Tää maa on mun.

MunMaa

Olen löytänyt mun maan.

https://youtu.be/TvmEfirB3WU

28

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväbiisi

      Mahtavaa Lerppa! Vielä kun sinusta häipyisi se katkeruus, niin kaikki olisi hyvin. Thaimaahan et tule koskaan pääsemään.

      • 365x

        Mukava tämä meidän kolmen matkailupalsta.

        35 ja minä, sekä Vuodesta 2010 avustajanaan itsensä peppukärpänen.

        Tuo ylläoleva katkeruus on huopaisaa, kun päivittäin itse jauhaa minun ja kolmevitosen elämästä mitä ihmeellisimpiä tarinoita päätellen bablaansa selittäen itse olevansa kaikkea tavallisen duunarin ja vapaamuurarin väliltä omaisuutensa heilahdellen kesälomarahoista miljooniin.

        Esittää vedonlyöntiballeroisia luikkien puskiin ja vaatii edustamieni ravintoloiden nimiä saadakseen oireilla lisää.

        On erityisasiantuntija kaikessa, liiketoiminnassa ja urheilun joka osa-alueella, oikeastaan kaikessa mikä puheeksi tulee.

        Pattayan ykköspuheenaihehan on naiset, mutta hänelle ykkösmieliaihe on lerpatuksensa ohella vaimoni ammatti varsin erikoisin versioin.

        Täytyy hänelle antaa määrävälein uutta ajateltavaa, koska on jämähtänyt varsin kuivaan saman toistoon, joten kerron olevani aikamoinen kitaristi ja Aaltofani jonka johdosta tuo juutuupi tiedoksi, että jopa minun toimestani varsinkin yhdessä ravintolassamme voi nauttia tuon kaltaisesta tunnelmasta ja mulla on nahkarotsi päällä kun soitan kitaraani thaimaalaisille asiakkaillemme.

        Nyt pojan kanssa rr-radalle hänellä ollen ohjelmassa keilojen pujottelu eri vauhdeissa vastaohjaustekniikalla.

        Mukavaa palstamatkailua peppuselle joka eilen esitti tahtonsa pakaratienata kuussa kympin everybodyn ollen tervetullut.


      • 365x kirjoitti:

        Mukava tämä meidän kolmen matkailupalsta.

        35 ja minä, sekä Vuodesta 2010 avustajanaan itsensä peppukärpänen.

        Tuo ylläoleva katkeruus on huopaisaa, kun päivittäin itse jauhaa minun ja kolmevitosen elämästä mitä ihmeellisimpiä tarinoita päätellen bablaansa selittäen itse olevansa kaikkea tavallisen duunarin ja vapaamuurarin väliltä omaisuutensa heilahdellen kesälomarahoista miljooniin.

        Esittää vedonlyöntiballeroisia luikkien puskiin ja vaatii edustamieni ravintoloiden nimiä saadakseen oireilla lisää.

        On erityisasiantuntija kaikessa, liiketoiminnassa ja urheilun joka osa-alueella, oikeastaan kaikessa mikä puheeksi tulee.

        Pattayan ykköspuheenaihehan on naiset, mutta hänelle ykkösmieliaihe on lerpatuksensa ohella vaimoni ammatti varsin erikoisin versioin.

        Täytyy hänelle antaa määrävälein uutta ajateltavaa, koska on jämähtänyt varsin kuivaan saman toistoon, joten kerron olevani aikamoinen kitaristi ja Aaltofani jonka johdosta tuo juutuupi tiedoksi, että jopa minun toimestani varsinkin yhdessä ravintolassamme voi nauttia tuon kaltaisesta tunnelmasta ja mulla on nahkarotsi päällä kun soitan kitaraani thaimaalaisille asiakkaillemme.

        Nyt pojan kanssa rr-radalle hänellä ollen ohjelmassa keilojen pujottelu eri vauhdeissa vastaohjaustekniikalla.

        Mukavaa palstamatkailua peppuselle joka eilen esitti tahtonsa pakaratienata kuussa kympin everybodyn ollen tervetullut.

        Vastaohjausmies täälläkin innoissaan taas satuilee.

        Eikö se sun V8 Magazine ala olla yhtä puhki runkattu kuin ne vanhat Jallusikin? Noihin lehtiinhän sinun ajokokemuksesi sekä prätkistä että naisista perustuu.

        HD-Amerikka-konserninjohtaja opettaa roadracingiä harrastavaa poikaansa pujottelemaan keiloja? Enpä ole moista nähnyt muualla kuin autokoulussa, etkä ole sinäkään. Lisätään satukokoelmasi joukkoon tuokin.

        Mihis sulta unohtui nyt se Abu Dhabi ja vaihtui ratapyöräilyksi? Teidänhän piti olla koko tammikuu lomalla perheen kanssa. Tuossa kävi samaten nyt kuin lerpan "Vegasinmatkan" kanssa.

        Lerppa sanoi alunperin olevansa pikavisiitillä katsomassa raketin laukaisua, sitten hän lähtikin rakkaaseen Orlandoon, sieltä Vegasiin, jossa nautiskeli aamiaista keskiyöllä ja viestitteli ilman wifiä, sitten hän kertoi olevansa vielä pari viikkoa amerikoissa, kunnes parin päivän päästä kertoi olevansakin kotona. Tarinat muuttuu jatkuvasti.

        Ihmettelit lerppa, miksi joku on kiinnostunut "teidän" elämistä. Ei ne kiinnosta pätkän vertaa, mutta nuo jatkuvasti muuttuvat ja paisuvat satukertomuksesi omaisuudestasi, elämästäsi, töistäsi ja harrastuksista, ovat viihdyttäviä. Olet niin tyhmä että luulet jonkun uskovan vielä satuihisi.

        Olet näköjään luvannut toimittaa todisteet jollekin "Jarille" siitä että olet Chiang Maissa thain kanssa naimisissa asuva mieshenkilö. Laitahan tulemaan nyt sitten ne todisteet. Voin laittaa omat pallini peliin kanssa mukaan.


      • 365x
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Vastaohjausmies täälläkin innoissaan taas satuilee.

        Eikö se sun V8 Magazine ala olla yhtä puhki runkattu kuin ne vanhat Jallusikin? Noihin lehtiinhän sinun ajokokemuksesi sekä prätkistä että naisista perustuu.

        HD-Amerikka-konserninjohtaja opettaa roadracingiä harrastavaa poikaansa pujottelemaan keiloja? Enpä ole moista nähnyt muualla kuin autokoulussa, etkä ole sinäkään. Lisätään satukokoelmasi joukkoon tuokin.

        Mihis sulta unohtui nyt se Abu Dhabi ja vaihtui ratapyöräilyksi? Teidänhän piti olla koko tammikuu lomalla perheen kanssa. Tuossa kävi samaten nyt kuin lerpan "Vegasinmatkan" kanssa.

        Lerppa sanoi alunperin olevansa pikavisiitillä katsomassa raketin laukaisua, sitten hän lähtikin rakkaaseen Orlandoon, sieltä Vegasiin, jossa nautiskeli aamiaista keskiyöllä ja viestitteli ilman wifiä, sitten hän kertoi olevansa vielä pari viikkoa amerikoissa, kunnes parin päivän päästä kertoi olevansakin kotona. Tarinat muuttuu jatkuvasti.

        Ihmettelit lerppa, miksi joku on kiinnostunut "teidän" elämistä. Ei ne kiinnosta pätkän vertaa, mutta nuo jatkuvasti muuttuvat ja paisuvat satukertomuksesi omaisuudestasi, elämästäsi, töistäsi ja harrastuksista, ovat viihdyttäviä. Olet niin tyhmä että luulet jonkun uskovan vielä satuihisi.

        Olet näköjään luvannut toimittaa todisteet jollekin "Jarille" siitä että olet Chiang Maissa thain kanssa naimisissa asuva mieshenkilö. Laitahan tulemaan nyt sitten ne todisteet. Voin laittaa omat pallini peliin kanssa mukaan.

        Jaha että kiukuttelet myös tässä kirjoituksessa minulle.

        Kyllä opetan pujottelemaan keiloja, kerroppa miten häiritsee sinun elämääsi ?
        Uskon että 150 km/h ja keilaväli varsin tiheä, sinä kaadat keiloja,mutta poikani ei.
        Usko huvikses, kivempaa kuin uhkailu ja pullistelu palstalla ja hyödyllisempääkin.

        Olemme lomalla, mutta huomioimme myös lapsen koulunkäynnin.

        "Olet näköjään jollekin Jarille".....
        Jari pyysi todistamaan HÄNELLE ja olen luvannut todistaa HÄNELLE.
        En laita todisteita anonyymeille palstalaisille aijaten.

        Jaha että nyt sinunkin pallisi pelissä, kerroppa miten niiden syönti sitten havaitaan vai tahdotko muuttaa pallisi rahaksi.
        Jarille ehdotin pallien hinnaksi 50.000 mutta vastaus saamatta.

        Eilen tarjosit luksuslomaa ja vaikenit kun kerroin että voinminä sinulle pataan antaa ihan ilmaiseksikin.


      • 365x kirjoitti:

        Jaha että kiukuttelet myös tässä kirjoituksessa minulle.

        Kyllä opetan pujottelemaan keiloja, kerroppa miten häiritsee sinun elämääsi ?
        Uskon että 150 km/h ja keilaväli varsin tiheä, sinä kaadat keiloja,mutta poikani ei.
        Usko huvikses, kivempaa kuin uhkailu ja pullistelu palstalla ja hyödyllisempääkin.

        Olemme lomalla, mutta huomioimme myös lapsen koulunkäynnin.

        "Olet näköjään jollekin Jarille".....
        Jari pyysi todistamaan HÄNELLE ja olen luvannut todistaa HÄNELLE.
        En laita todisteita anonyymeille palstalaisille aijaten.

        Jaha että nyt sinunkin pallisi pelissä, kerroppa miten niiden syönti sitten havaitaan vai tahdotko muuttaa pallisi rahaksi.
        Jarille ehdotin pallien hinnaksi 50.000 mutta vastaus saamatta.

        Eilen tarjosit luksuslomaa ja vaikenit kun kerroin että voinminä sinulle pataan antaa ihan ilmaiseksikin.

        Höpöhöpö lerppa. "Olemme lomalla , mutta huomioimme myös lapsen koulunkäynnin"?
        Siis miten tuo keilojen väistely liittyy poikasi koulunkäynnin huomioimiseen? Unohdit jo sen sadun Abu Dhabista ja nyt selittelet.

        Onko poikasikin vajaaälyinen, kun tarvitsee isän laittelemaan keiloja ajoradalle? Sadanviidenkympin vauhdissa keiloja pujottelee poikasi. Ja varsin tiheässä vielä on keilat?

        42 metriä sekunnissa on vauhti sadassaviidessäkympissä. Keilavälin täytyisi olla sellainen 50 metriä että keilailu onnistuu. Keilojen kanssa vaarallista puuhaa. Siinä menee nimittäin turvalleen helposti kun törmää keilaan. Siksipä niitä ei kovassa vauhdissa käytetäkään harjoitusmetodina. Rata-ajoa opetellaan ajamalla radalla, eikä käyttämällä autokoulun keiloja. Radoilla on suoja-alueet vaarallisissa mutkissa, jotta kaatuminen olisi turvallisempaa.

        Sulla saattaa olla teini-ikäinen poika Suomessa, joku liimanhaistelija todennäköisesti, joka on katkaissut välit sinuun aikoja sitten. Hän on saattanut joskus olla kiinnostunut mopoista ja siitä keksit tuon harrasteen hänelle satuusi.

        Asut Suomessa yksin, etkä Chiang Maita ja mitään baarikonserneja ole nähnytkään, saati sitten että sulla olisi thaivaimo. Olet homo, transu tai nainen. Todennäköisesti vammainen tai vammautunut.

        Esität senseitä ja puhut uhkailusta ja samaan hengenvetoon lupaat vetää minua ilmaiseksi pataan. Enhän minä nyt herranjestas mitään vammaista transua ala pieksemään. Se olisi nolouden huippu.

        Hommaa jostakin sitä satuhahmoasi "senseitä" vastaava henkilö oikeasta maailmasta, niin voin opettaa hänelle mitä eroa on Karatella ja Muay Thailla.
        Niillä on se ero että karateka lepää lattialla viimeistään 15 sekuntia ottelun alkamisesta. Vyöhön ommelluilla danien määrällä ei ole mitään merkitystä.

        Voin opettaa sinulle moottoripyöräilyäkin, jos haluat.

        Terkkuja Sohjolaan anyway!


      • 35NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Vastaohjausmies täälläkin innoissaan taas satuilee.

        Eikö se sun V8 Magazine ala olla yhtä puhki runkattu kuin ne vanhat Jallusikin? Noihin lehtiinhän sinun ajokokemuksesi sekä prätkistä että naisista perustuu.

        HD-Amerikka-konserninjohtaja opettaa roadracingiä harrastavaa poikaansa pujottelemaan keiloja? Enpä ole moista nähnyt muualla kuin autokoulussa, etkä ole sinäkään. Lisätään satukokoelmasi joukkoon tuokin.

        Mihis sulta unohtui nyt se Abu Dhabi ja vaihtui ratapyöräilyksi? Teidänhän piti olla koko tammikuu lomalla perheen kanssa. Tuossa kävi samaten nyt kuin lerpan "Vegasinmatkan" kanssa.

        Lerppa sanoi alunperin olevansa pikavisiitillä katsomassa raketin laukaisua, sitten hän lähtikin rakkaaseen Orlandoon, sieltä Vegasiin, jossa nautiskeli aamiaista keskiyöllä ja viestitteli ilman wifiä, sitten hän kertoi olevansa vielä pari viikkoa amerikoissa, kunnes parin päivän päästä kertoi olevansakin kotona. Tarinat muuttuu jatkuvasti.

        Ihmettelit lerppa, miksi joku on kiinnostunut "teidän" elämistä. Ei ne kiinnosta pätkän vertaa, mutta nuo jatkuvasti muuttuvat ja paisuvat satukertomuksesi omaisuudestasi, elämästäsi, töistäsi ja harrastuksista, ovat viihdyttäviä. Olet niin tyhmä että luulet jonkun uskovan vielä satuihisi.

        Olet näköjään luvannut toimittaa todisteet jollekin "Jarille" siitä että olet Chiang Maissa thain kanssa naimisissa asuva mieshenkilö. Laitahan tulemaan nyt sitten ne todisteet. Voin laittaa omat pallini peliin kanssa mukaan.

        Resuperse kaikki raketit ja sukkulat laukaistaan nasan cape canavelin avaruuskeskuksessa joka sijaitsee yllätys yllätys orlandossa toki kävin vaimoni kanssa samalla reisulla myös mgm, disneyn ja universalin studioilla, samoin disneylandissa... asuimme muuten kissimee nimisessä paikassa... pienessä motellissa... Tuolta suunnistimme lentäen las vegasiin, yhtä kaveria tapaamaan, kän oli kuitenkin estynyt töiden takia, mutta lainasi minulle toista autoaan että pääsen katsomaan area51 missä en ole koskaan käynyt, eikä ole tarvetta mennä uudelleen...

        Sinun resuperse pitäisi pitää huolta omista oksennuksistasi.. .reppana.


      • 35NumBall kirjoitti:

        Resuperse kaikki raketit ja sukkulat laukaistaan nasan cape canavelin avaruuskeskuksessa joka sijaitsee yllätys yllätys orlandossa toki kävin vaimoni kanssa samalla reisulla myös mgm, disneyn ja universalin studioilla, samoin disneylandissa... asuimme muuten kissimee nimisessä paikassa... pienessä motellissa... Tuolta suunnistimme lentäen las vegasiin, yhtä kaveria tapaamaan, kän oli kuitenkin estynyt töiden takia, mutta lainasi minulle toista autoaan että pääsen katsomaan area51 missä en ole koskaan käynyt, eikä ole tarvetta mennä uudelleen...

        Sinun resuperse pitäisi pitää huolta omista oksennuksistasi.. .reppana.

        Ei sijaitse Orlandossa, vaan Floridan Titusvillessä. Disneylandiin sä lerppa kuuluisitkin siihen Mikki Hiiren viereen.

        Juu ja Vegasissa painelit muina miehinä hotelliaamiaiselle kello 00.08. kun et viitsinyt googlata paljonko kello oli silloin Vegasissa. Älä viitsi satuilla enempää. Pohjoisen mies sentään laski Suomen kellonaikaan viisi tuntia päälle, kun jutteli Chiang Main kellonajoista. Harmi että sekin meni tunnilla pieleen kun Suomessa sattuu olemaan kesäaika kesäisin.

        Sä olit ihan tasan yhtä paljon Vegasissa, kuin Pohjoisen mies on Chiang Maissa ja Abu Dhabissa.


      • 365x
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Höpöhöpö lerppa. "Olemme lomalla , mutta huomioimme myös lapsen koulunkäynnin"?
        Siis miten tuo keilojen väistely liittyy poikasi koulunkäynnin huomioimiseen? Unohdit jo sen sadun Abu Dhabista ja nyt selittelet.

        Onko poikasikin vajaaälyinen, kun tarvitsee isän laittelemaan keiloja ajoradalle? Sadanviidenkympin vauhdissa keiloja pujottelee poikasi. Ja varsin tiheässä vielä on keilat?

        42 metriä sekunnissa on vauhti sadassaviidessäkympissä. Keilavälin täytyisi olla sellainen 50 metriä että keilailu onnistuu. Keilojen kanssa vaarallista puuhaa. Siinä menee nimittäin turvalleen helposti kun törmää keilaan. Siksipä niitä ei kovassa vauhdissa käytetäkään harjoitusmetodina. Rata-ajoa opetellaan ajamalla radalla, eikä käyttämällä autokoulun keiloja. Radoilla on suoja-alueet vaarallisissa mutkissa, jotta kaatuminen olisi turvallisempaa.

        Sulla saattaa olla teini-ikäinen poika Suomessa, joku liimanhaistelija todennäköisesti, joka on katkaissut välit sinuun aikoja sitten. Hän on saattanut joskus olla kiinnostunut mopoista ja siitä keksit tuon harrasteen hänelle satuusi.

        Asut Suomessa yksin, etkä Chiang Maita ja mitään baarikonserneja ole nähnytkään, saati sitten että sulla olisi thaivaimo. Olet homo, transu tai nainen. Todennäköisesti vammainen tai vammautunut.

        Esität senseitä ja puhut uhkailusta ja samaan hengenvetoon lupaat vetää minua ilmaiseksi pataan. Enhän minä nyt herranjestas mitään vammaista transua ala pieksemään. Se olisi nolouden huippu.

        Hommaa jostakin sitä satuhahmoasi "senseitä" vastaava henkilö oikeasta maailmasta, niin voin opettaa hänelle mitä eroa on Karatella ja Muay Thailla.
        Niillä on se ero että karateka lepää lattialla viimeistään 15 sekuntia ottelun alkamisesta. Vyöhön ommelluilla danien määrällä ei ole mitään merkitystä.

        Voin opettaa sinulle moottoripyöräilyäkin, jos haluat.

        Terkkuja Sohjolaan anyway!

        Hohhoijaa mutta vastataan nyt kuitenkin vain ihan sen takia että lisää paniikkia Maijalle.

        Keilat ja koulu ei liity, mutta koulunkäynti ja koulunkäyntipaikkakunnalla olo liittyy.

        En ole kertonut olevani Abussa koko kuukautta, tosin olen kertonut meneväni Hesaan helmikuun ekalla viikolla, jolloin Lahtelaisella Jarilla onmahdollisuus tuolloin luovuttaa minulle kymppi ja syödä bal tai maksaa bal syömättömyys, kun luovutan hänelle vaatimansa todisteet.

        Poika ei käytä ainakaan sinun käyttämää kielenkäyttöä, joten ainakin siltä osin ei ole kaltaisesi vajaaälyinen.

        Keilat on varmasti varsin tiheässä sellaiselle joka pistetään ajaan ensikertaa, mutta niin poikani kuin muidenkin harjoittelemassa mukana olevien jokaisen osalta on ilmennyt, että harjoittelun edetessä keilaväliä voitihentää ja jopa vaikeuttaa entisestään asettaen niitä suorasta linjastaan leventämään pujottelua.

        Emme käytä autokoulun keiloja, vaan keiloja jotka noin tennispallon kokoisia vaahtomuovisia, eikä kukaan ole kaatunut.

        On radalla suoja-alueet ja harjoittelevat myös turvallisia kaatumisia, että kisoissa ei olisi ekakerta ja nirri vex.

        Muuhun en ota taas kantaa koska se ei ole terveen pään tuotosta.


      • 35NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Ei sijaitse Orlandossa, vaan Floridan Titusvillessä. Disneylandiin sä lerppa kuuluisitkin siihen Mikki Hiiren viereen.

        Juu ja Vegasissa painelit muina miehinä hotelliaamiaiselle kello 00.08. kun et viitsinyt googlata paljonko kello oli silloin Vegasissa. Älä viitsi satuilla enempää. Pohjoisen mies sentään laski Suomen kellonaikaan viisi tuntia päälle, kun jutteli Chiang Main kellonajoista. Harmi että sekin meni tunnilla pieleen kun Suomessa sattuu olemaan kesäaika kesäisin.

        Sä olit ihan tasan yhtä paljon Vegasissa, kuin Pohjoisen mies on Chiang Maissa ja Abu Dhabissa.

        Jep niin näyttää olevan... en ole asiaan kiinnittänyt huomiota... ajoin viimeeksi tien 50 kautta... hienoa reppana... että katsot kartasta, minä en asiaa ole edes huomannut... eikövain google matkaaja... Reppana suomesta.


      • Taaseksynytlerppa
        35NumBall kirjoitti:

        Jep niin näyttää olevan... en ole asiaan kiinnittänyt huomiota... ajoin viimeeksi tien 50 kautta... hienoa reppana... että katsot kartasta, minä en asiaa ole edes huomannut... eikövain google matkaaja... Reppana suomesta.

        Numball kirjoitti:
        "35NumBall
        20.1.2018 12:56

        Jep nämä pojut on oikein kaikkien mielenterveyskuntoutujien isoäitejä.... Kaikille palstoille sitä tulee eksyttyä..."

        Mitä ihmettä vielä kirjoittelet ala-arvoisia tekstejäsi palstoille?
        Pysy ihmeessä poissa!
        Täytyy olla järjen köyhyyttä, kun itsekin ihmettelee, miksi on palstoilla ja siitä huolimatta istuu kuin iilimato vuorokaudet läpeensä Suomi 24 Thaimaa ja etenkin Pattaya palstalla.


      • motonisti

        Lerpalla menee nyt loppupäivä laitoksessa mukavasti, kun se yrittää etsiä tuosta kuvasta heijastuksia kuvaajasta. Mulla oli samanlainen pyörä vuokralla POPista Chiang Maista. Saattaa jopa olla sama pyörä. Sillä ei ollut ajettu kuin paritonnia viime kesänä. Yllättävän hyvin tuuli ohjautuu tuon pikku plexin ja katteiden avulla. Mukavaa matkavauhtia pystyy pitämään ilman tuulen riepottelua. Vähän jäykkä peli tiukoissa serpentiineissä. Kävin tuolla kuvan vuorellakin ajelemassa.


      • motonisti
        motonisti kirjoitti:

        Lerpalla menee nyt loppupäivä laitoksessa mukavasti, kun se yrittää etsiä tuosta kuvasta heijastuksia kuvaajasta. Mulla oli samanlainen pyörä vuokralla POPista Chiang Maista. Saattaa jopa olla sama pyörä. Sillä ei ollut ajettu kuin paritonnia viime kesänä. Yllättävän hyvin tuuli ohjautuu tuon pikku plexin ja katteiden avulla. Mukavaa matkavauhtia pystyy pitämään ilman tuulen riepottelua. Vähän jäykkä peli tiukoissa serpentiineissä. Kävin tuolla kuvan vuorellakin ajelemassa.

        Piti sanoa vielä että Chiang Maissa tuon pyörän vuokra oli 1800 paatia vrk. Viikoksi kun otin niin sain yhden vrk ilmaiseksi. Pattayalla saat isoimmatkin pyörät tonnilla vrk ja viikoksi kuudella tonnilla. Sen ajokortin ja taidon varmistamiseksi saisivat jotakin vuokraamot tehdä. Arabit varsinkin ovat uskomattoman surkeita kuskeja. Kokemusta vain kameleista ja sitten 160 hevosta alle.


      • 365x

        No mikäli Lahtelainen Jari katsoo että Helsinkiin matkustaessani helmikuun alussa ei ole ok paikka minulle todistaa olevani thain aviomies, niin tervetuloa Jari tänne Chiang Maihin.

        Edelleen, miten pallien syönti, nyt teitä Pattayan rakkaita on kaksi ???

        Sinä todistelet aijaallasi ja pidän sitä idiotismina, minä en aijaile.

        Jarille kyllä näytän ja jopa luovutankin valokuvia ja kopsuja asiakirjoista, mutta taas kerran, en aijaile.
        Jari on pyytänyt todistamaan hänelle ja olen hyväksynyt todistavani hänelle, mikä on ongelma ???


      • 365x kirjoitti:

        No mikäli Lahtelainen Jari katsoo että Helsinkiin matkustaessani helmikuun alussa ei ole ok paikka minulle todistaa olevani thain aviomies, niin tervetuloa Jari tänne Chiang Maihin.

        Edelleen, miten pallien syönti, nyt teitä Pattayan rakkaita on kaksi ???

        Sinä todistelet aijaallasi ja pidän sitä idiotismina, minä en aijaile.

        Jarille kyllä näytän ja jopa luovutankin valokuvia ja kopsuja asiakirjoista, mutta taas kerran, en aijaile.
        Jari on pyytänyt todistamaan hänelle ja olen hyväksynyt todistavani hänelle, mikä on ongelma ???

        Niin se on aika paha aijailla suomalaisesta hoitolaitoksesta mitään Chiang Main kuvia. Olet niin kova poika valehtelemaan, että väärentäisit asiakirjatkin jotta saisit kaljarahaa. Sen uskon että olet menossa käymään "Hesassa", kuten te maalaiset stadia kutsutte. Menet varmaankin johonkin pään magneettikuvaukseen tai lobotomian jälkitarkastukseen.

        Sivuutit kysymykseni että mikä vuori näkyy taustalla. Jokainen Chiang Main motoristi tietää että kyseessä on Doi Inthanon, vaan eipä tiennyt Chiang Main vuoristo HD- mies ja ajokouluttaja, niin ei vastannut ollenkaan. Käsittämätön bullshit- artisti olet.

        Tuo pyörä oli POPista myös ja samaan hintaan. Muistaakseni 9000 kilsaa ajettu peli. Niillä oli useita samanlaisia vihreitä Kawoja, mutta tuo oli uusin.


      • 365x
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Niin se on aika paha aijailla suomalaisesta hoitolaitoksesta mitään Chiang Main kuvia. Olet niin kova poika valehtelemaan, että väärentäisit asiakirjatkin jotta saisit kaljarahaa. Sen uskon että olet menossa käymään "Hesassa", kuten te maalaiset stadia kutsutte. Menet varmaankin johonkin pään magneettikuvaukseen tai lobotomian jälkitarkastukseen.

        Sivuutit kysymykseni että mikä vuori näkyy taustalla. Jokainen Chiang Main motoristi tietää että kyseessä on Doi Inthanon, vaan eipä tiennyt Chiang Main vuoristo HD- mies ja ajokouluttaja, niin ei vastannut ollenkaan. Käsittämätön bullshit- artisti olet.

        Tuo pyörä oli POPista myös ja samaan hintaan. Muistaakseni 9000 kilsaa ajettu peli. Niillä oli useita samanlaisia vihreitä Kawoja, mutta tuo oli uusin.

        Hauska kyselijä olet mutta et koskaan vastaa.

        Mikäli vedonlyönti siirtyykin nyt väitteeksi että sinä et syö pallejasi, eikä Jari omiaan marinadissa samalla maksaen kympin, koska nyt minä väärentelen perheeni passit, ym. asiakirjat, niin voidaan lopettaa aihe.

        En ole ennenkään tehnyt kauppaa ehtojen muuttajien kanssa, saatika idioottien kanssa, joten ei tapahdu nytkään.

        En ole kiinnostunut vuokrapyöristäsi enkä niiden hinnoista, kuten en edes valokuvistasi sen vertaa että katsoisin niitä oli sitten vuorellisia tai ilman.
        Tuota Pattaya juutuupia tosin vähän vilkaisin, mitä mieltä olet siitä ?


      • 35NumBall kirjoitti:

        Jep niin näyttää olevan... en ole asiaan kiinnittänyt huomiota... ajoin viimeeksi tien 50 kautta... hienoa reppana... että katsot kartasta, minä en asiaa ole edes huomannut... eikövain google matkaaja... Reppana suomesta.

        Sulla ei ollut vaimoa mukana silloin, kun viimeksi kehuskelit olevasi amerikan reissulla. Sanoit alunperin (humalassa) että käväiset katsomassa SpaceX laukaisun pikavisiitillä kutsuvieraana.

        Siitä se sitten alkoi tarina värittymään pikkuhiljaa aina ufojen bongaamiseen saakka, matkan keston vaihdellessa kahdesta päivästä kuukauteen. Nyt on sitten vaimokin ollut jo mukana ja disneylandissä on kuusikymppinen herrasväki vieraillut hurvittelemassa.

        Siellä on aivan sietämättömät jonot siellä disneylandissa. Täytyy olla aika hurjasti lapsenmieltä jos aikuisporukalla viitsii sinne mennä.

        Lisäksi olet niin sairaan pihi, ettet ikimaailmassa käyttäisi rahaa disneylandeihin. Se on kahdelta hengeltä 500 euron päivä lippuineen. Paskapuhetta siis tuokin. Sitäpaitsi Orlandossa ei ole Disneylandia vaan Disney World.

        Vituttaako Lerppa, kun jäät aina valheista kiinni? Ja kyllä sillä on merkitystä missä Cape Canaveral sijaitsee, jos sinne olet menossa. Senkin nimen kirjoitit väärin. Mitään cape canaveliä ei ole olemassakaan. Sekoitit sen ilmeisesti sankariisi Veli Kaniin, lerppakikuli.


      • 365x kirjoitti:

        Hauska kyselijä olet mutta et koskaan vastaa.

        Mikäli vedonlyönti siirtyykin nyt väitteeksi että sinä et syö pallejasi, eikä Jari omiaan marinadissa samalla maksaen kympin, koska nyt minä väärentelen perheeni passit, ym. asiakirjat, niin voidaan lopettaa aihe.

        En ole ennenkään tehnyt kauppaa ehtojen muuttajien kanssa, saatika idioottien kanssa, joten ei tapahdu nytkään.

        En ole kiinnostunut vuokrapyöristäsi enkä niiden hinnoista, kuten en edes valokuvistasi sen vertaa että katsoisin niitä oli sitten vuorellisia tai ilman.
        Tuota Pattaya juutuupia tosin vähän vilkaisin, mitä mieltä olet siitä ?

        Älä viitsi. Aivan varmasti katsoit ja tutkit tarkkaan, kuten aiemmatkin kuvani joita analysoit tarkkaan esiintyen jopa välillä naisena joka kauhisteli peukalonkynttäni, transuboy.
        Et ole Chiang Maita nähnytkään, kuten sanoin.

        Olet yhtä suuri asuinseutusi asiantuntija kuin Huan lerppa. Huan lerppahan ehdotti että Hua Hinin paskainen apinavuori / temppelivuori sijaitsee sisämaassa.


      • 365x kirjoitti:

        Hauska kyselijä olet mutta et koskaan vastaa.

        Mikäli vedonlyönti siirtyykin nyt väitteeksi että sinä et syö pallejasi, eikä Jari omiaan marinadissa samalla maksaen kympin, koska nyt minä väärentelen perheeni passit, ym. asiakirjat, niin voidaan lopettaa aihe.

        En ole ennenkään tehnyt kauppaa ehtojen muuttajien kanssa, saatika idioottien kanssa, joten ei tapahdu nytkään.

        En ole kiinnostunut vuokrapyöristäsi enkä niiden hinnoista, kuten en edes valokuvistasi sen vertaa että katsoisin niitä oli sitten vuorellisia tai ilman.
        Tuota Pattaya juutuupia tosin vähän vilkaisin, mitä mieltä olet siitä ?

        Ihan normaaleja suomalaisia humalaisia siinä juutuupissasi. Kuvaaja ja "dokumentin" tekijä on idiootti. Tuon filmin voi kuvata Kontulassa ihan yhtä lailla kuin Pattayalla.

        Omasta mielestäni ei ole humalassakaan hauskaa opettaa thainaisille suomalaisia kirosanoja kuin jollekin apinalle, eikä käyttäytyä öykkärimäisesti. Herra Ari on selvinpäin ihan fiksu mies, mutta viina ei sovi hänelle. Humalaista kun idiootti provosoi puhumaan rumia kameralle, niin ei se nyt kauhean hieno saavutus ole. Olisin vetänyt näköön, jos olisi minua tullut härnäämään kameroineen ja ruokkinut "dokumentillaan" kateellisten persaukisten suomalaisten stereotypioita Pattayasta.


      • 365x

        Sorry ennenkuin perskärpänen ehtii........Up to You.


      • KaksiKiloaKultaa
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Ihan normaaleja suomalaisia humalaisia siinä juutuupissasi. Kuvaaja ja "dokumentin" tekijä on idiootti. Tuon filmin voi kuvata Kontulassa ihan yhtä lailla kuin Pattayalla.

        Omasta mielestäni ei ole humalassakaan hauskaa opettaa thainaisille suomalaisia kirosanoja kuin jollekin apinalle, eikä käyttäytyä öykkärimäisesti. Herra Ari on selvinpäin ihan fiksu mies, mutta viina ei sovi hänelle. Humalaista kun idiootti provosoi puhumaan rumia kameralle, niin ei se nyt kauhean hieno saavutus ole. Olisin vetänyt näköön, jos olisi minua tullut härnäämään kameroineen ja ruokkinut "dokumentillaan" kateellisten persaukisten suomalaisten stereotypioita Pattayasta.

        Herra 2010 ei pidä öykkärimäisesti käyttäytyvistä.

        Mihinkä käyttäytymisryhmään Herra 2010 asettaa oman käyttäytymisensä?


      • guldasormi
        KaksiKiloaKultaa kirjoitti:

        Herra 2010 ei pidä öykkärimäisesti käyttäytyvistä.

        Mihinkä käyttäytymisryhmään Herra 2010 asettaa oman käyttäytymisensä?

        Kello 03.11. lomalla oleva Rossin kaveri miettii käytöksiä.
        Kilo kultaa ei ole kuin sellainen Iphone nelosen kokoinen harkko. Nyt ei kannata myydä, kun kullan hinta on pian taas nousussa.
        https://sijoitakultaan.fi/sijoita-kultaan/kultaharkot/kultaharkko-1000g/


      • 35NumBall

        Resu resu tiedän anteeksi epätarkuuteni minulle ei ole olennaista onko disney worldin nimi disneyland ja sijatseeko se orlandossa vai siinä lähellä... tai päin vastoin...
        olet sinä todellinen resuperse.


      • Kukonvelli
        35NumBall kirjoitti:

        Resu resu tiedän anteeksi epätarkuuteni minulle ei ole olennaista onko disney worldin nimi disneyland ja sijatseeko se orlandossa vai siinä lähellä... tai päin vastoin...
        olet sinä todellinen resuperse.

        Ne on kaksi eri paikkaa ne huvipuistot ja Kanavelliä ei ole olemassakaan. Saat pyöriä Orlandossa maailman tappiin saakka etsimässä raketteja. On sillä merkitystä. Jos pyydät lapsesi Särkänniemeen ja menet itse Linnanmäelle niin jää yhteiset hattarat nauttimatta.


      • 35NumBall

        Resu resu, lapseni kyllä tietää menenkö kaliforniaan vai floridaan... on helppoa etsiä virheitä google matkaajana kirjoituksistani, minä en hae tietoja googlesta vaan muististani... siksi niissä voi olla virheitä, mutta niistä resuperse oppii, ja näkee maisemia oikeesti.... reppana....
        Sinä voit etsi vaikka mielenterveyttäsi mistä aiheelliseksi katsot se ei taida olla minun päänsärkyni, sekopää....


      • suomenparasmies
        35NumBall kirjoitti:

        Resu resu, lapseni kyllä tietää menenkö kaliforniaan vai floridaan... on helppoa etsiä virheitä google matkaajana kirjoituksistani, minä en hae tietoja googlesta vaan muististani... siksi niissä voi olla virheitä, mutta niistä resuperse oppii, ja näkee maisemia oikeesti.... reppana....
        Sinä voit etsi vaikka mielenterveyttäsi mistä aiheelliseksi katsot se ei taida olla minun päänsärkyni, sekopää....

        35numball on trolli hahmo kaikki mitä se sanoo on keksittyä.
        Äly hoi toi ei poistu kotoa. Sllä ei ole muuta kuin netti satatuhatta juttua tännekkin palstalle pistänyt paikasta josta ei tykkää, mutta omasta mielestä terve ja muut sairaita.
        Perustelu on helppo hän on oikein kertonut kuka on ja millainen ihminen samoin kuin toinen hahmonsa chianmaista.
        Oikea ihminen ei suomi24 palstalla kerro itsestään tai ainakaan terve.
        Ehkä 2010 kertoo jotain itsestään muttei se olekkaan terve.
        maijan etsästäjä on sama kuin numball tai sitten o sama sairaius.


      • ThaimaanParasMies
        suomenparasmies kirjoitti:

        35numball on trolli hahmo kaikki mitä se sanoo on keksittyä.
        Äly hoi toi ei poistu kotoa. Sllä ei ole muuta kuin netti satatuhatta juttua tännekkin palstalle pistänyt paikasta josta ei tykkää, mutta omasta mielestä terve ja muut sairaita.
        Perustelu on helppo hän on oikein kertonut kuka on ja millainen ihminen samoin kuin toinen hahmonsa chianmaista.
        Oikea ihminen ei suomi24 palstalla kerro itsestään tai ainakaan terve.
        Ehkä 2010 kertoo jotain itsestään muttei se olekkaan terve.
        maijan etsästäjä on sama kuin numball tai sitten o sama sairaius.

        Kiitos Suomen Paras Mies.

        2010 ei ole terve.


      • Goawaylerppa
        ThaimaanParasMies kirjoitti:

        Kiitos Suomen Paras Mies.

        2010 ei ole terve.

        Numball kirjoitti:
        "35NumBall
        20.1.2018 12:56

        Jep nämä pojut on oikein kaikkien mielenterveyskuntoutujien isoäitejä.... Kaikille palstoille sitä tulee eksyttyä..."

        Mitä ihmettä vielä kirjoittelet ala-arvoisia tekstejäsi palstoille?
        Pysy ihmeessä poissa!
        Täytyy olla järjen köyhyyttä, kun itsekin ihmettelee, miksi on palstoilla ja siitä huolimatta istuu kuin iilimato vuorokaudet läpeensä Suomi 24 Thaimaa ja etenkin Pattaya palstalla.


    • heheheee

      Tervemenoa sinne Jeesuksen tappajien luokse. Pummaa äiteeltäsi ainoastaan menolippurahat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe