi on mulla pippeli.

      • niinon1

        varmaan ollu "hillorauossa" hilloraossa, ketsuppia???


    • otemporaomores

      Olin joku 27v ja panin tietämättään jo raskaana olevaa 18 vuotiasta useamman kerran.. Oli kyl kivaa :P Samana vuotena sit nain myös 50 aasialaista, joka oli ehkä parasta seksiä ikinä! Paljon huonompi oli vastaava 50 suomalainen nainen..

    • 23vTtyjklo

      Olin 22 kun sain naida 44 vuotiasta pientä rouvaa. Oli mukavan tiukka ja kostea. Otti ensiksi suuhun ja imi hyvin. Sanoi hyvänkokoinen kun otti bokserini pois. Laukesin sisään takaa päin. Otamme vielä uusiksi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe