Tyhjä rivi

aallonpohjallako

Olen eksyksissä. En tiedä miten tarina jatkuu. Voisinpa vain pyyhkiä sinut tällä hetkellä kokonaan pois elämästäni. Muistoja myöten.

10

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SillEyhdelle

      En minäkään tiedä. En tahtois hukata sinua elämästäni. Toisaalta olen rohkea, toisaalta pelkuri. Olet rakas, kävi miten kävi.

      • enoohukassa

        Aloitus ei ollut minulta.
        Kyllä sä onnistut mut hukkaamaan elämästäsi. Hyvää vauhtia ollaan sitä kohti menossa. Myönnä pois, että sä et oikeasti edes mitään halua mun kanssa. Pelkkää leikkiä olen sinulle. Halusit vaan sinäkin satuttaa minua, kuten kaikki muutkin.


      • Rauhoitu
        enoohukassa kirjoitti:

        Aloitus ei ollut minulta.
        Kyllä sä onnistut mut hukkaamaan elämästäsi. Hyvää vauhtia ollaan sitä kohti menossa. Myönnä pois, että sä et oikeasti edes mitään halua mun kanssa. Pelkkää leikkiä olen sinulle. Halusit vaan sinäkin satuttaa minua, kuten kaikki muutkin.

        Kuka sua nyt haluaisi loukata? Ei kukaan!


      • Eikiirehditänyt

        Nimimerkille: SillEyhdelle. Sinä et hukkaa minua. Olet sinäkin rakas ja minä kaipaan sinua, luota siihen. Ei kiirehditä nyt vaan selvitetään omat päämme, nyt siihen on hyvä tilaisuus.


      • SillEyhdelle
        Eikiirehditänyt kirjoitti:

        Nimimerkille: SillEyhdelle. Sinä et hukkaa minua. Olet sinäkin rakas ja minä kaipaan sinua, luota siihen. Ei kiirehditä nyt vaan selvitetään omat päämme, nyt siihen on hyvä tilaisuus.

        Yritän, vaikka epävarmuus aina hiipii mieleen


    • aallonpohjallako

      Tunteet vaihtelevat aivan päivän sisälläkin. Saatan tuntea rakkautta ja saatan tuntea tyhjyyttä, surua, ärtymystä, ja sitten taas rakkautta, uskoa tulevaan.

      Mitenköhän sinun päiväsi siellä. Kaukana etelässä.

      • noustaanyhdessä

        Kuinkahan kaukana kaivattusi on?
        Jos se minä olisin,niin hyvin on päivät menneet.
        Mielessä olet useasti!


      • aallonpohjallako
        noustaanyhdessä kirjoitti:

        Kuinkahan kaukana kaivattusi on?
        Jos se minä olisin,niin hyvin on päivät menneet.
        Mielessä olet useasti!

        Vallan toisessa maassa. Mutta samalla mantereella.


    • Niin, voisitpa toteuttaa toiveesi, mutta kun et vaan voi!

    • toteutuneetontoiveet

      Olen K-Nainen unohtanut. Hellitä jo .J-mieheltä tämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe