Joskus kun katselee kaupungilla rakastuneita pareja missä tahansa niin ajattelee mielessään sitä että,tuo nainen/mies on löytänyt itselleen kumppanin sellaisen ihanan ja sopivan. Ajattelee että siinäpä on käynyt tuuri,minulla sellaista tuuria ei ole. En tiedä sellaista miestä joka olisi minulle sopiva ja kyse ei ole todellakaan siitä että ajattelisin olevani jotenkin kaiken yläpuolella tai alapuolella vaan yksinkertaisesti kyse on vain puhtaasta tuurittomuudesta. Kun kuitenkin halut ja toiveet pitäisi käydä jotenkuten yksiin.
Ikävä onni
4
361
Vastaukset
- Alitajuista
Sopiviaon liikaakin mutta se jota rakastan on juuri se epäsopiva. Se jonka kanssa mikään ei toimi.
Miksi se onkin niin että ympärillä muiden kanssa sujuu loistavasti mutta juuri hänen kanssa aivan mahdotonta. Rakastunko tahallaan sellaisiin jotta ei tarvitse olla suhteessa ?- Oottekselöytäneetjo
Mä en tiedä vaikea sanoa. Ehkä sellainen joka on mahdotonta niin siitä on vain jollain tapaa päästettävä irti jotta voi rakentaa jotakin uutta eikä jäädä jumittamaan.
- rakkaanlöytänyt
Tuollaiset ihmiset voivat olla vain niille pareille katkeria. ITse olen kokenut kun mieheni kanssa jota rakastan paljon, niin on näitä katkeria vanhoja poikia tai vanhoja piikoja jotka eivät kestä meidän onnea. Toivottavasti sinä et heille onnellisille kosta sitä mitä et koskaan ole saanut kokea. On elämän rikkaus kun on rakkaan löytänyt vierelle. Häntä rakastan ylikaiken hänen kanssa vanhenen ja olen onnellinen. Katkera mies joka on katkera onnellisille pareille ei koskaan voi löytää naista. Koska naiset karttavat katkeroitunutta miestä
- Oottekstelöytänytjo
Niin sulle jollekkin tuli sitten ensimmäiseksi mieleen katkeruus tästä aloituksesta? Asia harvinaisen selvä. Itse en kyllä viettäisi sekuntiakaan tälläisellä palstalla jos mulla olisi joku ihminen jota rakastaisin,mutta olen siinä ihan samaa mieltä rakkaus on rikkaus jos sellaisen löytää. Katkerista miehistä en tiedä mutta aina voi kehittyä elämässään ja koettaa päästä siitä katkeruudesta eroon jos se haittaa elämää. Itse en ole millään tavoin katkera mistään,miksi olisin. Kiva et olet kuitenkin löytänyt sen rakkautesi ja toivon teille elämän kestävää sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515