porin herra ei tiedä ,miksi numerot on parkeissa

v.m

käyttää nyt minun paikkaani ,ei auttanut kunnassa käynti ,kuvasi ja äänitti minun puheeni ,ja mumisi jotain että ei saa nukkua ,puhui taas minulle käräjistä ,kai syyte on taas tulossa ,en jaksa enää muutan

6

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armeijaapuun

On kyllä hirveetä jos on puoletkaan totta...

• ihmejakumma_

No on, perkele!
        Ihme ettei vielä kukaan ole tuollaista paskapussia "lähettänyt toiseen ulottuvuuteen.2

• v.m

totta on arvelin kerääväni romua minäkin laiton tulin parkkipaikalleni ,heitti metsään ,hänen romunsa on kuulemma arvokkaampaa, saatana kun nuita mittareita ei saa lukkoon

• egysdiu

Ossoo kohtalo yhtä miestä puristella... Kyllä on kurjoo...

• perhanenporilainen

Taitaa tällä kohtalolla olla nimikin.

• Loppulaskenta

Älä muuta! Paskasta loppua enteilevää uhkailua. Kuulin kyliltä, että tähän romuongelmaan on tulossa ratkaisu joka palauttaa taloyhtiön alueet niiden alkuperäiseen käyttöön. Nyt on uudet henkilöt hoitamassa ongelmaa, ei enää kyykitä selkien takana piilossa käräjiä peläten...ei säälitä....ollaan miehiä. Kaikki tämä tapahtuu vielä lakien mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe