En jaksa elämää

05tyttö

Elämä tuntuu täl hetkel liia raskal enkä jaksa enää. Mun itsetunto on täl hetkel iha sika huono ja itken melkei joka ilta yksi omas huonees vaik ei oo mitää syytä oon vaa kokoaja surulline. Kaikki pieni haukkumine tai sellane tuntuu tosi pahal pelkästää se et joku sanoo tyhmäks vitsil tai tosissaa tuntuu tosi pahal. Missä tahansa oon ni mul o melkei aina tekohymy. Mul o pari kunnon kaverii ja perhe jotka tekee elämästä siedettävää ja ne autaa mua jaksaa ja saa ees pienen oikeen hymyn mulle. Ne ei tiiä näist asioist mitää koska en haluu puhuu niist kellekkä mut tulin ny silti purkaa tunteit tänne. Mul o hirveit paineit tänä vuonna esim. lätkäs siks koska tänä vuonna alko esim ne tyttöje aluejoukkue ja select jutut. Ne meni päin vittuu koska otin niist hirveet paineet ja en tietenkää päässy niihi ni must tuntuu et oon iha paska puollustaja enkä osaa mitää ja sen takii pelit menee päin vittuu. Pelasin AAA saman ikäsis pojis ainoona tyttönä ja nyt tiputettii AA jonka taso on iha sika huono (meijä joukkuees AAA on hyvä mut AA ja A on tosi huonoi) mulle sanottii se harkkoje lopus ja aloin itkee siin ku melkei kaikki pojat oli viel siel ja ne vielki nauraa mulle siitä ja myös siit et mut tiputettii AA ja otan muutenki hurveest paineit kaikesta. Mul menee koulu päin vittuu ja saan kokeist huonoi numeroit. Sori jos toi oli sekava koska itken täl hetkel. Toski romaanis oli vaa osa asioist ja jos jakoitte lukee ja tiiätte mikä auttais mun itsetuntoo ja muutenki asiois ni kertokaa. Ja sanon uudelle et sori jos toi oli sekava.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakkipoika69

Mä en nyt tähän oikeen mitään osaa sanoa,mut ole positiivinen ja kerro kavereilles/vanhemmilles.

• kylläsesiitäsit

Murkkuikä ja ollaan herkillä kyl se ohi menee ajan kanssa.Pitäiskö vähä relata eikä sitä lätkääkää tarvis noin tosissaan ottaa.Eikö kavereiden kanssa harrastaminen enää ole rentoa ajanvietettä vaan kovaa pelaamista?Tarvit nyt kotiväeltä tukea että saat koulutehtävät suoritettua ja opiskeluun motivaatiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe