Giuliaa jo päältä 30 tonnin omaksi!!

Persnettoatulee

https://m.nettiauto.com/alfa-romeo/giulia/9187027?vifAdCount=0&vifNav=Y Olpas kamala arvonalennus asiakkaan näkökulmasta. Järjestäen on samat autot netissä myynnissä olleet noin vuoden ja hintoja hilataan kilpaa alaspäin. Dieselit ei kelpaa joten niitä löytyy nyt halvalla, kaikki haluaisi sen 200hv bensan joka pitää hintansa paremmin. Mutta tosiasia on että alfa tiputtaa arvonsa kaikkein pahiten jeepin, kryslerin ja servoletin kanssa. Velaksi ei kannata ostaa ainakaan alffoja.

9

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kfkfkkfkfkkfkfk

      En tiedä varusteista, mutta hinnat alkaen 39 000e uusina, ja tuota vuoden vanhaa myydään jopa muutama tonni halvemmalla. Ei kauhealta romahdukselta tunnu.

      • Milläänkaupaksi

        Niin jos et osaa laskea. Ymmärräthö että alfaan joutuu ottamaan jopa xenon valot jne lisävarusteena ja lisävarusteet on kalliit. 39 tonnilla et aja ulos mitään giuliaa liikkeestä. Jo pelkkä talvirenkaspaketti on 2000e mutta usein varusteita on niin että nuo halvimmatkin on olleet uutena renkaineen 45-47tuhatta. Katso alfan lisävarustehinnasto ja huomaat kuinka kaikki nykyautojen vakiovarusteet joutuu ottamaan lisänä esim p-tutkat, isompi näyttö, vanteet, penkinlämmittimet jne jne. Arvonalennus on valtava eikä alfan lisävarusteita arvosteta sitten yhtään. Samat. Autot seisseet 1,5 vuotta myynnissä eikä meinaa mennä.


      • Siitässaithaha

        Tuossakin kääntyvät xenonit, navigointi, metslliväri, p-tutkat, vakionopeudensäädin, sadetutka, penkin lämmittimet jne. Isompi näyttö. Ja autommaativaihteet. Sekä talvirenkaat. Uutena 46-47tuhatta.


    • eimitäänihmeellistä

      Ihan normaalia arvonalennusta koska mopomalli on kyseessä.

      • Meteliäriittää

        Samanlainen mopo on 180 heppainen. Et huomaa siinä juuri eroa käytännön suorituskyvyssä. Kamala meteli on dieselissä ainakin.


      • huomataan

        Vaihtoautojen hinnat ei määräydy sinun tai minun huomaamisen perusteella.


      • Niiiimppä

        Ei mitään eroa perstuntumalla 150 ja 180hv versioissa 0-100 välillä. Ehkä sitten huomaat jos kiihdytät 120 eteenpäin muuten ei eroa tule. Teho erot alkaa näkyy vasta isoilla nopeuksilla ja 30hv on erona ihan naurettava väännön pysyessä lähes samana.


    • hulluostaakalliin

      Käytetyn ostajan etuhan se on.. Olen paljon ajanut näillä "ei suosituilla" merkeillä. Aina on saanut rahalle vastinetta paljon - parhaimmillaan arvonalennus oli vuodessa 50e ja ajoin autolla 25000km.

    • PersaukisetHaaveilijat

      Siltikin vielä persaukiselle trollille liian kallis, kun on vain se 3€ tilillä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe