S-market sotkuinen

Eikivaasioida

Kyllä olen ihmetellyt S-marketissa käydessä kaupan kuntoa, tyhjiä hyllyjä, tyhjiä pahveja tolkuttomat määrät, tyhjiä niitä muovisia alustoja missä limsat on. Kaikenkaikkiaan erittäin sotkuisessa kunnossa koko kauppa, jos ei työntekijöillä aika riitä hoitaa myymälää, niin olisi korkea aika palkata lisää työntekijöitä. Inhoan Kanuunaa, ja niin moni muukin, mutta tätä menoa asiakkaita siirtyy sinne.

64

5478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppiashoitaahommat

      Vaihtanut jo olen Kanuunan asiakkaaksi ja niin moni muukin. S-Market on ahdas, kapeat käytävät, ovien takana olevat elintarvikkeet, samaan aikaan hyllytys jolloin käytävät täynnä rullakoita odottamassa hylkytystä tukkien vähäisetkin tilat. Ei vaan toimi, sorry vaan S-ryhmä.

    • palvelua

      Olin puolivuotta evakossa kävin milloin missäkin Kanuuna on nytt muutaman kerran jälkeen olen
      löytänny mitä tarvin on avoin ei tarvitse töniä toisia
      40 v kanuunassa jatkuu myykööt kuka mitäkin tarjouksessa..

      Kaikki henkilö kunta tervehtii aina..

      • Kelmikerho

        Kyllä oli entinen Sokkari ihan toista,nykyiseen verrattuna.Onhan se hienoo,kun parkkihallis tilaa,ammottaa tyhjyyttä. Tekstiili osasatolla,harvoin kukaa palvelemassa.


    • erkki760

      veikkaan että johtuu siitä kun vartiointifirma on vaihtunut.ne oli aikasemmin myyjien apuna siivoamassa ns.pahveja ym.

    • Exässänasiakas

      Juu,kukahan on suunnitellut S-marketin remontin? Rahat meni kyllä täysin hukkaan, olen tosi pettynyt kuten moni muukin. Miksi tehdä isompi parkkihalli, kun itse myytävät tuotteet vähenee ja palvelu muuten huononee. S-market on nyt ahdas, tuotteiden sijoittelu tosi sekava ym. ja remontti muutenkin kaikin puolin epäonnistunut. Pisteenä i:n päällä vielä itsepalvelukassat, jotka paitsi syövät työpaikkoja eivät todellakaan helpota asiointia. Kassoja nyt vähemmän, joka aiheuttaa jonoja ym.
      Kanuunassa sen sijaan erittäin onnistunut remontti; tyylikäs ja viihtyisä kauppa. Olen aina tykännyt käydä ässässä mutta nyt olen siirtynyt asioimaan myös Kanuunassa.

    • TyöllistäminenEnnenKaikk

      Minäkin olin ennen S-marketin asiakas, koska siellä hinnat oli halvemmat ja HeViosasto parempi. Nyt rempan jälkeen olen käynyt ässässä vain muutaman kerran. Kanuunan on kutsuvampi ja maksan vähän ekstraa, että saan palvelua.

    • Entistäikävä

      Kallis remontti tehtiin ja surkea on lopputulos, miten näin voi pieleen mennä nykyaikana suunnittelu, kenellä vastuu,? Eikös remonteilla yleensä haeta parannuksia ja haluta uusia asiakkaita?tämän remontin myötä tulee ikävä vanhaa s-markettia!! Ahdas, pieni koppero tuli tilalle. Ei mitään logiikkaan tavaroiden sijoittelussa, ja palvelutiskille ei haluta edes enää pysähtyä. Siis tarjonta pienentynyt puolella. Kyllä varmaan kuukausi raporteista tulevat pomot huomaamaan mikä on homman nimi. Kyllä Kanuuna veti rempan 100-0, etukorttia tulee käytettyä nyt lähinnä omassa puodissa. Palautetta olen kyllä antanu ihan ylemmälle portaalle, mutta tehty mikä tehty.

    • Vaihtoonmeni

      Täysin epäonnistunut suunnittelu.

    • suunnittelunkukkanen

      Mitä järkeä on tehdä iso parkkihalli jos itse myymälätilaa pienennetään? Ässä on tässä kyllä nyt sahannut omaa oksaansa ja pahasti! Entinen ruokapuoli oli hyvä ja toimiva. Valikoimaakin on supistettu niin, että joutuu lähtemään muihin liikkeisiin. Olen kyllä nyt todella pettynyt asiakasomistaja. Ainoa onnistunut uudistus on Hesburger/kahvila, tosin ne eivät mitenkään korvaa Rossoa, jota myös kaivataan kovasti!

    • Jooppaj

      Eihän niin leveitä myymäläkatuja olekaan, että ne nykyleveille riittäisi. Jos potuttaa, laittakaa ne kasvamaan kukkaruukkuihin.

      • Eiherukehuja

        Nykyleveille.. tarkoitatko että lihavat ihmiset täyttää käytävät, harva ihminen on leveämpi kuin ostoskärry....mutta kun käytävät on kapeat niille kärryille, olisivat kaventaneet kärryjä samalla kun käytäviä..niin on kauppa kun sillipurkki..ahdas, epäsiisti, ja ei mitään logiikkaa tavaroiden sijoittelussa,pienenä ihmisenä lihakaapeista ei saa ylähyllyltä tavaraa kun pyytämällä, sanon että surkeasti epäonnistuttu joka sektorilla..ja miljoona remontin jälkeen..kyllä eurot siirtyy muihin kauppoihin..siellä ei vielä iltapäivälläkään ole purkuja saatu tehtyä, sekin lisää vaikeutta liikkua siellä kärrin kanssa..ja mitä ihmettä sillä rättiosastolla siellä tekee??olen asiakasomistaja, ja se vaan on niin että jos en tunne kauppaa omakseni , siirryn muualle..kyllä asiakkaat jonkinlaista mielihyvääkin hakevat, kun ostoksilla käyvät, mutta Haminan S-marketissa ei tule kun vihaiseksi..


    • Kauppasekannattaa

      Todellakin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Kanuunan remontti todella onnistunut, tuloksena viihtyisä, toimiva ja siisti kauppa! S-marketin valikoima huonontunut, ahtaat käytävät ja hyllyt täynnä pahviroskaa.

      • Hevoska

        Myymälää on uudistettu ja tavaramerkinnät näkyvät selvästi hyllyjen yläpuolella. Suurin probleema on se, etteivät asiakkaat osaa ottaa huomioon muita käytävillä liikkuvia: kärryt ovat ovat käytävillä poikittain ja hyllyjen risteyskulmissa ovat juorujen jakajat nenät vastakkain , näin tuketen liikenteen.

        Pientä huomaavaisuutta muita asiakkaita kohtaan, niin turhat tulpat avautuvat ja asiointi kaappien kohdalla helpottuu. Liikkeen pohjakartta muistiin pienen harjoituksen kautta, niin hyvin sujuu!


      • Puihinmeni

        Ai se onkin asiakkaitten vika että kaupassa käyminen on vaikeaa!! jessus sentään. Mistä tiedät että ihmiset juoruaa? Yleensä kaupassa tuttuja tapaa, ja kuulumisiakin vaihdetaan, ennen ei ollut mitään ongelmaan kulmissa eikä käytävillä, mahtui ohittamaan. Eikös siitä pitänyt tulla nykyaikainen market eikä mikään sale? Olen siellä opiskellut pohjakarttaa aivan tarpeeksi, ja tyytymättömyys on vaan lisääntynyt, vihreä korttia en Haminassa enää tarvi. Se että kiireesti pitää ostokset suorittaa että et ole muiden tiellä, on aika huonoa mainosta kaupalle. Tämähän on mielipide asia, mutta eikös se vanha sanonta sano, että asiakas on aina oikeassa!! eipä ole monikaan tällä palstalla kaupalle kehuja antanut, sillä rahalla olisi pitänyt paljon parempaan suunnittelijoiden pystyä. Raportit varmasti kertoo onko viikottainen myynti pienentynyt vai lisääntynyt. Kolme kauppaa keskustassa teki remontin ja kaksi onnistui ja yksi ei. Tämä on vaan minun mielipide, ja sen takia otan kantaa, koska vuosikaudet olen ostokseni siellä tehnyt, ja nyt ei ole kauppa enää minun kauppa.


      • Eikilpailuaenää

        Ensimmäisen kerran kävin Kanuunassa remontin jälkeen, eipä siellä paljon hyllyopasteita tarvinnut katsella,tavarat löyty ihan normaali logiikalla, ja se mikä oli ennen hyvää s-kaupassa, hevi-osasto, on sitä nyt kanuunassa, siinä tipahti ässä sale kauppojenkin alle.


      • Kessuvaan

        Älä veikkosella, olen -70ukko.


    • vulnus6a

      Edelliset suuret nälkävuodet olivat noin 150 vuotta sitten. Nyt eletään välivuosia.
      Ylimitoitettu ravintovaranne sekä äärettömiin mittoihin viety kulutusmukavuus taluttaa kansakuntia kohti uusia nälkävuosia.
      Helppo elämä voi olla hirvittävän vaikeata.

    • Nisteistänistein

      Mitä te nistit täällä vingutte onhan k-kaupat aina ollu parempii, mutta vastahan se s-marketti rempattii

      • SopiiNisteille

        K-kaupat on aina olleet kalliinpia. S-market on köyhän kauppa.


      • Voinäitäjuttuja

        Rikastumaan tai köyhtymään ei pääse käytpä missä kaupassa tahansa, ilmaiseksi et psta mitää. Enpä usko tuohon luokitteluun ja yleensäkään en ihmisiä luokittele mieltymyksien mukaan. Olen köyhä ja käyn kanuunassa, olen ostokset tehny siellä 30 vuotta, elikkä pitääkö siirtyä s-markettiin kun olen köyhä?


      • SopiiNisteille

        Toki kannattaa siirtyä, jos olet köyhä, koska saat samalla rahalla enemmän. Ja jos menet Litukkaan saat kaksi muovikassillista safkaa sillä rahalla kuin Kanuunasta yhden. :D


      • Mikäonnisti

        En tarvi kun kassillisen kerrallaan, enkä sattuneesta syystä kahta kantamaan pystykään , ei ole kun yksi käsi, että se siitä.


      • SopiiNisteille

        No saat kassillisen tavaraa sillä rahalla kuin Kanuunasta puolikassillista, että se siitä. :D


    • Soppaporisee

      Minäpä olen sitä mieltä että vaikea elämä on hirveän helppoa, kun sen osaa ottaa oikealla asenteella. Sinäkö et tarvi minkäänlaista ravintovaraa, kun käytät päätettä, varanne? Varsinainen filosofi, idologiasi ei uppoa, utopistinen ajatus että täällä nälänhätä meidät ihan kohtakaan tavoittaisi. Olet lukenut liikaa filosofiaa, ei päde kaikki mitä siellä kirjoitetaan, tähän päivään. Toisekseen, täällä on arvosteltu kauppojen remonttia ja niiden onnistumisia, eikä siitä näännynmekö nälkään kaupan rempan takia. Lähinnä asiakkaat ihmettelevät varmaankin, miten niin kalliin remontin lopputulos voi olla niin epäonnistunut, koska sinne on myöskin asiakasomistajien rahoja upotettu.

      • ElämäOn-

        Sitä samaa aikoinaan sinun isäsikin ihmetteli kun haki sinut synnytys laitokselta äitisi kanssa kotiin..


      • Kalkankalkan

        Kuuleppas, ei hakenut isä laitokselta kotiin, synnyin päivä sen jälkeen kun isä sodassa kuoli.


    • Ässsäläinen

      Voi hyvänen aika!
      Aina ollut ässäläinen ja kanuunaanhan en mene!
      Kalliit hinnat. Nyt remontin jälkeen kanuuna nostanut hintoja. Samoja tuotteita saat smarketista edullisemmin.
      Ja samalla hoituu useampi asia kun menet smarkettiin. Pankki, alko, emotion, hese ja ässässä enemmän vaatteita kun kanuunassa.
      Mikä parasta pääset sulattelemaan autoa parkkihalliin kaupassa käynnin ajaksi.. iso plussa ässälle.

      • Pöyristynyt

        Hah eikö sinulla ole omaa lämmitettävää tallia kun pitää auto jossakin parkkihallissa sulatella.


      • Destia

        Hyvähän se on suolat sulatella ja ruostuttaa auto


    • Kantturakoipi

      Kauppa ihan jees MUTTA..ne ostoskärryt ihan vika puolella kassoja. Osa ulkooven lähelle kiitos!

    • Maaltaoon

      En tykkää kaupasta enkä kärryistä mut lämmin autotalli on kiva voi jättää auton kuivuu ja kävellä asioille/kahville muualle

      • PulskaPoika120

        Lämmin talli mahdollistaa myös vuosittaisen kovavahauksen.


    • Heka22

      Ei ne käytävillä olevat tyhjät laatikot niinkään häiritse, mutta se häiritsee se susi omenahylly, asiakkailta kierii siinä liian ahtaassa hyllyssä väkisinkin omenoita lattialle, sitten kaupan henkilökunta laittaa ne takaisin myytäviin, jos lenkkimakkarat kierisi lattialla, kuinka moni niitä sieltä ostaisi, ehkä ei yksikään, mutta lattialla kierineitä omenia melkein pakotetaan ostamaan.
      Toinen vika on ne maitokaappien ovet, ne on liian leveät, nyt kun vedät kaapin oven auki, niin kärry ja ovi sulkevat koko käytävän. Ovet olisi pitänyt olla saman levyiset kun ne maito/piimä hyllytkin.

      • koistinen-

        Ei ole pakko mennä koko kioskiin siis miksi itkee


      • Heka22
        koistinen- kirjoitti:

        Ei ole pakko mennä koko kioskiin siis miksi itkee

        Pitää mennä, koska olen Omistaja.


      • Heka69-
        Heka22 kirjoitti:

        Pitää mennä, koska olen Omistaja.

        Orja sinä olet.


    • Kauppasosiologi

      Parasta S-marketissa on itsepalvelukassa ja toiletti alhaalla. Rosson menetys suuri puute, missä täällä nyt syö, ruma julkisivu, onkohan Seurahuonetta remontoitu ?Kanuunan remontti on ei mitään uutta, sama kolikko siellä pyörii, Lidlin remontti oli paras. Ei aina kallein ole paras.

      • SaiMennä

        Rosson menetys ei ollut lainkaan puute. Haminan Rosson ruoka oli todella huonoa. Ei lainkaan samaa (heikohkoa) tasoa kuin ketjun muissa ruokapaikoissa.


    • pettynytexässäläinen

      Seurahuoneella olisi hyvä ruoka mutta miljöö on niin epäsiisti ja remonttiakaipaava, ettei sinne tule mentyä. Rossoa kaivataan täälläkin! Ässän ruokaosasto oli ennen huomattavasti toimivampi ja siistimpi. Pidän uudistuksista mutta nyt mentiin ojasta allikkoon!

    • Flopatturemontti

      Mökki reissut Virolahden suuntaan on alkaneet. Reilusti yli 20 vuotta ruoka ostokset on tullut tehtyä S-market Haminassa. Odotin mielenkiinnolla remontin jälkee uudistunutta markettia, radiittio reissua. Mutta, hämmästykseni oli melkoinen, suorastaan pettynyt. Supistettu, typistetty kerta kaikkiaan. Eikö monien miljoonien remontilla olisi pitänyt saada uusi nykyaikainen, toimiva, siisti , ostos paikka? Eipä ole ajan hengessä olleet suunnittelijat eikä myöskään päällikkö joka pt.osastosta vastaa. Ei ole pomolla varmaankaan kokemusta miten osastoa hoidetaan ja eteenpäin viedään, kuulin että konttoripuolen kokemuksella on pomoksi päässyt!! että miten s-kaupoissa nimitykset hoidetaan, eiköhän tuonkin kokoisen marketin hoitoon pitäisi olla pätevä ihminen? Älkää vaan Virojoen marketin kohdalla tehko samanlaista floppia!! Meidän viikonloppu ostos reissut siirtyy Kotkan Prismaan. Uusi., mutta onkuin Raja-Market.

      • onnistunut

        Minun mielestä remontti on oikein onnistunut. Parkkihallissa enemmän tilaa. Kun ei änkeä ruuhka-aikaan niin mukavasti on tilaa liikkua kaupan sisälläkin. Oli kauppa sitten citymarketti, prisma, s marketti tai sale niin aina olen joutunut siirtelemään kärryjä muiden tieltä ruuhka-aikaan. :)


      • Eirahallevastinetta

        Parkkihallin suurentaminenko se olikin se pääasia S-marketin remontissa? sitten en minäkään ihmettele että marketista tuli ahdas ja huonosti suunniteltu kauppa, ei mikään market. Ihmettelen vaan että mitä se parkkihalli tuottaa? Jos kaupan myyntiä olisi haluttu kasvattaa olisi luullut että satsaukset olisi laitettu myymälään. Järjestäkääpä asiakas kysely, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat ns. remontin jälkeen!!eipä tarvi tulla viikonloppu ostoksille Haminaan, Virojoelta löytyy parempi ostospaikka, kunhan ette nyt tyrisi senkin remonttia.


      • Enihmettelepuhinaa
        onnistunut kirjoitti:

        Minun mielestä remontti on oikein onnistunut. Parkkihallissa enemmän tilaa. Kun ei änkeä ruuhka-aikaan niin mukavasti on tilaa liikkua kaupan sisälläkin. Oli kauppa sitten citymarketti, prisma, s marketti tai sale niin aina olen joutunut siirtelemään kärryjä muiden tieltä ruuhka-aikaan. :)

        Kyllä kaupoista pitää pystyä käymään ilman huuhkajan kyttäämistä. Parkkihallia en tarvi, kun ei ole autoakaan, Invataksi kuljettaa. Samaa mieltä olen että remontti epäonnistui, miljoonat meni siis parkkihalliinko? täytyypä katsastaa. Neliöt kutistettiin minimiin, vaatteet ja lelut vievät aika suuren tilan ja mitä ne yleensä tekee päivittäistavara kaupassa? Entinen asiakas ystävällisen ja viihtyisän marketin tilalle saatiin aivan päinvastainen kauppa!! Miten nykyaikana ja suurella rahalla saadaan aikaiseksi noin epäonnistunutta tulosta? Nykyaikana luulisi että mennään eteenpäin mutta tämä remontti vei marketin 20 vuotta taaksepäin.


    • Päreetpalo

      Mitä on tapahtunut Haminan S-marketille? Alas-ajo!! Idän suuntaan viikonlopun viettoon mennessämme olemme ostoksille tottuneet pysähtymään ko. kauppaan. Useamman kuukauden tauon jälkeen, niin teimme eilenkin. Kyllä oli hämmästys melkoinen😧odotimme ison remontin jälkeen menetämme uudistettuun super kauppaan!! Vastassa oli typistetty minimarket, epäkäytällöninen , ahdas, ei todellakaan vastaa tämän päivän nykyaikaista kauppaa. Kyllä miljoonilla toteutettuun remonttiin olisi luullut paremman suunnittelun saavan. Yritin vastaavaa siellä tavoitella, kysyäkseni henk.koht. muutamia kysymyksiä, mutta eipä onnistunut, ruokatunti!!! Jokatapauksessa oli viimeinen pysähtyminen, onneksi Sutela sattuu matkan varrelle, isompi kauppa, mutta sieltä selviää ulos kohtuu ajassa.

    • Alasajo

      Ihan samaa mieltä kanssasi. Eilen päivällä ostoksilla huomioin samat asiat. Ruuhka-aikana en ole asioinut , niin jotenkin vielä selvinnyt. Eilen kuitenkin suuttumus iski, joka paikassa tunsin olevani tiellä, pitkä oli ostoslista, eikä ollut tavaroitten kerääminen helppoa. Hyllyjen täyttäjät veivät ison tilan, kun ovet piti tietenkin pitää auki, eikö hyllyjä voisi täyttää ennen asiakkaitten tuloa? etteivät kolleineen veisi vähäistäkin tilaa? Kaapeistahan piti tulla niin tilavia ettei niitä tarvi jatkuvasti olla täyttämässä!! Valikoima supistunut puolella, kun olisi asian luullut olevan päinvastoin. Jos jotakin unohdat, niin todellakaan ei tee mieli lähteä mitään hakemaan, äkkiä kassalle ja ulos, ja kassoja käytössä keskellä päivää kaksi ja kolmas kuuluttamalla paikalle. Eipä ole miellyttävää enään asiointi, kiukun kanssa ulos. Alasajo on tapahtunut totaalisesti. Ehkäpä jostain käyriä löytyy kuinka paljon tämän floppi remontin jälkeen myynti on laskenut. Menetettyjä asiakkaita ette takaisin aivan kohtakaan tule saamaan. Tällä palstalla valittaminen ei mitään tietenkään auta, mutta muutakaan väylää ei tällä hetkellä löytynyt. Jostakin kyllä etsin asiakas palaute ketjun, Haminan päällikölle pitkä miinus. Toivotaan että Virojoki säästyy alasajolta , on kuitenkin ainoa kauppa siellä suunnalla.

    • Hermopetti

      Hiukka kiukkuisena asiakkaana suosittelen Haminan S-marketin pomoa lähtemään koulutus matkalle muiden kaupungien S-Marketteihin!! Jos yhtään on mitään osaamista, niin opikseen ottaa!! Uusi kauppa, miljoonia pistetty remonttiin, ja tuon näköistä on kaupassa!! niinkuin tänään. No, saattepahan asiakkaat siirtymään taatusti muualle.

      • Kebabrullahiiri

        Koulutusmatkalle on yhdyssana. Kuten diskopallonivel.


    • Tsipadippandaa

      Niin, kunpa Virojoen S-marketin remontti onnistuisi ja sinnekin saataisiin lihatiski. Mökkireissulla moottoritietä suoraan Virojoelle hetkessä hurautetaan ja S-markettiin ostoksille. Lidlin soisi perustavan liikkeensä myös rajan pintaan tuomaan toivottua kilpailua kylän ainoalle kaupalle S-marketille. Nuo boonusjutut ovat ihan hömppää, itsekin vuosia sitten orjallisesti kävin vain ja ainoastaan S-kaupoissa ja ABC huoltamoilla kunnes tajusin että hintoihin ne bonukset on lisätty, bensa halvempaa muilla asemilla ja hinnat kaupoissa esim. Lidlistä saa samalla rahalla paljon paljon enemmän.

    • Smaretköyhienkauppa

      Hyi hyi kuka köyhä pummi käy kaupassa alkakaaa kaikkki varkaiksi niinkuin minÖ AXAXAXAXAXaxxx LMNAOOO oadnaodsadkladhalkd S MAEKET ON PASKAA

    • Ökylismi

      Sinä se olet rikas ainakin, mitä ilmaisu ja kirjoitus taidostasi voi päätellä!! jäikö kaljat saamatta vai putsasiko vartija reppusi? Mikä pakko sinne on mennä, jos ei kauppa kerran miellytä. Vaihda sellaiseen mistä saat juomasi halvemmalla, sisäfilettä tuskin olet ollut ostamassa!!

    • Pilattukauppa

      Kyllä tässä kohtaa on mokattu ja pahasti. Valikoima pienentynyt, työntekijöitä liian vähän ja ne mitkä kassalla töissä eivät osaa eikä tiedä mitään. Asiakaspalvelu näillä aivan olematonta, ihan perusasia esimerkiksi on että asiakkaan ostama muovikassi avataan, tätäkään ei osata tehdä, hävettää näiden puolesta. Kuka on päällikkö tuolla S-marketissa? Ei ole nyt töitään tämäkään hoitanut. Tavaroita puuttuu paljon ja miten sotkuinen se kauppa on, pahveja hyllyillä, tavarat hyllyjen perällä jne. Eikö oikeasti kukaan johtotason ihminen huomaa miten huonolla tolalla on asiat nykyään. Parkkihalli aivan turhaan vei tavaroilta tilaa, edellinen halli oli aivan riittävä. Pitäisi tehdä jotain ja pian.

    • MxR

      Joo samaa mieltä valtaosan kanssa... aivan järkyttävä uudistus. Ahdas, ahdistava korkeine hyllyineen. Osastot jotenkin ihan epäloogisessa järjestyksessä. Ja teinit makaa yläparkin käytävällä energiajuomatölkkien keskellä.. ei helvetti. Ainut hyvä uudistus on itsepalvelukassat - ne nopeuttaa ulospääsyä. Saletkin nykyään mukavampia "marketteja" - ja se Kanuuna, kylläpä siitä tulikin viihtyisä kauppa. On tilaa ja avaruutta, ei tule ahtaanpaikan kammoa kun porteista menee sisälle.

      Ja mitä seurahuoneellekin on tapahtunut? Joku virolainen firma ollut tekemässä viimeisintä "remonttia" - aivan järkyttävän hutiloidun näköinen paikka. Tämäkö on tulos Ympyrän "myymisestä" kouvolaan?

      Joku tuossa ylempänä sanoi, että mentiin ajassa 20v taaksepäin. Ei. 20 vuotta sitten asiat oli mallillaan.

    • Alamäkisyvenee

      Miten voidaan nykyaikana suunnitellakkin tuollainen remontti!! Ahdas ja ahdistava, sitä tuli lopputulokseksi, piti tulla nykyaikainen market ja tuli sekatavara kauppa, mentiin -70luvulle. Ei vilahtele minun s-kortti Haminan ympyrässä enään. Eiköhän kuukausi raporteista ilmene miten kauppa käy tänä päivänä, jos niitä nyt joku osaa tulkita oikein. Pomolla olisi ollut kyllä aikaa puuttua asioihin, edes siisteyteen, mutta kun ei ole ammattitaitoa edes siihen, niin eiköhän olisi parasta siirtyä muihin tehtäviin, siis pomon esimiehillä pitäisi olla silmät päässä. Näin sitä pistetään miljoonat menemään, ja lopputulos täys floppi. Kaksi kauppaa teki täys remontin, ja tavallinen taatelin tallaajakin huomaa kumpi veti pisteet. Viime viikolla tuli telkusta hyvä ajankohtainen ohjelma jossa käsiteltiin Osuuskauppojen johtamis tapoja, korruptiota ja muita sekasotkuja löytyy pilvin pimein. Avasi silmät kyllä. Konsernissa yläkerta pamlaa ulkomaita myöten ja eletään kun elopellossa, alatasolla ei minkäänlaista osaamista siellä missä sitä pitäisi olla. Yläkertaan vaan palkataan lisää ja lisää rekrytoijia ja soppa senkun sakenee, näin toimii Osuuskauppa väki!!

    • Nahkatakki_Hirveä

      Minä käytän osuuskaupan palveluita siksi, että tykkään JOKA VUOSI käydä saarella joka sijaitsee Atlantin valtamerellä. Keskittämällä KAIKKI ostokset, autohuoltoa myöten osuuskauppaan, matkustan perheeni kanssa Gran Canarian aurinkoon, BONUSRAHOILLA. Mitä se vaatii: Kaikkien hankintojen keskittämistä 100% "vihreän kullan maahan".

      Esim joistakin apteeekkituotteista saa bonusta, autohuolloista, parturi/kampaamopalveluista, kodinkoneet, kukat ym puutarhatuotteet, ravintolaruokailut, silmälasihankinnat ymym.
      Jos pysähdymme Helsinkiin mennessä, niin AINA kuninkaatien ABC:llä, en ole muita paikkoja koskaan käyttänyt. Yhden lipsumisen sallin, muutaman kerran vuodessa: makkaraperunat puolen litran maidolla "sieltä", missä ne osataan valmistaa kunnolla.

      • ääsmarketboikotissa

        minä käytän kaikkia muita liikkeitä paitsi vihreää s kauppaa.. muut paljon halvempia säästetyillä rahoilla matkustan Thaimaahan pariksi kuukaudeksi . matkailehan sinä vaan kanarialle, siellä se muukin bonusväki on.


    • Tsipadippandaa

      Aikoinaan minä/me orjallisesti käytimme vain ja ainoastaan S-kauppoja sekä ABC huoltamoja boonusten vuoksi, kunnes järki voitti, ne boonuksethan on lisätty hintoihin, kyllähän ne rahaa tavallaan tuottavat vuoden lopussa mutta kun ne on maksettu ostoksissa jo korotetuissa hinnoissa. Tänä päivänä Lidlistä saa huomattavasti enemmän tavaraa samalla rahalla minkä ne maksaisivat muualla ja bensakin on edullisempaa muualla kuin ABC: llä. Pitkälle pääsee ostoksissa säästetyillä rahoilla.

    • Pitskulainen

      Taidan ottaa vihreän kortin osuusrahat pois, kun sillä on niin vähän nykyään käyttöä. Remonttistä ainoastaan isosta autotallista. Kaupassa valtavan kokoiset ostoskärrit jotka tukkivat ahtaat käytävät kun mummot ja papat kävelee hitaasti ja varmasti keskellä käytävää ettei ohi pääse. Toinen silloin harvoin kun nykyään enään käyn siellä niin siellä näkyy olevan jatkuvasti ja paljon -30% oranssisia alehintoja, mutta niidenkään vuoksi en enää viihdy koko kaupassa. Kanuunassa ja Lidilissä käy mieluimmin sekä Itäväylässä

    • Hillo4

      Moderni ihminen ei selviä edes kauppareissusta ilman haavoja. Eikös nämä uuden ajan terapeutit ja enkelihoitajat voisi parantaa tällaiset?

      • BMV_asiakas

        Niin ennen remonttia homma toimi paremmin , johtuen varmaan juurikin niistä kapeimmista kärreistä joista sentään pääsi ohi. Nyt kun on maidonostaja joka ei osaa päättää mitä maitoa tänään ostais hän pitää ovea auki ja leveä ostoskärri on varmasti oven ja viereisen hyllyrivin välissä jolloin ohi pyrkivät saavat odottaa maidonostajan tulevaa ostospäätöstä ennen kuin letka vetää taas. Nyt on modernille ihmisille tehty remontissa hidasteita. Ei siinä enkelihoitajia eikä terapeutteja tarvi, siinä tarvii remonttimiehiä ja uutta järkevämpää tilojen suunnittelua.
        Omat ostokseni ostan sieltä missä homma toimii, ja tämä kauppa ei kuulu niihin.


      • Opistoupseeri
        BMV_asiakas kirjoitti:

        Niin ennen remonttia homma toimi paremmin , johtuen varmaan juurikin niistä kapeimmista kärreistä joista sentään pääsi ohi. Nyt kun on maidonostaja joka ei osaa päättää mitä maitoa tänään ostais hän pitää ovea auki ja leveä ostoskärri on varmasti oven ja viereisen hyllyrivin välissä jolloin ohi pyrkivät saavat odottaa maidonostajan tulevaa ostospäätöstä ennen kuin letka vetää taas. Nyt on modernille ihmisille tehty remontissa hidasteita. Ei siinä enkelihoitajia eikä terapeutteja tarvi, siinä tarvii remonttimiehiä ja uutta järkevämpää tilojen suunnittelua.
        Omat ostokseni ostan sieltä missä homma toimii, ja tämä kauppa ei kuulu niihin.

        Miksi sinne ääs markettiin pitää sit tunkea jos noin vaikeaa on..


    • Heka22

      Minäkin käyn Kanuunassa ainoastaan tosi hyviä tarjouksia ostamassa, kaikki muut ostan Ympyrästä.
      Hyvässä järjestyksessä on.

      • Rossolainen

        Ei näytä kouvola-johtoista osuuskauppaa kiinnostavan tippaakaan kuinka surkea Haminan nykyinen S-Marketti on. Parkkitilaa kyllä löytyy niin ylhäältä kuin alhaalta, asiakkaat vaan ovat suurelta osin siirtyneet Kanuunaan. Kanuunan uudistetut tilat ovat erittäin hyvät ja selkeät, tavaravalikoima erittäin hyvä. Lisäksi Kanuunan henkilökunta on palvelualtista.
        Erinomaisen tyhmä temppu oli Rosson lopettaminen, onhan Haminan ravintolatarjonta jo muutoinkin vähintäänkin niukka. Ennen tuli kohtalaisen usein käytyä töiden jälkeen syömässä Rossossa ja sen jälkeen saman katon alla ruokaostoksilla, nyt menevät nekin rahat muualle. Mutta eipä taida nykyinen kehitys juurikaan Kouvolan johtoa liikuttavan.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä Rosso takaisin. Sille ravintolalle löytyy hyvä paikkakin yläkerran kattoparkki pois ja rakentaa Rosso tilalle missä olisi myös kesäaikaan ulkoterassi.


    • Anonyymi

      Haminan Emotion se vasta on pohjanoteeraus, myyjät ei tiedä mitään. Etsin AHA-kuorintaa sieltä ja myyjä ei tiennyt mitä se on. Hohhoijaa taas.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe