-Mã en vittu vâlità satana tätä puhetta on paska pizza olen sanonut tuhansia kerttoja ettà ei pakko ostaa menkà vittu mualle,
Pizzeria ja pub teheran.
23
12595
Vastaukset
- Persialainen_eksotiikka
Vaikuttaa kiinnostavalta paikalta. Jos asenne on tuo, niin pizzahan voi olla oikesti tosi hyvääkin, ja temperamenttinen kokki vähän suuttunut, jos turhaan on valitettu jostain.
Täytyypäs käydä joskus pizzalla ristinummella asti siinä Teheranissa, ainakin Facebook sivujen mukaan paikan omistaja vaikutti olevan ihan OK, iranilainen, ja paikkakin näytti viihtyisältä. - NytsututA
Tehdä itse ruoka kotin minä ei tehdä enän!! Mene kaupaan ostaa sielä ruokan
- pizzaa_ja_kebabia_syönyt
Onhan noita muitakin pizzerioita, jos ei joku Teheran miellytä, mut ei se mun mielestäni poikkea suuremmin muista, varsinkaan mamujen pyörittämistä pizzerioista. Mielestäni se on jopa parempi kuin jotkut muut pizzeriat. Hinta/laatu tasokin ihan kilpailukykyinen.
Riippuu aika usein myös asiakkaan omasta käytöksestä, millaista palvelua saa...
Omistaja iranilainen, ja näissä etelän maissa ihmiset on vaan on ihan yleensäkin vähän temperamenttisempia kuin esim täällä suomessa...
Toisaalta, koska tuo paikka toimii myös jonkinlaisena keskikalja kuppilana karaoke iltoineen, ja sijaitsee kaiken lisäks ristinummella, niin se kertoo myös jotain paikan odotettavissa olevasta tasosta/asiakkaista...
Ja ennenkaikkea, jos jotain halpaa päivän pizzaa tilaa, niin aika turhaa odottaa mitään kovin suurta kulinaristista nautintoa, tai kalliimman pizzerian/ravintolan tasoista palvelua. Mut periaatteessa se paikka on siis hintatasoon/sijaintiin nähden ihan ok...- guuugenhaim
Suomi -Poika syö nälkäänsa vaikka Ahlströmin aaltopahvia kun vain halvalla saa,,, atmösfääristä ei niin väliä,, ihan sama kuka on paistaja , tekijä,,,
- Lauri9191
Fionetta on vaasan paras pitzeeria
- haista-vittu
Kaikki rasisti ei tarvitse tulla minu pizzeria.
Ilmoitan kohta poliisi tästä herjaus. - Ristinummelaane
Teheran on ihan mukava karaoke-paikka. Pizzaa en oo hetkeen ostanut, kun Feri on nostanut hintoja. Silloin, kun päivän pizza oli 3-4 €, niin Teheran oli Vaasan paikoista hinta/laatu-suhteeltaan ehdoton ykkönen. Nyt hinta lienee 6 €. Pizza- ja varsinkin rulla-rintamalla Vaasan absoluuttinen ykkönen on Asemakadun La Strada.
Feri on mukava mies, mutta vähän lapsellinen, kun viitsii netissä jankata kakarojen kanssa pizzoista. Nythän Feri on vissiinkin siirtämässä toimintaansa Messin tiloihin. Iso tila voi olla haastellinen kannattavuuden suhteen, kun tämä nykyinen on sellainen sopivan pieni ja kotoisa. No, toivottavasti kaikki menee hyvin ja ainakin minä jatkan käymistä karaoke-illoissa :)...- justiinssa
Täysin sopiva Ristinummelaisille.
- ratsumies88
meinaa kai ruveta pyörittää karaoke paaria messissä...mut ei siinä sillai pizzeria samassa mee,,,,ehkä lounaspizza. ei toimi ei ristinummella enää paarissa käydä pussikalja paikka
- Anonyymi
Tänään Teheraniin
- Anonyymi
vieläkö sillä kivipäällä on luvat toimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieläkö sillä kivipäällä on luvat toimia
Suomessa on yrittämisen vapaus. Ei pitsapaikkaa voi sulkea siksi, että omistaja on asiaton mulkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on yrittämisen vapaus. Ei pitsapaikkaa voi sulkea siksi, että omistaja on asiaton mulkku.
nyt ei oo ostaria missä mesota pitää ainakin vaihtaa mestaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei oo ostaria missä mesota pitää ainakin vaihtaa mestaa
Oli aika purkaa se.
- Anonyymi
Ja Vaasa-lehdykässä paljastui maksamattomat maksut yms. tällä viikolla. Pitihän se arvata.
- Anonyymi
Paljonko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko?
80.000 euroa.
- Anonyymi
Voihan Feri 🤣🤣
- Anonyymi
POPPARIT
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227