Taas kerran oli juttua, miten teinit olivat pahoinpidelleet pientä sulosta siiliä, joka oli jostain syystä heränny talvihorroksestaan :((
Oon kuullu että tässäkin kaupungissa on sitä tapahtunut.
En ymmärrä mitenkään, että miten kukaan voi tehdä jotain noin kamalaa :((
Yrittäkää vanhemmat kasvattaa lapsenne kunnioittamaan kaikkia eläviä olentoja. Ihminen voi olla todella julma :(
Ei vaan ymmärrä :(
96
1491
Vastaukset
Kamala juttu!😞
Nii on :(
Tampereella oli nyt tää tuore tapaus sattunu.
Mä kyllä haluaisin kysyä tollasilta pahoinpitelijöiltä, että mitä niitte päässä oikeen liikkuu..tinttu-liina kirjoitti:
Nii on :(
Tampereella oli nyt tää tuore tapaus sattunu.
Mä kyllä haluaisin kysyä tollasilta pahoinpitelijöiltä, että mitä niitte päässä oikeen liikkuu..Kai se kotoa lähtee, ettei ole opetettu mitään.. Ja tuollaista, jotka kiusaa eläimiä, saattaa tulla vaikka psykopaatteja aikuisena..
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Kai se kotoa lähtee, ettei ole opetettu mitään.. Ja tuollaista, jotka kiusaa eläimiä, saattaa tulla vaikka psykopaatteja aikuisena..
Mä jotenki aattelisin nii, että jos kotona vanhemmat ovat eläin/luontoystävällisiä ja se näkyy selkeesti, niin se jatkuu usein myös muksuissa. :)
Toisaalta voi taas vanhemmat olla vaikka kuinka hyvät vanhemmat, niin aina ne tenavat saattaa mennä huonoille teille...tinttu-liina kirjoitti:
Mä jotenki aattelisin nii, että jos kotona vanhemmat ovat eläin/luontoystävällisiä ja se näkyy selkeesti, niin se jatkuu usein myös muksuissa. :)
Toisaalta voi taas vanhemmat olla vaikka kuinka hyvät vanhemmat, niin aina ne tenavat saattaa mennä huonoille teille...Aika pipipää pitää olla, jos ei ymmärrä tai välitä että eläinkin tuntee kipua...
Aika pipipää pitää olla, jos ei ymmärrä tai välitä että eläinkin tuntee kipua...
Varmasti sen tietävät, että kipua aiheuttavat, mutta eivät välitä :/
Ku mä saisin käsiini tollasen hyypiön, niin muistais loppuelämänsä :/tinttu-liina kirjoitti:
Varmasti sen tietävät, että kipua aiheuttavat, mutta eivät välitä :/
Ku mä saisin käsiini tollasen hyypiön, niin muistais loppuelämänsä :/Kunnolla piiskaa tuollaiset mukulat tarvitsisivat..
Mä oon iloinen siitä, että oon itse kasvanut sellaiseksi, että rakastan luontoa ja kaikkia siellä eläviä eläimiä. Muksuna astuin vahingossa kimalaisen päälle ja mä järjestin sille hautajaiset. :))
No ei minullekaan tulisi mieleenkään pahoinpidellä eläimiä.. Siilit on kivoja otuksia.😘
No ei minullekaan tulisi mieleenkään pahoinpidellä eläimiä.. Siilit on kivoja otuksia.😘
Ei ikimaailmassa sitä vois semmosta tehdä :(
tinttu-liina kirjoitti:
Ei ikimaailmassa sitä vois semmosta tehdä :(
Lapsena meillä oli kotikotona usein siilejä, niiden touhua oli mukava seurata kesäisin. Muistan kun kerran grillattiin katoksen alla sateella, niin siili kömpi esiin varaston alta, oli meidän jaloissa kesynä ja halusi ruokaa..😊
Lapsena meillä oli kotikotona usein siilejä, niiden touhua oli mukava seurata kesäisin. Muistan kun kerran grillattiin katoksen alla sateella, niin siili kömpi esiin varaston alta, oli meidän jaloissa kesynä ja halusi ruokaa..😊
:)
Mä näin..jos oikeen muistan, nii viime kesänä vaan yhden ainoan siilin..Ennen niitä oli 5-6 aina pyörimässä ruokalautasen luona.
Näin talvella on mukava seurata lintulaudan ruokapoppoota :)tinttu-liina kirjoitti:
:)
Mä näin..jos oikeen muistan, nii viime kesänä vaan yhden ainoan siilin..Ennen niitä oli 5-6 aina pyörimässä ruokalautasen luona.
Näin talvella on mukava seurata lintulaudan ruokapoppoota :)On ne linnutkin mukavia.😊 Kerrostalossa en voi ruokkia lintuja, mutta ulkoillessa täällä näkee välillä oravia.❤
On ne linnutkin mukavia.😊 Kerrostalossa en voi ruokkia lintuja, mutta ulkoillessa täällä näkee välillä oravia.❤
Oravat on kans nii sulosia vipeltäjiä <3
tinttu-liina kirjoitti:
Oravat on kans nii sulosia vipeltäjiä <3
On ne, virkeän vikkeliä..❤
- TämäOnTosiasia
Joissain kulttuureissa eläimillä ei ole mitään oikeuksia, eikä niiden ajatella tuntevan kipua. Kestää useampi sukupolvi ennen kuin nämä käsitykset muuttuvat kotimaataan vaihtaneilla suvuilla.
Sais kyllä muuttua heti :[
Ihan hullua kenenkään ajatella, etteikö jokainen elävä olento tunne kipua.
Mä sitten niin inhoan pakkasta ja talvea!!! :// Järkihän tässä jäätyy lopullisesti! :[
Onneks en asu ainkaa ihan pohjoisessa..Mä en tajua miten kukaan voi asua siellä..No mä peesaan et ei kyl hotsittais lähtee rantsuun sit tippaakaan... En mä viittis vaik gimmat pelais siel bosat paljaana lentistä...
artagnan kirjoitti:
No mä peesaan et ei kyl hotsittais lähtee rantsuun sit tippaakaan... En mä viittis vaik gimmat pelais siel bosat paljaana lentistä...
Ööööööhhh... :))))) Miten mun ny vaikee uskoa tuota ;)
Huomio Vanha tätsykkä ja Kittie! Tätsykkäki heittää hetkeks säädyllisyydet pois ja lähetääs käymään pelaamassa yks peli tuol rannalla... ja ilman vaatteita ;)))))))- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Huomio Vanha tätsykkä ja Kittie! Tätsykkäki heittää hetkeks säädyllisyydet pois ja lähetääs käymään pelaamassa yks peli tuol rannalla... ja ilman vaatteita ;)))))))Ilmoittakaa toki jos on tarvetta pisteidenlaskijalle, tsemppaavalle yleisölle, erotuomarille tms. Olen käytettävissä em. toimiin, pakkanen ei ole este;)
talvisia_mietteitä kirjoitti:
Ilmoittakaa toki jos on tarvetta pisteidenlaskijalle, tsemppaavalle yleisölle, erotuomarille tms. Olen käytettävissä em. toimiin, pakkanen ei ole este;)
Hah :))) Siel taitais tulla aikamoinen ryntäys, ku tieto leviäis. Puskat olis ihan täynnä ;))
Tämmönen vilukinttu ku oon, nii siel ehkä tarvittais joku joka kantaa "jääpuikon" pois rannalta :]tinttu-liina kirjoitti:
Huomio Vanha tätsykkä ja Kittie! Tätsykkäki heittää hetkeks säädyllisyydet pois ja lähetääs käymään pelaamassa yks peli tuol rannalla... ja ilman vaatteita ;)))))))No mä oon ny vaan realisti. Katos ku hän ketä mä halulla tsiigailisin, ei sit kuiteskaan viittis vaivautuu tällasil keleil... ;)
artagnan kirjoitti:
No mä oon ny vaan realisti. Katos ku hän ketä mä halulla tsiigailisin, ei sit kuiteskaan viittis vaivautuu tällasil keleil... ;)
Jää vaan pois..mut älä kadu jälkeenpäin :))) Mä katos saan kyllä tätin mukaan, ku oikeen nätisti pyydän ;)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Jää vaan pois..mut älä kadu jälkeenpäin :))) Mä katos saan kyllä tätin mukaan, ku oikeen nätisti pyydän ;)))))
Nii..jäi tärkee pois, että mä lahjon tätsykän irtokarkeilla ym. mukavalla jutulla ;)
Haha, mua on NIIN turha yrittää lahjoa :)) Siis mulla ei yksinkertaisesti mielenkiinto riitä miehiin, rantalentikseen tai irtokarkkeihin. Tai no joo, toisinaan kaivan mun käsilaukusta uskovaisten pastillin, mutta VAIN toooooooooooooooooooosi harvoin!!! Enkä muuten luovu mun ruskeista sukkiksista ja laamapaidasta edes kesähelteillä. Ymmärrätte varmasti mun näkemykset sitten, kun olette itse 57-vuotiaita ja ihan supervanhoja...
SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:
Haha, mua on NIIN turha yrittää lahjoa :)) Siis mulla ei yksinkertaisesti mielenkiinto riitä miehiin, rantalentikseen tai irtokarkkeihin. Tai no joo, toisinaan kaivan mun käsilaukusta uskovaisten pastillin, mutta VAIN toooooooooooooooooooosi harvoin!!! Enkä muuten luovu mun ruskeista sukkiksista ja laamapaidasta edes kesähelteillä. Ymmärrätte varmasti mun näkemykset sitten, kun olette itse 57-vuotiaita ja ihan supervanhoja...
:))) Hitsi..mä unohin kokonaan, että tätillä on varmaan ikänsä puolesta riesana reumatismi ja suonikojut, nii eihän sillon kannata itteensä kylmälle altistaa ;))
Mut..täytyy kyllä se viel sanoa, etten ois ikinä uskonu, että Artsi käy kuumana ikäihmiseen.. ;)))- satunnainen_kävijä
tinttu-liina kirjoitti:
:))) Hitsi..mä unohin kokonaan, että tätillä on varmaan ikänsä puolesta riesana reumatismi ja suonikojut, nii eihän sillon kannata itteensä kylmälle altistaa ;))
Mut..täytyy kyllä se viel sanoa, etten ois ikinä uskonu, että Artsi käy kuumana ikäihmiseen.. ;)))Eletään 2000-lukua, kuka ikäeroon enää katsoo? Loukkaavaa vetää suonikohjut esiin, voi olla herkkä paikka jos on vaivana.
- hankihuumorintaju
satunnainen_kävijä kirjoitti:
Eletään 2000-lukua, kuka ikäeroon enää katsoo? Loukkaavaa vetää suonikohjut esiin, voi olla herkkä paikka jos on vaivana.
Tunnistat läpänheiton kun näet.
tinttu-liina kirjoitti:
No jos mä kuiteski tuun piteleen pyyhkeit. Voitte sit vaihtaa kledjut ilman et joku tsiigailee... ;)
Sä sit elät niinku vaihdevuosii eiks nii? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Mut..täytyy kyllä se viel sanoa, etten ois ikinä uskonu, että Artsi käy kuumana ikäihmiseen.. ;)))No tota mä oon itseki funtsinu et mites täs näin pääs käymään? Kai se sit merkkas ku tätsy heitti kroppansa spagaatist käsiseisontaan et ruskeet sukkikset vaan vilahti. Mä en kyl muuta syytä äkkiseltään hokaa... ;)
artagnan kirjoitti:
No jos mä kuiteski tuun piteleen pyyhkeit. Voitte sit vaihtaa kledjut ilman et joku tsiigailee... ;)
Tais tyssätä koko reissu :[
Vanhan tätin paukkukinttujakaan ei viitti huonontaa.. :)artagnan kirjoitti:
No tota mä oon itseki funtsinu et mites täs näin pääs käymään? Kai se sit merkkas ku tätsy heitti kroppansa spagaatist käsiseisontaan et ruskeet sukkikset vaan vilahti. Mä en kyl muuta syytä äkkiseltään hokaa... ;)
:)) Olikos tätillä oikee mummovillakalsarit siel alla? ;)))
Noo.. onhan se mukavaa, että tuollasille ikääntyneillekki löytyy nuorta seuraa. Voi tätiki tuntea ittensä taas nuoreksi ;))artagnan kirjoitti:
Sä sit elät niinku vaihdevuosii eiks nii? ;)
Sit ku huomaat, että välillä lentää ruskeet sukkikset ja villahousut mäkeen, niin vaihtarit on päällä ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Tais tyssätä koko reissu :[
Vanhan tätin paukkukinttujakaan ei viitti huonontaa.. :)No täytyy sit roudata hänet pulkkamäkeen happee saamaan. Tarvii vaan olla ja istuu ku mä vedän daamii mukanain... :)
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Olikos tätillä oikee mummovillakalsarit siel alla? ;)))
Noo.. onhan se mukavaa, että tuollasille ikääntyneillekki löytyy nuorta seuraa. Voi tätiki tuntea ittensä taas nuoreksi ;))No mä oon sit sillai snadisti niinku Liimataisen Tommi. Se on vaan eroo et mä kyl veisin tätsyn oitis vihille jos hän näyttäis yhtään vihreetä valoo. Faijaki meinas et kandee olla sitkee... :)
artagnan kirjoitti:
No mä oon sit sillai snadisti niinku Liimataisen Tommi. Se on vaan eroo et mä kyl veisin tätsyn oitis vihille jos hän näyttäis yhtään vihreetä valoo. Faijaki meinas et kandee olla sitkee... :)
Sun tätsys on vaa vielä..vaikka vanha onkin, niin kuiteski viel kummatki kintut maan päällä :P
- talvisia_mietteitä
Suupieliä rupeaa väkisin nykimään, mieluusti jopa ääneen nauraisin. Olet nuori neito melkoinen sanaseppo, hyvän tuulen tuoja:)
- talvisia_mietteitä
Lisäyksenä, jokusen vuoden päästä itsekkin 'supervanha';)
- Alfaurosvaihtuu
Suupieliä rupeaa väkisin nykimään, mieluusti jopa ääneen nauraisin. Olet nuori neito melkoinen sanaseppo, hyvän tuulen tuoja:)
Vaari mielistelyn kautta hameen alle! :D :D
- evoluution_sanelemaa
Alfaurosvaihtuu kirjoitti:
Vaari mielistelyn kautta hameen alle! :D :D
Normi toiminnoilla varustettu mies yrittää saada parhaiten pakattua tavaraa, nuorta, kaunista & lahjakasta.
evoluution_sanelemaa kirjoitti:
Normi toiminnoilla varustettu mies yrittää saada parhaiten pakattua tavaraa, nuorta, kaunista & lahjakasta.
Hohhoijaa..Ihan niinku mä olisin lukenu täältä joskus aiemminki tätä samaa..oikeestaan jo montakin kertaa.
Yrittäkää ihmeessä, mutta älkää pitkästykö..tinttu-liina kirjoitti:
Hohhoijaa..Ihan niinku mä olisin lukenu täältä joskus aiemminki tätä samaa..oikeestaan jo montakin kertaa.
Yrittäkää ihmeessä, mutta älkää pitkästykö..Niinpä, siis ketä oikeasti kiinnostaa. Miehillä on muutenkin todella rajoittunut tunneäly. Hmmm, ehkä ameebaan verrattava osuu melko lähelle... :))
- talvisia_mietteitä
evoluution_sanelemaa kirjoitti:
Tämmöinen normitoiminnoilla varustettu 'vaari' arvostaa naisessa samanhenkisyyttä, kypsyyttä ja yleensä ottaen kumppanuutta. Parikymppinen neito käy tyttärestä, täällä keskusteluseurasta korkeintaan. Apinan tasolta hivenen kehittyneenä tässä vaan puhun.
- Sivusta_seurannut
Tämmöinen normitoiminnoilla varustettu 'vaari' arvostaa naisessa samanhenkisyyttä, kypsyyttä ja yleensä ottaen kumppanuutta. Parikymppinen neito käy tyttärestä, täällä keskusteluseurasta korkeintaan. Apinan tasolta hivenen kehittyneenä tässä vaan puhun.
Tärkeä asia ihmiselle on omistaa moraali.
Jälkeläisensä ikäisen himoaminen ei anna hyvää miellyttävää kuvaa, joten arvostan! - Sun_flower
Sussa on tiettyä rehtiyttä ja suoraselkäisyyttä.
Mun sydän oli murtua muutama vuosi sitten, kun Marius-kirahvi lopetettiin tanskalaisessa eläintarhassa. Zapashnyn veljekset olisivat tahtoneet pelastaa sen hengen ja siirtää sen Moskovaan, mutta siihen ei suostuttu...
Eläimiin kohdistuvaa julmuutta on niin monenlaista. Melkein pahinta se on silloin, kun säädökset ja byrokratia tappavat inhimillisyyden ja terveen järjen...Googletin äsken tuon jutun..En voinu ees lukea kokonaan :((((
Toinen kurja juttu oli silloinsen Dalton-nimisen alpakan lopetus :((( Mä meinasin ihan kuolla suruun silloin :((
Oli niin suloinen pörröpää ♡♡On se kuule vanha täti vaan hienoa, että meillä on sydän paikallaan! ♡
Kurjia kohtaloita jotka surettavat, mutta on suuri asia tuntea, kuin että olisi kylmä ja tunteeton.- talvisia_mietteitä
Noh, viisaus asustaa monesti vanhemmassa väessä, naisissa erityisesti. Kun järki loppuu, alkavat periaatteet. Tätä kait pitäisi koittaa itse kunkin välttää.
Noh, viisaus asustaa monesti vanhemmassa väessä, naisissa erityisesti. Kun järki loppuu, alkavat periaatteet. Tätä kait pitäisi koittaa itse kunkin välttää.
Me naiset vaa ollaan niiiii upeita ;)) Ootte te miehetki..mut ei kaikki :]
tinttu-liina kirjoitti:
No ei ole kyl kaikki naisetkaa...( täyty ny vähä oikasta)
- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Toki te olette upeita, yhdyn mielipiteeseesi:)
Toki te olette upeita, yhdyn mielipiteeseesi:)
No ihan oikeesti..Mun mielestä naiset on miehiä hankalampi sukupuoli. Feministit pyörtyy nyt, mut mikään ei ole niin ilkeä ku nainen..ja varsinkin nainen naiselle...
No tota... Mä kyl veikkaan et jäis viimeiseks kerraks ku herättäis noi daijut muutamii kertoi napakal potkul ahteriin...
- TosirealistiKokkolan
Kaikki luonnoneläimet on jätettävä rauhaan. Ihminen EI OLE luontoeläinten ruokkija. Ei muuttolintujen "kokki" talvella - Suomessa. Siilien ruokinta on sairasta rääkkäystä. Siili on keliaakikko, joten kaikki maitotuotteet ovat sille myrkkyä.
Naurettava juttu oli Keskipohjanmaa-lehdessä Suntin sorsista, jossa eräs "pullamössö"-sälli, muka lintuasiantuntija/-harrastaja ruokki sorsia ranskanpullilla. Eikö sälli ymmärrä ja usko käskyäni jo vuosikymmenten takaa: Sorsat ovat muuttolintuja, joten niitä ei saa ruokita. Paisuva pullamössö tukkii sorsan suoliston, ja "suolistosolmun- tukkeuman" saanut eläin lentää merelle kuolemaan. Saa..na että haluaisin tavata tuon lintujentappajan, Marko Pohjoismäen henkilökohtaisesti, niin loppuisi sorsien kiusaaminen - tappaminen kerralla, hah hah haaa!!!...No eläinlääkärin mukaan siilit tarvii syksyisin ihmisten apua, että saavat tarpeeksi ruokaa, että selviävät talven yli.
tinttu-liina kirjoitti:
No eläinlääkärin mukaan siilit tarvii syksyisin ihmisten apua, että saavat tarpeeksi ruokaa, että selviävät talven yli.
Tota mä oon joskus funtsinu et koukuttuuko noi sit tohon ruokkimiseen? Toi pullan syöttäminen on kyl vihonviimeinen jutska ainaski pesintäaikaan...
artagnan kirjoitti:
Tota mä oon joskus funtsinu et koukuttuuko noi sit tohon ruokkimiseen? Toi pullan syöttäminen on kyl vihonviimeinen jutska ainaski pesintäaikaan...
No tuota sorsien ruokintaa en tajua..eikä ainakaa millään epäterveellisellä, mut siilit on eri asia. Ne ei useinkaa syksyisin tahdo löytää tarpeeks ruokaa, että ne jaksaa horrostaa talven yli.
Noitte muuttolintujen ruokintaa kyl kyseenalaistan..tinttu-liina kirjoitti:
No tuota sorsien ruokintaa en tajua..eikä ainakaa millään epäterveellisellä, mut siilit on eri asia. Ne ei useinkaa syksyisin tahdo löytää tarpeeks ruokaa, että ne jaksaa horrostaa talven yli.
Noitte muuttolintujen ruokintaa kyl kyseenalaistan..No ton pullan ravintoarvo on kyl tasan nolla. Noiden siilien keissin mä kyl tajuun ku huolehditaan vaan et safka ei oo mitä sattuu...
artagnan kirjoitti:
No ton pullan ravintoarvo on kyl tasan nolla. Noiden siilien keissin mä kyl tajuun ku huolehditaan vaan et safka ei oo mitä sattuu...
Juu, ei saa olla mitä vaan. Ne jotka ruokkii, nii kannattaa googlettaa oikea ravinto.
- TosirealistiKokkolan
Korjaan..."ruokkia" ei ruokita...
- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Juu, ei saa olla mitä vaan. Ne jotka ruokkii, nii kannattaa googlettaa oikea ravinto.
Kissanruoka lienee soveliasta siileille, toki vain 'purkkiruoka'.
Kissanruoka lienee soveliasta siileille, toki vain 'purkkiruoka'.
Joo..kattien ruoat niinku just toi märkäruoka ja naksut, ku laittaa vettä vähän sekaan.
- TosirealistiKokkolan
Turvat kiinni ja selittelyt seis. Ettekö te per..leet jo usko Tosirealistin tietämystä ja hänen viisauksiaan luonnosta ja KAIKESTA, hah...
Eikö ole järkkyä semmonen, että tunnet jonkun ihmisen ja vasta jälkeenpäin tajuat minkälainen paska se oikeesti onkaan.. :[
Ihan sama onko kumppani, kaveri tai joku läheisempi. Sitä kyllä miettii, että miksei sitä heti tajua..
Tuli täs mietittyä taakse jäänyttä elämää. Monenmoista kusipäätä on eksyny tielle. Onneks ovat jääneet taakse.
Onko teillä samanmoisia kokemuksia? :)No koulukiusaajat olivat aika rasittavia.. Ja eka poikakaveri suuttui kun en yhtenä iltana voinut tavata.. Sitten haukkui että olen valehtelija ym.. Huoh..😐
No koulukiusaajat olivat aika rasittavia.. Ja eka poikakaveri suuttui kun en yhtenä iltana voinut tavata.. Sitten haukkui että olen valehtelija ym.. Huoh..😐
Nii..kyllä niitä urpoja piisaa.
Jatkukos se juttu viel sen jälkeen?tinttu-liina kirjoitti:
Nii..kyllä niitä urpoja piisaa.
Jatkukos se juttu viel sen jälkeen?Ei jatkunut, en voinut olla sellaisen kanssa jolla ooi ihan väärä kuva minusta.. Olin toki surullinen, kun tyyppi oli ihan erilainen käytökseltään yhtäkkiä ja syyttä..😐
Ei jatkunut, en voinut olla sellaisen kanssa jolla ooi ihan väärä kuva minusta.. Olin toki surullinen, kun tyyppi oli ihan erilainen käytökseltään yhtäkkiä ja syyttä..😐
No hyvä ku tuli ajoissa esiin tuokin asia.
Ja hyvä noin, ku muutenhan sulla ei olis nyt nii hyvää ;)Kittie-chihu-81 kirjoitti:
No koulukiusaajat olivat aika rasittavia.. Ja eka poikakaveri suuttui kun en yhtenä iltana voinut tavata.. Sitten haukkui että olen valehtelija ym.. Huoh..😐
Mites se tollasii? Sä ku oot kuiteski tuollainen suht suorapuheinen mimmi... :) Olisit vetaissut sällii avokämmenel lättyyn. No tsoukil mä vaan... ;)
No ei kyl oo kokemuksii tollasesta. Onkos se sit sillai et te mimmit ootte herkempiiki huomaamaan kaikkee? Mä vaan funtsin ku on noi systerit ja sit toi tätsy... Jutskat liikkuu nii eri sfääreis toisinaan...
artagnan kirjoitti:
Mites se tollasii? Sä ku oot kuiteski tuollainen suht suorapuheinen mimmi... :) Olisit vetaissut sällii avokämmenel lättyyn. No tsoukil mä vaan... ;)
No mun mielestä jos on täysi uuno, nii saa vaikka vetästäkki päin pläsiä. Ei se kuitenkaa tarkota että ois joku hirveen väkivaltainen ihminen...Tarpeeks joku oikeen ärsyttää, niin ihan kuka vaan voi vetästä.
artagnan kirjoitti:
No ei kyl oo kokemuksii tollasesta. Onkos se sit sillai et te mimmit ootte herkempiiki huomaamaan kaikkee? Mä vaan funtsin ku on noi systerit ja sit toi tätsy... Jutskat liikkuu nii eri sfääreis toisinaan...
No sulla on käyny sit hyvä mäihä, ettei ole sattunu piiriin ketään selkäänpuukottajaa tai muuten ****** ihmistä.
artagnan kirjoitti:
Kai sillä viirasi jotenkin päästä? En edelleenkään tiedä mikä hänelle tuli.. Olin silloin parikymppinen, ujo ja koulukiusaamisesta kärsinyt. Joten oli aika shokki, sekä surullinen juttu että eka poikaystävä oli tuollainen..😞
- talvisia_mietteitä
Iskänä olen koittanut rohkaista tyttäriä tuomaan poikia näytille, sekä semmoiseen avoimuuteen. Itsensä kun rikkoo nuorena seurustelusuhteessa jäljet muistaa lopun ikää. Kokemuksella tästä puhun.
- talvisia_mietteitä
Noh, miksei? Siinäpä on varsin oivallinen kysymys. Kai sitä mieluusti uskoo kumppanistaan hyvää, selvät merkit sivuuttaa kunnes tulee viimeinen niitti. Sinisilmäisyyttä kaiketi:)
Iskänä olen koittanut rohkaista tyttäriä tuomaan poikia näytille, sekä semmoiseen avoimuuteen. Itsensä kun rikkoo nuorena seurustelusuhteessa jäljet muistaa lopun ikää. Kokemuksella tästä puhun.
En tiiä kelle vastasit, mut täytyy aatella sillai myös, että vaikka joku suhde olis menny persielleen, niin siitäkin on myös sit oppinu jotain.
Mä mietin just, että oisinko just tämmönen ihminen ilman niitä monia kokemuksia...- Sun_flower
Jätkät osaa vedättämisen taidon. Ei ole vaikeuksia valehdella suut ja silmät täyteen ja pelata härskisti tunteilla.
- päivänparasvitsi
'Voit voittaa 50 euron superlahjakortin'. Onpa siinä superlahjakorttien superlahjakortti :DDD #kuolee#nauruun
- hyöyök
Siilit on roskaeläimiä kuten rotatkin, levittää ties mitä tauteja.
- Siiri.Sipinen
SIILI ON RAUHOITETTU ELÄIN! Joten kyseiset nuoret pitäisi ilmoittaa poliisille.
Mahatma Gandhin sanoin: ”Kansakunnan suuruuden ja moraalisen kehittyneisyyden määrittää se, kuinka se kohtelee eläimiään.”Toivottavasti ne saatiin kiinni.
Kyllä oikeasti tulee mietittyä, että minkälainen se ihminen oikeasti on, joka pystyy kylmästi satuttaa pientä eläintä... :(
Ihan älytöntä kiusata siiliä
- EläinystäväKokkola
Siilit on ihania otuksia.😊
Etkö sinä saa..nan kakara jo usko, että lopetat tuon paskanjauhannan heti. Sinä perr..le höpiset täällä keskellä talvea siilistä, joka on talvihorroksessa. Siili on petoeläin ja tappaa kaiken elollisen kun kiinni saa, mm pikkulintujen poikaset.
Siilin pääruokaa ovat madot, hyönteiset ja etanat, joten siilille ei saa syöttää mitään, jota ihminen syö. Ei ole ihmekään, että siilipopulaatio on romahtanut, kun ihmiset syöttävät sille myrkyllistä paskaa, esim maitotuotteita. Joten nyt taas kerran: Turvat kiinni tästä aiheesta. Onko selvä, hah!!!... EläinystäväKokkola kirjoitti:
Etkö sinä saa..nan kakara jo usko, että lopetat tuon paskanjauhannan heti. Sinä perr..le höpiset täällä keskellä talvea siilistä, joka on talvihorroksessa. Siili on petoeläin ja tappaa kaiken elollisen kun kiinni saa, mm pikkulintujen poikaset.
Siilin pääruokaa ovat madot, hyönteiset ja etanat, joten siilille ei saa syöttää mitään, jota ihminen syö. Ei ole ihmekään, että siilipopulaatio on romahtanut, kun ihmiset syöttävät sille myrkyllistä paskaa, esim maitotuotteita. Joten nyt taas kerran: Turvat kiinni tästä aiheesta. Onko selvä, hah!!!...Etkö hemmetti soikoon tajua että sinua ei kukaan kaivannut tähän ketjuun tai palstallekaan! Joten turpa kiinni vanha ukko, onko selvä!
- Sun_flower
Siili säilyi onneksi hengissä ja hoidettiin kuntoon. Rikkoutunut hammaskin kai korjattiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822