Mari Määttä
19/12/2014 23:55
Rakas Taivaanisä. Kiitos, että annat lohduttavan ja virvoittavan evankeliumisi kuulua tämän palvelijasi kautta. Anna hänelle rohkeutta ja suojele häntä, jos häntä painostetaan ja pelotellaan puhujan tehtävän menettämisellä. Sinun, Kaikkivaltiaan edessä me olemme paljaita. Sinä näet sydämiimme ja Sinä yksin tuomitset meidät. Kiitos, että lähetit Poikasi tänne maailmaan sovittamaan syntimme ja tätä ilosanomaa yhä julistetaan. Amen.
Joona Korteniemi
20/12/2014 17:27
Amen. En ole kuitenkaan tähän mennessä kokenut pelottelua enkä painostusta enkä sellaista pelkää tai odotakaan. Luotan siihen, että tämä kristillisyys on sitä vapaata ja elävää sydämen kristillisyyttä, jota se sanoo olevansa ja jollaisena olen oppinut sen tuntemaan.
Hullujenhuoneessa vuonna 2014
8
111
Vastaukset
Mari on aivan hukassa? ""Sinä yksin tuomitset meidät""
Ei se niin mene, Jeesus vahvistaa toisin.
Joh. 5:22
Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle
Näin harhassa Kerho elää.- kesitasravassa
Kaiken tuomion takana on kuitenkin Jumala. Vapaakirkon oikolukija harhassaan.
Joh.5:30
En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.
Apt.17:
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista." kesitasravassa kirjoitti:
Kaiken tuomion takana on kuitenkin Jumala. Vapaakirkon oikolukija harhassaan.
Joh.5:30
En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.
Apt.17:
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."Jumalan tuomitsi heti alussa synnin, ja kirosi ihmisen, jo alussa (Gen 2), mutta nyt on valta pojalla, joka panee ihmiset kahteen jonoon, toiseen tuomion vuoksi helvettiin, ja toinen on Pyhien jono, jonka kirjoja ei edes avata.
Jumala kyllä tuomitsee kansat sekä ihmiset/ ihmisryhmät, jotka ovat rikkoneen Israelia vastaan.
Se, että onko takana, tai edessä, on vain selityksesi, koska et tunnusta Jeesuksen voimaa, Hän on Kaikkivaltias, joka omalla ruumiillaan sovitti OMANSA, sitä ei Jumala tehnyt.
Jeesus, kuten kaikki Pojat pyrkivät toteuttamaan Isän tahdon, ainakin minulle se on molempien isien osalta selvä.
Molemmat Isäni halusivat, että lähden Jeesuksen seuraajaksi, se on Raamatullinen sanomakin.
Tuomiotkin ovat kaikki oikeuden mukaisia.
>>. Vapaakirkon oikolukija harhassaan.** Onko Sinulla jotain Vapaakirkkoa vastaan, mihin vihasi ja katkeruutesi perustuu, onko vain Kerhon opettama viha karismantikkoja kohtaan??
>>Apt.17:
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."** Mitä tällä on tekemistä Jeesuksen evankeliumin kanssa?
Jae 31 julistaa alkutekstillä, saman josta jo mainitsin, Jumala tuomitsee maat sekä kansat antisemitismistä, ”krinein ten eikumein en dikaiosyne”, eli tuomitaan maan piiri oikeuden mukaisuudessa.
Se ei pidä sisällään yksittäistä ihmistä.- kesitasravassa
Kesitas kirjoitti:
Jumalan tuomitsi heti alussa synnin, ja kirosi ihmisen, jo alussa (Gen 2), mutta nyt on valta pojalla, joka panee ihmiset kahteen jonoon, toiseen tuomion vuoksi helvettiin, ja toinen on Pyhien jono, jonka kirjoja ei edes avata.
Jumala kyllä tuomitsee kansat sekä ihmiset/ ihmisryhmät, jotka ovat rikkoneen Israelia vastaan.
Se, että onko takana, tai edessä, on vain selityksesi, koska et tunnusta Jeesuksen voimaa, Hän on Kaikkivaltias, joka omalla ruumiillaan sovitti OMANSA, sitä ei Jumala tehnyt.
Jeesus, kuten kaikki Pojat pyrkivät toteuttamaan Isän tahdon, ainakin minulle se on molempien isien osalta selvä.
Molemmat Isäni halusivat, että lähden Jeesuksen seuraajaksi, se on Raamatullinen sanomakin.
Tuomiotkin ovat kaikki oikeuden mukaisia.
>>. Vapaakirkon oikolukija harhassaan.** Onko Sinulla jotain Vapaakirkkoa vastaan, mihin vihasi ja katkeruutesi perustuu, onko vain Kerhon opettama viha karismantikkoja kohtaan??
>>Apt.17:
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."** Mitä tällä on tekemistä Jeesuksen evankeliumin kanssa?
Jae 31 julistaa alkutekstillä, saman josta jo mainitsin, Jumala tuomitsee maat sekä kansat antisemitismistä, ”krinein ten eikumein en dikaiosyne”, eli tuomitaan maan piiri oikeuden mukaisuudessa.
Se ei pidä sisällään yksittäistä ihmistä.Voi voi, kun kompastut näppäryyteesi.
kesitasravassa kirjoitti:
Voi voi, kun kompastut näppäryyteesi.
Missä kohti?
Olen istunut koko ajan?
- Tässä_Mari
kiittelee Joonaa ikään kuin tuo nuorimies muka jotakin olisi. Nyt Joona on kuitenklin lähtenyt Jumalan valtakunnasta ja menettänyt puhujan paikkansa. Puhujan paikkaa voi olla vaikea saada takaisin. Joona on myös blogissaan kertonut muuttaneensa nyt käsityksiäänniistä asioista, joita aiemmin piti ehdottomina totuuksina. Teologisista opinnoista ei siis ainakaan ole ollut mitään hyötyä, jos maisteriksi valmiostuttuaan joutuu muuttamaan käsityksiään keskeisistä uskonasioista.
- Juurinäinkin
Pääsipä painavasta tehtävästä,raskahasta taakasta kevyemmille hommille!!
- EiEiTeologialle
Juuri sen tähden alkuajan kristillisyyden vanhemmat eli silloinen Lars Levi Laestadius ja Juhani Raattamaa varoittiit uskovaisia menemästä opiskelemaan teologiaa ja pappiskoulusta eivätkä osoittaneet täyttä luottamusta papeille vaikka jotkut niistä olivatkin elävän uskon käsittäneet. Juhani Raattamaa mielummin asetti saarnavaisiksi tavalliset merimiehet, paimenet, metsämiehet ja maanbruukkarit jotka saivat elävän uskon.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186067- 855406
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603818
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1823492Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky643220Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33046- 432289