Aamu jo tosin pitkällä.
Hyvät huomenet kuitenkin Naiselle 🤗!
Lauantai Aamua
7
165
Vastaukset
- Palstan_yx_nainen
Huomenta, aamukahvin keitän kohta. Päivän paras makuhetki.
- vedävottu
päähäsi jos sulta löytyy vaikka kassista.
- Kylmät__kädet__
Huamenta. Kaunis rapsakka aamu ulkona. Taidanmpa minäkin laittaa kahvit tulemaan.
- minultasinulle
Huomenta ! Kylmä on.. ja kaipaan S
- kirjoitapostikorttiin
Hyvää huomenta ja hyvää viikonloppua. Toimiin toisiin tästä nyt.
Hörmentä vaan, juuuuuuu, tuonne pakkaseen se vaan kummasti mieli tekee. Vaikka jäälle kulkemaan ja nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta hyvässä seurassa ;).
- Elluhalloyb
Huomenta mies....
Hyvä aamu...heräsin vähän aikasemmin...
Hyvä minä...
No eihän aamu voi olla pitkällä seitsemän aikoihin..aamuyötä...ainaskin mulla...
Miks ihmiset ei nuku viikonloppuisin pitkään kun sais..Hassua...
Nautitaan ihanista lauantaista ja sunnuntaista...
Vaik jos oon oikke rehellinen..tykkään arkipäivistä enemmän...
Elämää enemmän...
Oikke hyvää päivää sulle..miten vietätkin...😀😂♥ ajattelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780