SIISTI YKSIÖ ALAVUDEN KESKUSTASA

YksiöAlavudella

Alavuden keskustassa vapautuu siisti yksiö helmi-maaliskuussa 2018.

1H KK KPH iso Lasitettu parveke 30 m2 ALAVUS keskusta Louontie 6 / Kuulantie 3, kerrostalon kolmannessa kerroksessa.

Siisti yksiö keskellä Alavuden kaupunkia.

Matkahuolto, Kaupungintalo, KELA, R-Kioski, Apteekki, Osuuspankki, Nordea, Säästöpankki, K-Supermarket, sairaala, koulut, päiväkodit, harrastukset, Alavus-Day Spa, Alko ym kaikki palvelut lähellä. Lisäksi Veljekset Keskinen, Panda Talo Ähtärin Eläinpuisto ja Kuortaneen Liikuntaopisto ovat lyhyen ajomatkan päässä.

Osake sijaitsee Alavuden ydinkeskustassa, keskeisellä, siistillä, viihtyisällä, hiljaisella ja arvostetulla paikalla. Taloyhtiöllä on iso puutarha, iso piha, varastotiloja, pyörävarasto, vaatteitten tuuletusparvekkeet, erillinen kylmiö esim. perunoille, vihanneksille, marjoille, saunatilat, pyykinpesu- ja vaatteitten kuivatustilat, autokatokset, parkkipaikat, autotallit, ilmaiset vieraspaikat ja ilmaiset tienvarsipysäköinnit käytössäsi.

Isolle lasitetulle parvekkeelle voi sijoittaa monenlaista kalustetta.
Eteisessä on vaattenaulakko ja runsaasti kaappitilaa erilaisille tavaroille.
Olohuoneeseen mahtuu isokin vuode, erilaista pöytää ja kaapistoa.

Keittokomerossa on tilavat L - malliset keittiökaapistot, 50 cm hella ja uuni, jääkaappi pakastelokerolla, 2-osainen teräksinen tiskipöytä, runsaasti kaappitilaa.

Kylpyhuoneessa käsienpesuallas, WC, suihku ja kylpyamme, hyllykkö ja peilikaappi.

Yksiöstä hienot näkymät puutarhaan, kaupungintaloon, virastotaloon, kaupungin liike-elämään ja kantatie 66 puolelle.

Vuokra 330€/kk, vesi 20€/hlö, sähkö mittarin mukaan.

Soittele: Tiedustelut ja näyttö Seppo Miettinen P. 0400-284649.

Luotettavaa asunnonvuokrausta jo vuodesta 1972 lähtien Alavudella, Seinäjoella, Lahdessa, Helsingissä ja Tampereella.

0

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        149
        2033
      2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Luterilaisuus
        305
        1737
      3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        93
        1567
      4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        200
        1210
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        78
        1203
      6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        67
        1150
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        25
        1071
      8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        48
        1017
      9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        73
        966
      10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
        Ikävä
        45
        947
      Aihe