Moi! Mitä eroa on volvo v70 vuosimallin 2007-2016 2.4D ja 2.4D5 moottorilla? Muuta kuin tehoissa??
Mitä eroa moottorilla?
8
588
Vastaukset
- ajossahuomaaeron
suurin ero varmaan että d5 kone on kahdella eri kokoisella turbolla, kun 2.4d on yhdellä turbolla
- ainakintuoero
2.4d yhdellä turbolla ja d5 kone kahdella turbolla
- juupajuuuui
Okej, kiitokset vastauksista :) Muuten teknisesti samanlaisia? Eli siis että samat viat molemmissa moottoreissa? :))
- laatuaJaKestoa
Tuo viisipyttyinen moottori on todella kestävä ja hyvä.
- hmmph
Tuossa ois 2008 ja semmonen 400 000 km ajettu. Empä tiiä uskaltaako semmosta ostaa :D :D
- sellainenseon
Kyllähän kilometrit ei tee vielä mitään mutta ne vanhemmat d5 volvot olivat kestäviä,sehän tuo 2008 on osittain fordin osilla kasattu.
- asiassapysytään
moottorista kun nyt puhutaan kyllä se on täysin volvon omaa käsialaa ei fordin
- Captivated
Itsellä oli 2010 - mallinen V70 ja takaluuussa luki 2,4D. Kun avasi konepellin, niin moottorin kopassa luki D5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036442Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243003Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103866Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26781- 43758