Olen eksyksissä. En tiedä miten tarina jatkuu. Voisinpa vain pyyhkiä sinut tällä hetkellä kokonaan pois elämästäni. Muistoja myöten.
Tyhjä rivi
10
321
Vastaukset
- SillEyhdelle
En minäkään tiedä. En tahtois hukata sinua elämästäni. Toisaalta olen rohkea, toisaalta pelkuri. Olet rakas, kävi miten kävi.
- enoohukassa
Aloitus ei ollut minulta.
Kyllä sä onnistut mut hukkaamaan elämästäsi. Hyvää vauhtia ollaan sitä kohti menossa. Myönnä pois, että sä et oikeasti edes mitään halua mun kanssa. Pelkkää leikkiä olen sinulle. Halusit vaan sinäkin satuttaa minua, kuten kaikki muutkin. - Rauhoitu
enoohukassa kirjoitti:
Aloitus ei ollut minulta.
Kyllä sä onnistut mut hukkaamaan elämästäsi. Hyvää vauhtia ollaan sitä kohti menossa. Myönnä pois, että sä et oikeasti edes mitään halua mun kanssa. Pelkkää leikkiä olen sinulle. Halusit vaan sinäkin satuttaa minua, kuten kaikki muutkin.Kuka sua nyt haluaisi loukata? Ei kukaan!
- Eikiirehditänyt
Nimimerkille: SillEyhdelle. Sinä et hukkaa minua. Olet sinäkin rakas ja minä kaipaan sinua, luota siihen. Ei kiirehditä nyt vaan selvitetään omat päämme, nyt siihen on hyvä tilaisuus.
- SillEyhdelle
Eikiirehditänyt kirjoitti:
Nimimerkille: SillEyhdelle. Sinä et hukkaa minua. Olet sinäkin rakas ja minä kaipaan sinua, luota siihen. Ei kiirehditä nyt vaan selvitetään omat päämme, nyt siihen on hyvä tilaisuus.
Yritän, vaikka epävarmuus aina hiipii mieleen
- aallonpohjallako
Tunteet vaihtelevat aivan päivän sisälläkin. Saatan tuntea rakkautta ja saatan tuntea tyhjyyttä, surua, ärtymystä, ja sitten taas rakkautta, uskoa tulevaan.
Mitenköhän sinun päiväsi siellä. Kaukana etelässä.- noustaanyhdessä
Kuinkahan kaukana kaivattusi on?
Jos se minä olisin,niin hyvin on päivät menneet.
Mielessä olet useasti! - aallonpohjallako
noustaanyhdessä kirjoitti:
Kuinkahan kaukana kaivattusi on?
Jos se minä olisin,niin hyvin on päivät menneet.
Mielessä olet useasti!Vallan toisessa maassa. Mutta samalla mantereella.
Niin, voisitpa toteuttaa toiveesi, mutta kun et vaan voi!
- toteutuneetontoiveet
Olen K-Nainen unohtanut. Hellitä jo .J-mieheltä tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750